mm aangezien ik nog behoorlijk opgedraait ben van afgelopen dagen doe ik toch nog maar een verslagje schrijven..
misschien wordt ik hiervan wel moe
zondag was de bedoeling om samen met Danny (zwarte e30 met e36m3 blok) en Ron met zijn e34 530i op te rijden naar de heilige grond.
Danny belde me om 6 uur s'ochtends al wakker om me bezopen te vertellen dat ie toch slaap nodig had en is pas maandag na gekomen,
Ron had zich verslapen en ik ook maar smste me gelukkig wakker om 8 uur om me dit mede te delen dus mooie tijd om op te staan

hij besloot binnendoor te cruizen en ik nam toch maar de autobahn want had geen zin in de touristenroute.
tegen 10 uur aangekomen waar ik Jorrit en Vincent tegen kwam en daarna de eerste rondjes gereden.3 om op te warmen

Helaas de bekenden van Vincent in vangrail ontdekt en hoop dat het verder allemaal goed gaat komen
tegen 12 uur paar luitjes van DF ontmoet en zo nog de nodige mensen in de tussen tijd..
had vanwege de behoorlijke drukte besloten er een dagje Parkplatz en fotoschieten van te maken maar uiteindelijk toch nog 9 rondes verdeelt gereden.
lekker rondje achter elkaar gereden met Rody al was het geen super rondje

de auto leken wel even snel op dat moment!
toen ik ergens tussendoor mijn bandenspanning warm op 3 bar ontdekte had ik deze terug gebracht naar 2.6 wat duidelijk te weinig was.
auto werd behoorlijk slippery maar had niet veel zin weer naar ED te rijden ivm drukte..
s'avonds gaan eten samen met Tom,Dirk? en Ron+vrouwtje in Barweiler wat weer lekker smaakte..
toen tegen half 9 pension zoeken wat snel lukte in Insul.Jorrit kwam nog een pilsje met ons drinken en tegen 12 naar bed.
veel mensen ontmoet en bekenden gesproken wat natuurlijk top was en leuke gezellige dag gehad
maandag beloofde een mooie dag te worden en jawel het zonnetje straalde al toen de oogjes om 9 uur open gingen

half 10 uitgeslapen aant ontbijt want om half 11 zouden we ons treffen met Jorrit die zich verslapen had dus dat werd kwart na 11 bij erlebneswelt.
hier zijn we gaan karten om de tijd tot 1 uur op te vullen wat wel lache was

toen bij ED de bandjes gechekt en door het uitlaten van lucht zondag waren de maar op 2.1 bar dus even op 2.5 gezet wat later ideaal bleek te zijn.
hele dag door passagiers meegenomen die het wel naar hun zin hadden dus das dan toch leuk achteraf maar ook een paar momentjes gehad die imo niet
aan mezelf te verwijten waren.koelvloeistof op eschbach zorgde voor een royale drift die niet op planing stond maar gelukkig had ik snel weer grip..
dank een sumpele porsche rijder die imo duidelijk aangaf plaats te maken op fluchplatz en opeens besloot dit maar niet te doen, deze onder het afremmen van volgas
in een corrigerende fullock drift genomen.uitbreken achterkant bij remmen van hoge snelheid in bocht lijkt me wel duidelijk.
scheelde echt maar een haartje met zijn bumper..
schat dat het snelheids verschil zo'n 60/80 kmh was dus kun je wel nagaan hoe dit was afgelopen als...
maargoed daarna snel voorbij en rondje toch nog lekker afgemaakt..
was even alles aant bekijken op PP toen ik Rody richting slagboom zag rijden met de m3 gt dus snel erin gesprongen!
ging lekker hard en maar voelde meteen vertrouwd aan en het geluid ervan is gewoon heerlijk.. mis mijn m3 echt wel op zulke momenten!
daarna hebben we een rondje achter mekaar aan gedaan en Rody voorop. gingen gewoon allebei even snel al had ik het stukje makkelijker in de bochten
en Rody het gemakkelijkr met accelereren maar dat verschil was echt minimaal!!
supers en mooi om 2 verschillende auto's met verschillende vermogens zo met elkaar bezig te zien.technologie van vandaag is top
trouwens nog bedankt voor het betere drift/show werk

tegen 6 uur weg gegaan om te eten bij gulia in breidscheid en hier gezamelijk met Jorrit,Danny,Michiel en ?,Christoph en zijn broer? sorry naam vergeten
gezellig gegeten en tegen half 8 vertrokken naar huis..
echt 2 heerlijke dagen achter de rug en 23 ronden gereden met de gti en kan alleen maar zeggen SUPERS
veel gelachen en leuke mensen ontmoet.de gti echt leren kennen en een rip uit mijn lijf kwijt maar onvergetelijk dit weekend