Macboy schreef: 15 apr 2017, 12:50
Jammer van de camerastand van je filmpje. Had je niet even eerst een proefopname gemaakt ? Heel vervelend om zo te moeten kijken, dus ben eigenlijk meteen afgehaakt... echt zonde...
Natuurlijk had ik dit getest op voorhand, maar blijkbaar is het armpje gedurende heel de dag lichtjes verschoven met als laatste rondje dit als resultaat... Hing exact hetzelfde als in mijn vorige ringfilmpje in dit topic en dat was perfect; maar misschien ging in toen iets minder hard
leuk vergelijk en ook tof om ze beiden zo back to back te rijden. M2 lijkt mij idd ook een perfecte combi van dagelijkse bruikbaarheid en toch competent voor het circuit uitstapje
Macboy schreef: 15 apr 2017, 12:50
Geweldig verhaal ! Mooi om te lezen. De Z4M is natuurlijk een echte roadster waarbij je op het asfalt zit met je benen recht naar voren. Bij de M2 zit je gewoon op een keukenstoel met de voeten naar beneden. Dat merk je op glad asfalt op een circuit natuurlijk het meeste.
Jammer van de camerastand van je filmpje. Had je niet even eerst een proefopname gemaakt ? Heel vervelend om zo te moeten kijken, dus ben eigenlijk meteen afgehaakt... echt zonde...
Bij deze een nieuwe versie met betere Go Pro arm
Ik was aan de ring en heb dan maar ineens een rondje met den M2 gedaan
Ik was het niet meer echt van plan met de M2, maar het was allemaal nog al last minute en het beviel mij wel veel meer dan vorige keer… De CUP2 banden voor de Z4M zijn nog steeds niet binnen, dus in afwachting komt den M2 nog af en toe op de ring. Wat natuurlijk verre van een straf is en naar mijn gevoel reed hij nu ook leuker / beter dan de laatste keer op de ring (toen ik back to back met de Z4M had gereden)… Hier kan je het chill en relaxt rondje van 8.25min zien met mijn standaard M2 (+ piepende Endless blokken, stalen remleidingen en andere remolie).
Gaaf. Heb je ook nog een aparte dashcam? Hoe heb je dat met de voeding van de dashcam gedaan? Zelf gedaan of laten doen? Ik wil ook nog een dashcam, maar zou niet weten hoe ik dat aansluit.
e30touring1990 schreef: 31 jul 2017, 19:11
heel vet! lachen dat je gewoon met je daily de ring op gaat om te knallen, mooi rondje gestuurd ook.
Ik gebruik de M2 exact hoe hij door BMW ontworpen is
Een extreem leuke en handige daily met massa's rijplezier die ook af en toe op circuit zijn mannetje kan staan (als je andere remblokken steekt )
Rnd schreef: 02 aug 2017, 10:03
Gaaf. Heb je ook nog een aparte dashcam? Hoe heb je dat met de voeding van de dashcam gedaan? Zelf gedaan of laten doen? Ik wil ook nog een dashcam, maar zou niet weten hoe ik dat aansluit.
Ik heb Blackvue dashcam voor en achter met batterypack voor monitoring tijdens parkeren... Zelf geplaatst en is zeer simpel in de M2 als je iets (de basis) van auto electronica kent.
Tim N schreef: 25 okt 2017, 19:17
Volgens mij geniet jij het meest van je M2 op deze manier. Prachtig.
Genieten van je auto, dat is voor iedereen anders natuurlijk. Sommige mensen genieten van regelmatig hun wagen te kuisen en proper te hebben om die dan te laten zien. Dat aspect interesseert mij dan weer geen hol
Voor mij persoonlijk; auto's moeten doen waar voor ze ontworpen/gemaakt zijn en dat is rijden. Op straat is een M2 zeker dikke fun...maar wil je echt het volledige M2 potentieel ontdekken dan kan je dit volgens mij bijna enkel en alleen op circuit.