Mijn schoonvader is plotseling ernstig ziek geworden dus ik heb mijn hoofd en tijd momenteel ergens anders bij.
Die auto kan me op dit moment niet zoveel meer schelen

Non hodgkin,Sytze schreef:Thanks Jongens![]()
Wij wisten wel dat het verkeerd zat met hem,maar één dag voor de kerstdagen kregen we de uitslag en bleek dat hij non-hogdkin heeft,beter bekend als lymfeklier kanker.
Dus constant naar het ziekenhuis,chemo's etc etc.
Ik kan de auto op dit moment ook nog niet missen.
Maar wel een gedonder hoor dit,veel spanningen en je relatie wordt er ook niet echt beter van.
Goeie nieuws is wel dat ik nu op het punt sta om naar de hypotheekadviseur te gaan.
Ben van plan een huis te bouwen maar moet ivm mijn leeftijd even afwachten hoeveel ik precies kan lenen.
Dat is dan wel weer mooi nieuws zeg maar.
Kan ik ergens anders mee bezig zijn en de gedachten een keer ergens anders naar toe laten gaan.
to be continued
GatverdegatverSytze schreef: één dag voor de kerstdagen
Dat zijn nog relatief lichte kuren......Sytze schreef:Erik Stoffelsen
Het is te behandelen met 8 chemo's.
Hij heeft net 2 gehad,dus nog 6 te gaan.
Tis maar afwachten hoe het allemaal komt,maar ik hoop uiteraard het beste.
Plus de artsen kunnen tegenwoordig een boel dus zie het zelf wel positief in en hij zelf ook gelukkig.
Maar goed..leuk is anders.
Hoe weet jij dat nou weer??Paul schreef:Wist het al Sytze... maarja sterkte en die AMGay komt wel weer s klaar
Erik Stoffelsen schreef:Dat zijn nog relatief lichte kuren......Sytze schreef:Erik Stoffelsen
Het is te behandelen met 8 chemo's.
Hij heeft net 2 gehad,dus nog 6 te gaan.
Tis maar afwachten hoe het allemaal komt,maar ik hoop uiteraard het beste.
Plus de artsen kunnen tegenwoordig een boel dus zie het zelf wel positief in en hij zelf ook gelukkig.
Maar goed..leuk is anders.
Opzich is de ziekte goed te bestrijden, maar ook weer zeer hardnekkig in terugkomen....
Kan ook pas over 20 jaar, maar het komt terug......
Leuk is anders, mijn pa is nog niet 'beter'.
Stamceltransplantatie is nu 2 jaar geleden, maar afgelopen maand heeft ie zeker nog weer anderhalve week in het ziekenhuis doorgebracht.........
Dus geen intresse in de Brabus-set of hou je de originele gewoon achter de hand voor wanneer ie de verkoop in gaat?Ik ben er wel uit dat de auto gewoon weer origineel moet worden qua velgen en kleur etc,vraag me alleen af of het mogelijk is om een supercharger/turbo aan te brengen.