En om de verrassing hoog te houden moet je klikken voor de info

INFO
Hahah, super vet zeg911-lover schreef:Vandaag weer een erg leuke sleeper gezien
En om de verrassing hoog te houden moet je klikken voor de info![]()
INFO
Rich schreef:652PS met 5x 650cc injectoren, dat geloof ik niet.
Zelfs als de injectoren op 100% duty draaien zou dit alleen maar mogelijk zijn als het blok een bsfc heeft van 0,47 en dat lukt nooit met een geblazen blok, daar zit je op 0,6 bsfc en dan kom je niet verder dan een dikke 500pk, aan de kruk welteverstaan.
Klopt, heb hem verkocht zonder de verlaging en andere goodies.EJGT3CS schreef:Gaaf ding.. Jammer dat er tegenwoordig een sjonnie in rijdt die er niet mee om kan gaan..
holy moly 487pk
Later Pål calmly explains that he reached 394kph (245mph) at the end of the straight, adding that he could have gone faster if he hadn’t been struggling to put the power down off the banking. He reckons the car could be good for 450kph (280mph)
The fastest thing anyone at evo has ever driven is an Opel Omega. Who’d have thought it?
Not that the Omega’s an auto – it’s fitted with a Dodge Viper six-speeder. All of which begs the question: why? ‘Well, I came by a 1993 4-litre Lexus V8 engine and was left wondering what to do with it,’ explains Ole. ‘I spent ages thinking about it before deciding to slot it into an old Omega. Not many people realise the Omega has a very low drag co-efficient [0.28Cd], making it ideal for big speeds while remaining comfortable. And for me it isn’t a car if you have to trailer it, so I’ve driven it here and I’ll drive it home again.’
Hele verslag:The result is an astonishing 1005bhp at 7400rpm and 744 lb ft of torque at 6700rpm.
ja? das minder...zonde.steve smith schreef:Die Omega heb ik weleens op de Ring gezien. Hij heeft een stukje van een rondje gereden. En toen wat vangrail hermodelleerd, en de rest van het rondje bij Bongartz achterop de truck gestaan.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Google [Bot], Majestic-12 [Bot] en 12 gasten