leuk
lees ik daar Rotor en verdelerkap vervangen e.d. en dacht huh??
lol, is natuurlijk al redelijk op leeftijd zo'n bak
Re: Swedish porno Sweden
Geplaatst: 14 feb 2013, 23:06
door Martijn_b
Joopieboy schreef:Wat je wel veilig kunt doen is een 19T monteren (moet je wel olieleidingen aanpassen) met een rechte flens. IC traject moet je reversed maken zover ik er bekend mee ben en dan heb je toch een hele fijne gasrespons!
19T hoef je geen leidingen voor aan te passen, alleen het compressorhuis is groter. Zo kun je dus ook alleen het compressorhuis wisselen. Misschien bedoel je een KKK K-24, al zijn die er alleen met schuine flens. 19T is tevens alleen met schuine flens geleverd. Qua T-series zijn de 16T en 18T wel met rechte en schuine flens geleverd.
Heb er een jaar met plezier mee gereden. 19T is wat dat betreft wel de koning qua fun x kosten! Heerlijk die vroege spool up, wel beetje uitkijken met je drijfstangen.
Re: Swedish porno Sweden
Geplaatst: 16 feb 2013, 13:01
door Joopieboy
Ha jij ook al hier! En ik dacht dat dat ook met de 19T was, maar goed zal mij nog een keer daarin verdiepen, is ook alweer even dat ik daarmee actief was. Wat ik wel weet is dat er 19T's zijn aangepast met een rechte flens.
Drijfstangen en cilinderwanden is idd een bekend zwak punt ja.
Re: Swedish porno Sweden
Geplaatst: 15 apr 2013, 23:19
door JDMCharade
Nordic Tuning. Bekend van getaway stockholm films.
Re: Swedish porno Sweden
Geplaatst: 16 mei 2013, 11:33
door GTRene
Re: Swedish porno Sweden
Geplaatst: 16 mei 2013, 11:51
door Rupie
Wat ik me altijd afvraag met die auto's, zou het lekker rijden?
Re: Swedish porno Sweden
Geplaatst: 16 mei 2013, 12:08
door GTRene
zo'n aangepaste zal wellicht aardig rijden??
kan me nog wel iets herinneren van die 240 turbo die ik destijds had in 1988 , dat het echt als een grote bak aan voelde, helemaal met de toen nog hogere bandwangen en slappe vering
Re: Swedish porno Sweden
Geplaatst: 17 mei 2013, 11:36
door Joopieboy
Je hebt idd wel heel wat chassisverstevigingen nodig en sowieso een goed onderstel. Bilstein of iets dergelijks wordt vaker gebruikt bij wagens die de elandrun rijden. Kan opzich wel maar je hebt toch altijd een hoop gewicht wat je mee moet sleuren.
Re: Swedish porno Sweden
Geplaatst: 17 mei 2013, 12:36
door Rupie
Valt toch wel mee dacht ik?
240 DL 2.0 240 DL 2.3 240 GLT 2.3
massa leeg 1222 kg 1243 kg 1264 kg
Bron: autoweek
Re: Swedish porno Sweden
Geplaatst: 17 mei 2013, 19:09
door Richard430
Beetje dit idee?
Re: Swedish porno Sweden
Geplaatst: 18 mei 2013, 08:56
door Marc R
lijkt wel n bentley arnage ...
Re: Swedish porno Sweden
Geplaatst: 31 mei 2013, 15:50
door Lorela
GTRene schreef:
.
Hiervoor heb ik maar 1 woord: WAUW!
Re: Swedish porno Sweden
Geplaatst: 31 mei 2013, 20:49
door DennisvdB
Mijn turboblok voor de 240 loopt ook al haha.
Re: Swedish porno Sweden
Geplaatst: 01 jun 2013, 11:47
door ErikS
Joehoee!!!
Re: Swedish porno Sweden
Geplaatst: 01 jun 2013, 11:54
door GTRene
wow, ziet er goed uit
Re: Swedish porno Sweden
Geplaatst: 01 jun 2013, 11:58
door Joopieboy
DennisvdB schreef:Mijn turboblok voor de 240 loopt ook al haha.
Re: Swedish porno Sweden
Geplaatst: 02 jun 2013, 11:44
door smiley
Re: Swedish porno Sweden
Geplaatst: 02 jun 2013, 14:46
door GTRene
mooi de ruimte daar.
Re: Swedish porno Sweden
Geplaatst: 05 jun 2013, 18:57
door JDMCharade
boten anna heeft een mooie witte boooooooot die leg lekker plat op zn kont
Re: Swedish porno Sweden
Geplaatst: 05 jun 2013, 20:11
door DennisvdB
Zover ik weet heeft die 2-serie een BMW V10 in het vooronder