En die kan je dan weer bij mij kopendvh schreef: 24 jun 2019, 21:45 Je kan ook gewoon kaas verkopen , bmw blijven rijden , lekker aflossen en een mooie Rolex kopen.
Het leven kan soms zo makkelijk zijn![]()

En die kan je dan weer bij mij kopendvh schreef: 24 jun 2019, 21:45 Je kan ook gewoon kaas verkopen , bmw blijven rijden , lekker aflossen en een mooie Rolex kopen.
Als ik 'n 535i uit 2011 voor Alpina geld moet kopen, zoek ik 'm zelf wel in Duitsland.dvh schreef: 25 jun 2019, 09:35 https://www.autovaneerde.nl/aanbod/bmw/ ... t/2255124/
Heerlijke gezinsauto![]()
Ruilen tegen de 530i?Martin van der Zwaard schreef: 25 jun 2019, 09:23En die kan je dan weer bij mij kopendvh schreef: 24 jun 2019, 21:45 Je kan ook gewoon kaas verkopen , bmw blijven rijden , lekker aflossen en een mooie Rolex kopen.
![]()
Normaal gesproken ben ik absoluut geen fan van rechtsgestuurde auto's, maar bij zo'n morgan vind ik het op de een of andere manier wel wat charme hebben.
Aah, ik moet een C63S AMG kopen?
Zoals ze zeggen: zoals de wind waait, waait mijn jasjeErikS schreef: 25 jun 2019, 07:04
Overigens heb ik n topwijf hoor, gisteren zegt ze uit zichzelf: kan je anders niet beter 'n 3e auto er bij kopen... Eerste wat ik deed was de 3 wielert van Tom laten zien.
JP schreef: 25 jun 2019, 10:02Zoals ze zeggen: zoals de wind waait, waait mijn jasjeerg leuk, ik zie veel overeenkomsten. Weliswaar niet in een topwijf. De mijne kijkt elke dag in de garage of ik al wat anders heb. Die vraagt er nog niet eens meer naar....
“je doet maar !”
Je hebt nog steeds niet gereden he?
Dat onderzoeken van m'n vrouw doe ik nog steedsJP schreef: 25 jun 2019, 10:14 “Some call her topwijf.....others call her Snurkie” All we know, it’s the Wife !l
Naar de ouderensoos
Zijn ze daar ook niet kleiner?