ow..van 0 naa 100 in 4.7sec en van 0 naar 200 in 13,1 sec nette tijden meegerekend dat de auto 1.710kg weegt.
uitslag, de M6 is en blijft de ultieme straatracer but snappy on the limit

De klap was op zich niet zo heel hard maar er kwamen wel wat krachten dwars op de linkerachterwielophanging te staan en daar is zo'n ophanging niet op gebouwd. Het gevolg is o.a. een krom wiel, kromme schokdemper en wat beschadigd plaatwerk. De bevestigingspunten zijn niet beschadigd dus het is eigenlijk een kwestie van de nodige onderdelen vervangen, echter omdat ik dit tegelijkertijd wilde combineren met het monteren van andere remmen, schokdempers (beide op maat gemaakt dus langere levertijden) en wat andere zaken gaat het herstel nog wel een week of vier duren.Sander Spoolder schreef:Serieus minder dus.Femme schreef:Ik kom overigens met de Alpina B10 3.2 Touring. De Roadster S ondergaat momenteel de nodige upgrades en reparaties na het aantikken van een boompje drie weken geleden.
Veel schade?
Altijd minder natuurlijk .. slippertje gehad?Femme schreef:De klap was op zich niet zo heel hard maar er kwamen wel wat krachten dwars op de linkerachterwielophanging te staan en daar is zo'n ophanging niet op gebouwd. Het gevolg is o.a. een krom wiel, kromme schokdemper en wat beschadigd plaatwerk. De bevestigingspunten zijn niet beschadigd dus het is eigenlijk een kwestie van de nodige onderdelen vervangen, echter omdat ik dit tegelijkertijd wilde combineren met het monteren van andere remmen, schokdempers (beide op maat gemaakt dus langere levertijden) en wat andere zaken gaat het herstel nog wel een week of vier duren.Sander Spoolder schreef:Serieus minder dus.Femme schreef:Ik kom overigens met de Alpina B10 3.2 Touring. De Roadster S ondergaat momenteel de nodige upgrades en reparaties na het aantikken van een boompje drie weken geleden.
Veel schade?
De B10 3.2 Touring haalt een nette 250km/h (op de GPS). Hij heeft daar wel wat tijd voor nodig. Bovendien zijn de remmen niet meer in optimale staat (kon ik helaas niet tijdig laten vervangen). Ik ga het zondag daarom wat rustiger aan doen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten