Duurde ff voordat ik die onder de knie had maar is me uiteindelijk wel gelukt.
WJ schreef:Als je mij als vriend heb, kan je naar mijn profiel gaan en de F1 gewoon lenen.Mike16v schreef:Heb nog een Zonda R '09 in de aanbieding..
en zoek een Ferrari F1 2007 , of om even te lenen om die sezoen events mee te doen![]()
http://driving-fun.com/forum/viewtopic. ... start=1775" onclick="window.open(this.href);return false;
Martin van der Zwaard schreef:Je gaat naar Commuity en klikt in dit geval op WJ zijn afbeelding.
Dan klik je links op Profiel en dan krijg je WJ zijn profiel te zien.
Daar kan je dan de auto's vinden die WJ online heeft gezet. Selecteren en klaar ben je.
Zodra je weer verwisseld van auto, gaat de auto van WJ automatisch weer naar hem terug.
Chris van S. schreef:Afgelopen dagen heb ik een berg gave auto's kunnen kopen. En een paar "DF approved" auto's dubbel kunnen kopen die veel online word gebruikt. Dus als iemand wat nodig heeft, en wat "gelijkwaardigs" kan ruilen, hoor ik het graag.
Hier de lijst van mijn dubbele auto's in onwillekeurige volgorde:
1. Nascar Jimmie Johnson #48 Chevrolet Impala
2. BMW 2002 Turbo - Groen
3. Mercury Cougar XR-7 "67
4. Lamborghini Countach LP400 "74
5. Alfa Julia Sprint GTA 1600 "65
6. Volkswagen Golf I GTI "76
7 BMW E46 M3 (standaard)
8. Ford Mustang GT "05
9. Isuzu Piazza XE "81
10. Caterham Seven Fireblade "02
12. Audi Quattro "82
En toch auto's bietsen!Martin van der Zwaard schreef:Sparen....ik zit momenteel op iets van 13,3mln ofzo.
Was nog uit de tijd dat ik veel races nog moest doen van de Extreme reeks + paar weken die seasonal events + weinig uitgeven, dan houd je een hoop geld overReind schreef:Hoe komen jullie allemaal aan die tientallen mln´s? 1 mln bij elkaar racen ben je toch al even mee bezig.
Mis ik iets?
Ford GT Spec II racer of de Test car op de 1e race van de american musclecar.Mr. Blue Eyes schreef:voor snel geld raad ik " like the wind " aan in extreme
neem een formule auto of redbull , doe de daytona baan en 70.000 cr in 5 min
Gisteren even geprobeerd en jouw coureurs wonnen...Chris van S. schreef:Zo veel als mogelijk b-spec coureurs aanmaken en online zetten. Dan kunnen de psn vriendjes en vriendinnetjes die gebruiken voor racen op afstand. Afgelopen dagen toch al een dikke 100k binnen gehaald. Gewoon door niks te doen...
Heb ik wat gemist?Chris van S. schreef:Zo veel als mogelijk b-spec coureurs aanmaken en online zetten. Dan kunnen de psn vriendjes en vriendinnetjes die gebruiken voor racen op afstand. Afgelopen dagen toch al een dikke 100k binnen gehaald. Gewoon door niks te doen...
das nog beterHunter schreef:Ford GT Spec II racer of de Test car op de 1e race van de american musclecar.Mr. Blue Eyes schreef:voor snel geld raad ik " like the wind " aan in extreme
neem een formule auto of redbull , doe de daytona baan en 70.000 cr in 5 min
Is 88.000 per 3 minuut 50
Ik biets niks, mits iemand iets aanbied.indobesar schreef:En toch auto's bietsen!Martin van der Zwaard schreef:Sparen....ik zit momenteel op iets van 13,3mln ofzo.![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast