Alfa Romeo 4C officieel!
-
Re: Alfa Romeo 4C officieel!
Maar de prijzen gaan misschien ook wel omhoog... Doe mij maar een rode.
- GTRene
tussen die witte en rode idd, dan de rode en ja dat zou ook kunnen, nu is de prijs voor gebodene relatief goed.
- GTRene
Alfa Romeo 4C and Marc Gené in Madrid!
rond 1.51 komt er nog een leuke dame in beeld met een zilver Alfa 4c
rond 1.51 komt er nog een leuke dame in beeld met een zilver Alfa 4c
-
Slechte marketing.
T ding komt geeneens een guilidinges voorbij.
T ding komt geeneens een guilidinges voorbij.
- GTRene
best dik zo

- Martijn M
Ik zie maar 2 mooie koplampen op de laatste foto... En ze zitten niet op de Alfa.
- GTRene
een tuner gata er al mee bezig,
http://www.autoweek.nl/nieuws/23757/vro ... a-romeo-4c" onclick="window.open(this.href);return false;
Interieur willen ze schijnbaar ook wat doen en het exterieur zal zoiets worden denken ze>

verhaal>>De pure pk-adepten zullen hun neuzen wellicht hebben opgehaald toen Alfa Romeo de details van de 4C onthulde. De Italiaanse schone brengt 240 pk naar het strijdveld, wat niet direct als verbijsterend veel in de oren klinkt. Laat het nu net zo zijn dat de 4C nog geen 900 kilo in de schaal legt, dat verandert de zaak aanzienlijk.
Toch was de tuner Pogea Racing niet helemaal tevreden met de Alfa-krachtbron. Zodoende hebben de technici een digitale tuningkit losgelaten op de lichtgewicht sportcoupé. Het raspaardje brengt onder andere dankzij nieuwe turbo's en een ander uitlaatsysteem 415 pk ten tonele. Een bodykit ontbreekt niet, de Italiaan krijgt her en der wat koolstofvezel op zich geplakt en ook de originele wielen moeten het veld ruimen voor exemplaren van 19- of 20-inch. Samen met KW Automotive wordt nog gewerkt aan de ontwikkeling van een setje sportievere veren.
Ook het interieur zal onder handen genomen worden. Zo zegt Pogea een programma klaar te stomen waarmee de binnenzijde van de 4C rijkelijk te voorzien valt van aluminium, koolstofvezel en leer. Bovendien moet alles te personaliseren zijn, zelf noemt de tuner het voorbeeld van 'unieke vloermatten'. Bakken plastic bleef de 4C in ieder geval bespaard, het is nog afwachten wanneer we de Pogea-4C in het echt kunnen bekijken.
http://www.autoweek.nl/nieuws/23757/vro ... a-romeo-4c" onclick="window.open(this.href);return false;
Interieur willen ze schijnbaar ook wat doen en het exterieur zal zoiets worden denken ze>
- Sperdy
Geweldige auto zo 'in the flash'. Gewoon erg goed gedaan. Super hippe auto. Ben echt ontzettend benieuwd hoe dit rijdt. Leuk gedaan Alfa. Boeit mij geen sier dat dit "onder kenners" dus geen echte Alfa Romeo is. Ik vind dit - vooralsnog - een absolute df-kar, gemaakt om het uiterlijk én rijden. Wat willen we nog meer. Masserati komt dus ook met zo iets, ook cool natuurlijk. We kunnen wel 452 blz. vollöllen over de neus van een BMW 4 serie, maar laten we ons eens hier op richten: dit is toch veel meer de moeite waard zeg!
(plaatje, om mijn verhaal kracht bij te zetten ... )

(plaatje, om mijn verhaal kracht bij te zetten ... )
- dvh
Ik mag dan meewerken aan de ver1.0isering van autoland Nederland.
Maar een parel zoals deze Alfa spot ik er gelijk tussenuit.
Als je kijkt naar het gewicht(sverdeling) , motorisering, uiterlijk , en passie. Dan is dit gewoon een toopertje.
Een auto als dit maakt mij enthousiast.
Die 4-serie..
+1 plaatje
Mooi voor op de bijrijderstoel tijdens het boulevard-cruisen.
Maar een parel zoals deze Alfa spot ik er gelijk tussenuit.
Als je kijkt naar het gewicht(sverdeling) , motorisering, uiterlijk , en passie. Dan is dit gewoon een toopertje.
Een auto als dit maakt mij enthousiast.
Die 4-serie..

+1 plaatje
Mooi voor op de bijrijderstoel tijdens het boulevard-cruisen.
- GTRene
wat een plaatje idd
maareuh, ben wel benieuwd naar de eerste testen en bv vergelijkings testen

maareuh, ben wel benieuwd naar de eerste testen en bv vergelijkings testen

- Arthur
- Auto: Nr.51
@dvh: dat plaatje is momenteel 58 jaren oud
Niet helemaal jouw league dan, neem ik aan?
Eerder voor GTRene 

- GTRene
gewoon ff de spinnenweben weghalen en we gaan er voor 

- dvh
Schuif maar af dan idd 

- Fabian
Ik ben geen Alfist, maar hij is wel geslaagd hoor!
Ik weet dat het geen 4c is, maar toch
Ik weet dat het geen 4c is, maar toch

- Bijlagen
-
- 4C.JPG (787.81 KiB) 3590 keer bekeken
-
- Auto: M3P, 130i
Briljant apparaat.
Bij ons in het dorp rijdt een zwarte Coupe. Klinkt stationair als een Golf III GTI met herriepijp, maar eenmaal rijdend...

Bij ons in het dorp rijdt een zwarte Coupe. Klinkt stationair als een Golf III GTI met herriepijp, maar eenmaal rijdend...

- Fabian
Het geluid is echt absurd!!! Geweldig gewoon, al denk ik dat je er met de kap open wel knettergek van wordt op den duur.
- Petrolhead Tom
Fixed.Fabian schreef:Het geluid is echt absurd!!! Geweldig gewoon, al denk ik dat je er met de kap open toch wel met de mantel der liefde blijft bedekken.

Erg mooie auto maar helaas met terror onderstuur
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 2fIrhAYLug" onclick="window.open(this.href);return false;
moet je zien bij 20sec

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 2fIrhAYLug" onclick="window.open(this.href);return false;
moet je zien bij 20sec
- GTRene
zegt niet zo heel veel, hij stuurt ook in als met een race wagen en die grip
en wellicht safe afgesteld?
het valt vast wel aan te passen lijkt me, ben erg benieuwd naar de wagen hoe die overkomt in het eggie en hoe die zit e.d.

en wellicht safe afgesteld?
het valt vast wel aan te passen lijkt me, ben erg benieuwd naar de wagen hoe die overkomt in het eggie en hoe die zit e.d.
De bestuurder stuurt inderdaad veel te veel wat deels ook de onderstuur veroorzaakt. En hij zou beter moeten weten.
Marc Gené: http://en.wikipedia.org/wiki/Marc_Gene" onclick="window.open(this.href);return false;
Marc Gené: http://en.wikipedia.org/wiki/Marc_Gene" onclick="window.open(this.href);return false;
- GTRene
Ik ken
hem wel...
dat hoeft verder weinig te zeggen over de kwaliteiten van die auto
als jij heel veel aan kan qua rijden en voertuigen en veel gewend bent kan je bv heel 'wilde' of gekke dingen met zoiets doen, bovendien zegt ie zoiets dat het een fijne auto is, anders had hij met wat hij weet en test en rijd e.d. zie jou eigen link, wel gezegd wat een ondersturend hok neem ik aan, immers jij wijst mij ergens op wie het is alsof...

dat hoeft verder weinig te zeggen over de kwaliteiten van die auto

als jij heel veel aan kan qua rijden en voertuigen en veel gewend bent kan je bv heel 'wilde' of gekke dingen met zoiets doen, bovendien zegt ie zoiets dat het een fijne auto is, anders had hij met wat hij weet en test en rijd e.d. zie jou eigen link, wel gezegd wat een ondersturend hok neem ik aan, immers jij wijst mij ergens op wie het is alsof...

- GTRene
staat ie mooi op zo, al kunnen de wielen nog wat verder naar buiten ofcorse>

- GTRene
hij klinkt ook best aardig, alhoewel bij gas los lijkt het wel of er die vertraging in zit vanwege milieu eisen? dus zo'n langzaam loslatend gas...ifso dan wel balen, al zou je dat er denk wel uit kunnen programmeren als je hem toch laat tunen

- GTRene
Verkaufsprospekt zeigt erste Details
verhaal en verdere specs>Racing- und Lusso-Package gegen Aufpreis
Eine Diebstahlsicherung mit Bewegungsmelder kostet indes Aufpreis, ebenso wie der Parksensor, andersfarbige Bremssättel oder die besondere A.R. Racing-Bereifung. Darüber hinaus bietet Alfa Romeo für den 4C ein Racing-Package an, bestehend aus einem Race-Fahrwerk, Rennauspuff, 18 beziehungsweise 19 Zoll große Leichtmetallfelgen im 5-Loch-Look sowie Sportlederlenkrad mit Mikrofasereinsatz und roten Nähten. Ebenfalls gegen Aufpreis ist das Lusso Package erhältlich. Es beinhaltet Sportsitze aus Leder und Mikrofaser mit roten Nähten sowie Bi-LED-Scheinwerfern.
http://www.auto-motor-und-sport.de/news ... 55971.html" onclick="window.open(this.href);return false;
mooi is toch dat>
Leergewicht 895 kg
- GTRene
klinkt best lekker zo in die video