DF op de Nurburgring 15 oktober

Alle topics van de DF activiteiten uit het verleden.
Plaats reactie
Jan Visser

Bericht door Jan Visser » 16 okt 2006, 23:19

Andre schreef:Wel iets teveel baan gebruikt Oeps

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto=MTY78KVK

copy paste en link in de balk zetten
Werkt niet bij Rene en mij Andre. :?

Eltjo

Bericht door Eltjo » 16 okt 2006, 23:27

Hé, dat ben ik... :lol:

Sven, van hieruit nog bedankt voor de 2 rondjes vandaag. Wat "jenk" jij er als een dolle overheen zeg, geweldig! Nu dat sper nog... :wink:

René

Bericht door René » 16 okt 2006, 23:32

Jan Visser schreef:Werkt niet bij Rene en mij Andre. :?
Bij mij ondertussen wel, ff op refresh drukken.

Sjef

Bericht door Sjef » 16 okt 2006, 23:46

Echt een superweekend. Iedereen die ik tegen gekomen ben bedankt voor de gezelligheid!!! Verslag volgt nog, ben bekaf!

Tim

Bericht door Tim » 16 okt 2006, 23:47

Hee Sven,

Ik heb je helemaal nog niet bedankt voor de 2 rondjes, dus bij deze!! Ik heb me goed vermaakt, en mede door het 'momentje' tussen die 2 kut porsches heb ik weer wat gesprekstof extra :-)

Superweekendje gehad. Zondag topdrukte maar veel gezien, maandag minder druk maar meer lol eigenlijk. Parkplatz is dan weer mooi groot genoeg.....

Veel te veel gespot om op te noemen, maar deze: http://imp.porsche.com/netherlands/ was toch wel een van mijn favorieten :-)

Trouwens: Maandag is de strecke geen seconde afgesloten geweest geloof ik??

RVV

Bericht door RVV » 16 okt 2006, 23:59

M3 is wel een aardig vlotte bak. de eerste auto waarmee ik niet heb meegemaakt dat ik werd ingehaald. SMG is echt super op de ring.

Jan Visser

Bericht door Jan Visser » 17 okt 2006, 00:03

Op de heenweg ging de M3 290km/h en dat wind tegen.Hoe hard op de terugweg Rico?

sven deutschmann

Bericht door sven deutschmann » 17 okt 2006, 00:05

Eltjo en Tim geen dank..
Tim zou leuk zijn als ik jou visie ervan kon terug lezen dus hou je vooral niet tegen om het hier neer te typen..

RVV

Bericht door RVV » 17 okt 2006, 00:11

Jan 285 km/h. maar wat me altijd opvalt en dat geld voor al mijn auto's. Terug naar NL lijkt het moeilijker om te toppen. heb het idee dat het ook een vals plat is richting de NL grens.

sven deutschmann

Bericht door sven deutschmann » 17 okt 2006, 00:50

mm aangezien ik nog behoorlijk opgedraait ben van afgelopen dagen doe ik toch nog maar een verslagje schrijven..
misschien wordt ik hiervan wel moe :P

zondag was de bedoeling om samen met Danny (zwarte e30 met e36m3 blok) en Ron met zijn e34 530i op te rijden naar de heilige grond.
Danny belde me om 6 uur s'ochtends al wakker om me bezopen te vertellen dat ie toch slaap nodig had en is pas maandag na gekomen,
Ron had zich verslapen en ik ook maar smste me gelukkig wakker om 8 uur om me dit mede te delen dus mooie tijd om op te staan :mrgreen:
hij besloot binnendoor te cruizen en ik nam toch maar de autobahn want had geen zin in de touristenroute.
tegen 10 uur aangekomen waar ik Jorrit en Vincent tegen kwam en daarna de eerste rondjes gereden.3 om op te warmen :)
Helaas de bekenden van Vincent in vangrail ontdekt en hoop dat het verder allemaal goed gaat komen
tegen 12 uur paar luitjes van DF ontmoet en zo nog de nodige mensen in de tussen tijd..
had vanwege de behoorlijke drukte besloten er een dagje Parkplatz en fotoschieten van te maken maar uiteindelijk toch nog 9 rondes verdeelt gereden.
lekker rondje achter elkaar gereden met Rody al was het geen super rondje :P de auto leken wel even snel op dat moment!
toen ik ergens tussendoor mijn bandenspanning warm op 3 bar ontdekte had ik deze terug gebracht naar 2.6 wat duidelijk te weinig was.
auto werd behoorlijk slippery maar had niet veel zin weer naar ED te rijden ivm drukte..
s'avonds gaan eten samen met Tom,Dirk? en Ron+vrouwtje in Barweiler wat weer lekker smaakte..
toen tegen half 9 pension zoeken wat snel lukte in Insul.Jorrit kwam nog een pilsje met ons drinken en tegen 12 naar bed.
veel mensen ontmoet en bekenden gesproken wat natuurlijk top was en leuke gezellige dag gehad

maandag beloofde een mooie dag te worden en jawel het zonnetje straalde al toen de oogjes om 9 uur open gingen :)
half 10 uitgeslapen aant ontbijt want om half 11 zouden we ons treffen met Jorrit die zich verslapen had dus dat werd kwart na 11 bij erlebneswelt.
hier zijn we gaan karten om de tijd tot 1 uur op te vullen wat wel lache was :mrgreen:
toen bij ED de bandjes gechekt en door het uitlaten van lucht zondag waren de maar op 2.1 bar dus even op 2.5 gezet wat later ideaal bleek te zijn.
hele dag door passagiers meegenomen die het wel naar hun zin hadden dus das dan toch leuk achteraf maar ook een paar momentjes gehad die imo niet
aan mezelf te verwijten waren.koelvloeistof op eschbach zorgde voor een royale drift die niet op planing stond maar gelukkig had ik snel weer grip..
dank een sumpele porsche rijder die imo duidelijk aangaf plaats te maken op fluchplatz en opeens besloot dit maar niet te doen, deze onder het afremmen van volgas
in een corrigerende fullock drift genomen.uitbreken achterkant bij remmen van hoge snelheid in bocht lijkt me wel duidelijk.
scheelde echt maar een haartje met zijn bumper..
schat dat het snelheids verschil zo'n 60/80 kmh was dus kun je wel nagaan hoe dit was afgelopen als...
maargoed daarna snel voorbij en rondje toch nog lekker afgemaakt..
was even alles aant bekijken op PP toen ik Rody richting slagboom zag rijden met de m3 gt dus snel erin gesprongen!
ging lekker hard en maar voelde meteen vertrouwd aan en het geluid ervan is gewoon heerlijk.. mis mijn m3 echt wel op zulke momenten!
daarna hebben we een rondje achter mekaar aan gedaan en Rody voorop. gingen gewoon allebei even snel al had ik het stukje makkelijker in de bochten
en Rody het gemakkelijkr met accelereren maar dat verschil was echt minimaal!!
supers en mooi om 2 verschillende auto's met verschillende vermogens zo met elkaar bezig te zien.technologie van vandaag is top
trouwens nog bedankt voor het betere drift/show werk :mrgreen:
tegen 6 uur weg gegaan om te eten bij gulia in breidscheid en hier gezamelijk met Jorrit,Danny,Michiel en ?,Christoph en zijn broer? sorry naam vergeten
gezellig gegeten en tegen half 8 vertrokken naar huis..

echt 2 heerlijke dagen achter de rug en 23 ronden gereden met de gti en kan alleen maar zeggen SUPERS
veel gelachen en leuke mensen ontmoet.de gti echt leren kennen en een rip uit mijn lijf kwijt maar onvergetelijk dit weekend

sven deutschmann

Bericht door sven deutschmann » 17 okt 2006, 01:02

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 17 okt 2006, 09:14

Rico: Terug heb je warmere banden, dus die zijn hoger, daardoor lagere tellerstand.

uhuh

:wink:

Wel apart, want je zou verwachten dat je vanuit de Eifel downhill gaat.

RVV

Bericht door RVV » 17 okt 2006, 10:11

Dennis niet vanuit de Eiffel, want daar kletter je met 8% ofzo naar beneden, nee vanuit het ruhrgebied richting Arnhem, en ergens ook logisch natuurlijk, ruhrgebied ligt lager dan de veluwe. Maar het is me al vaker opgevallen, ook met de S3 en de Cooper S dat ik daar de top niet kon halen. S3 liep altijd 260, maar richting de grens bij Arnhem kwam ik nooit verder dan ongeveer 250, Cooper S liep normaal. 225 teller, maar richting grens bleef de teller steken voor de 220.

Boeit ook allemaal niet zo, belangrijkste is dat er geen 250 km/h nanny meer inzit :wink:

RVV

Bericht door RVV » 17 okt 2006, 10:21

Bert ///M3

Bericht door Bert ///M3 » 17 okt 2006, 10:29

Rico v Velzen schreef: Boeit ook allemaal niet zo, belangrijkste is dat er geen 250 km/h nanny meer inzit :wink:
Dat je er niet meer door een ouwe E36 uitgereden word bedoel je :lol:

RVV

Bericht door RVV » 17 okt 2006, 10:31

Bert Erik heeft ook de begrenzer eraf, dus die pakt me nog steeds :oops: :wink:

RVV

Bericht door RVV » 17 okt 2006, 10:31

Michel P

Bericht door Michel P » 17 okt 2006, 10:42

Mooie foto's Rico!

Michel

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 17 okt 2006, 11:33

Mooie verhalen, foto's: Mooie foto van de CS Rico, hij lijkt wel erg donkerblauw zwart(prima!)

Mark Nauta: Doe mij die 997GT3(RS?) maar dan. En de rest mag aan de autocross op Valkenswaard meedoen.

Rody, was jij dat zo SKEEF bij Adenauer Forst uit in de GT? Mooi!(foto van Sven hierboven)

Blijft een impressive bocht, deze is niet van afgelopen zondag hoor:
[IMG:600:406]http://www.ring-fans.de/Fotos/210702/Ascona_AF_quer.jpg[/img]
Laatst gewijzigd door Robin op 17 okt 2006, 11:35, 2 keer totaal gewijzigd.

RVV

Bericht door RVV » 17 okt 2006, 11:33

Mark leuke foto's ! Heb zelf niet zoveel gereden, 5 rondjes ben mezelf ook niet vaak tegengekomen op de foto's.

RVV

Bericht door RVV » 17 okt 2006, 11:37

even een noot aan Fabian, tijdens me laatste rondje werd ik irritant opgehouden door een baanmarschall vanaf de eiskurve bleef die me tot aan Schwalbezwans gewoon in de weg rijden :? Nee jij was het niet :wink:

Knot

Bericht door Knot » 17 okt 2006, 11:44

Mooi verslag Sven.. ik ben zelf nog even te druk maar probeer vanavond wat te tikken.

Kwam nog niet echt rook vanaf in adenauer forst volgens mij, beetje jammer. Wel zeker een gaaf rondje achter elkaar aan maandagmiddag!

Robin, ik probeerde Sven voor te blijven maar had toch een klein beetje last van overstuur ja.
Laatst gewijzigd door Knot op 17 okt 2006, 12:12, 1 keer totaal gewijzigd.

Mark Nauta
Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94

Bericht door Mark Nauta » 17 okt 2006, 11:45

Rico v Velzen schreef:Mark leuke foto's ! Heb zelf niet zoveel gereden, 5 rondjes ben mezelf ook niet vaak tegengekomen op de foto's.
Ik heb meer foto's van jou Rico, maar kon helaas niet echt mooie maken i.v.m. met veel schaduw in AF.

@ Robin
Ja, die 997 GT3 zou ik ook wel willen, dat is zo'n beetje mijn favoriet op dit moment. Wat een prachtbak zeg.

gr.

Mark

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 17 okt 2006, 11:45

Nou en? Gewoon even terug laten zakken en er later voorbij op stuk waar meer ruimte is...

Plaats reactie