Na ruim 7 weken mezelf scheelbetaald en kapotgeërgerd te hebben aan het OV heb ik vanmiddag onverwacht onderstaand rijdend hondenhok aangeschaft.
Ik was in 1e instantie op zoek naar een low budget daily tot +/- € 1.000,- maar de echte koopjes was ik ivm werk en gebrek aan vervoer niet op tijd bij en verder staat er heel heel heel veel rommel te koop. Daarom was ik een beetje aan het kijken voor een fatsoenlijke, toonbare en luxe daily --> E90 maar later eigenlijk m'n zinnen gezet op een IS250.
Omdat we de komende maanden gaan klussen, verhuizen, gemeentewerf herhaaldelijk bezoeken, er 2 van mijn zusjes gaan verkassen, etc leek het me eigenlijk zonde om dat allemaal mede met een IS250 te doen. Daarom leek een busje voor een paar maanden me eigenlijk wel weer ideaal. Niet geschikt voor de grote meubels maar wel voor het meeste daar omheen.
Omdat ik de auto daarnaast ook als daily wil rijden ben ik eigenlijk op zoek naar een nette Combo C of Caddy MK3 met alles in kleur, LMV en lekker in de opties.
Bij toeval kwam ik vanmiddag onderstaande Peugeot Partner tegen bij een dealer een paar dorpen verderop dus deze maar meegenomen. Ben ik in ieder geval mobiel, kan ik van hieruit rustig verder neuzen, etc. Misschien kom ik volgende week een schitterende Combo C tegen en misschien duurt dat te lang en pruttel ik een paar maanden in deze Peug rond.
De Peug is van een nette particulier geweest die hem van zijn vader heeft overgenomen. De auto is gebruikt om te vissen en ingeruild op het nieuwe model. 2001, 209k gelopen, elektrische raamzwengels, CV op afstand, de Tabbert kan ook mee, beurtjes gehad, boekjes evenals 2 sleutels erbij. De auto is alleen heel erg vies.
To do's (als de auto lang genoeg in mijn bezit is):
- Schoonmaken, kijken of hij echt wit is...
- 14" wieldoppen scoren
- Op zoek naar een setje LMV
- Gele pitten in de koplampen prikken
- Dashboard speakers (2x 10CM is alles wat er in zit) en radio upgraden