[30-08-2010]DF @ CPZ deel XI

Alle topics van de DF activiteiten uit het verleden.
Plaats reactie
Robin Hartog

Re: [30-08-2010]DF @ CPZ deel XI

Bericht door Robin Hartog » 30 aug 2010, 20:07

Doe 'es rechtermuistoets -> afbeelding openen in nieuw tablad en dan ware grootte...

Het forum verkleint ze automatisch, maar moet wel de hele (dus heel grote) afbeelding inladen..

Thommy

Bericht door Thommy » 30 aug 2010, 20:09

gijzbed-opc schreef:Hoezo verkleinen :?
Bij mij staan ze er gewoon binnen de maat op??
Nog meer mensen hier last van!

Gr. Peter.

ie crasht....... :bag:

Joost H.

Bericht door Joost H. » 30 aug 2010, 20:14

Thommy schreef:
gijzbed-opc schreef:Hoezo verkleinen :?
Bij mij staan ze er gewoon binnen de maat op??
Nog meer mensen hier last van!

Gr. Peter.

ie crasht....... :bag:
iPad crasht ook lol :shock:

Petrolhead Tom

Bericht door Petrolhead Tom » 30 aug 2010, 20:16

Joost waar was jij vandaag?!

Joost H.

Bericht door Joost H. » 30 aug 2010, 20:21

Elmar vond het nodig om vanmiddag de 535 te slopen. Het difff knalde uit elkaar in 100 stukken..
Misschien was het wel een aanslag bedenk ik me nu :shock: :lol:

Luco

Bericht door Luco » 30 aug 2010, 20:22

Zo ook weer thuis, voor mij geslaagde dag, temperatuur liep alleen even op toen in van slotemaker tot na het scheivlak mijn koelvloeistof over de baan liet lopen :mrgreen:

Ja er gebeurde zo weinig, ik dacht laat ik die jongens eens een uitdaging geven :angel: :angel: :angel:

Borgclipje was ineens weg schijnbaar, van Ferry Monster nieuw clipje gekregen (heel erg bedankt Ferry) slang er weer opgedrukt, borgclipje er weer op, verse koelvloeistof erin (ook geleend van Ferry :D )en weer gaan :mrgreen:

Robert DJ, naar je zin gehad de meerijrondjes :?:
Laatst gewijzigd door Luco op 30 aug 2010, 20:30, 1 keer totaal gewijzigd.

Snipe

Bericht door Snipe » 30 aug 2010, 20:23

Chris van S. schreef:Ik hoor al geluiden van een onsuccesvol DF dagje. En dat heeft niet met de regen te maken.... :(
Dat ligt eraan hoe je het bekijkt. Het weer was goed, de sfeer was goed en er werd netjes gereden. Ik denk dat vrijwel alle deelnemers het naar hun zin hebben gehad. Daarbij zijn er ook aardig wat mensen geweest die hun skills hebben verbeterd door met betere circuitrijders mee te rijden of feedback te vragen over hun eigen rondes. Zo zag ik bijvoorbeeld dat Dennis bij aardig wat mensen in is gestapt.

Los van dat zeer geslaagde deel van de dag waren er enkele schades, variërend van de kapotte remschijf van Steven tot toch wel serieuze schade. Iedere schade is vervelend en ik wil hiermee ook niet zeggen dat het allemaal niks voorstelde, maar toch denk ik dat de meeste mensen het prima naar hun zin hebben gehad.

Petrolhead Tom

Bericht door Petrolhead Tom » 30 aug 2010, 20:26

Ik heb een paar rondjes met Dennis mee gereden in mijn eigen auto daar heb ik ook zeker wat aan gehad. :thumbup:

Luco

Bericht door Luco » 30 aug 2010, 20:29

Wie heeft er trouwens die camera in mijn auto gehangen?
Dat filmpje wil ik graag in zijn geheel wel ontvangen als dat kan.

Chris van S.

Bericht door Chris van S. » 30 aug 2010, 20:40

@Snipe: Als je als eerste berichten hoort en die omvatten o.a. alleen maar schades en defecten dan is mijn reactie toch logisch lijkt mij. Ben blij dat er toch mensen zijn die zich hebben vermaakt. Ik ben benieuwd naar alle foto's en filmpjes.

Petrolhead Tom

Bericht door Petrolhead Tom » 30 aug 2010, 20:41

Joost Hermens schreef:Elmar vond het nodig om vanmiddag de 535 te slopen. Het difff knalde uit elkaar in 100 stukken..
Misschien was het wel een aanslag bedenk ik me nu :shock: :lol:
Zonde! Duur geintje?

Rupie

Bericht door Rupie » 30 aug 2010, 20:43

He, een auto van 500 euro, hoe kan dat nou een duur geintje zijn?! :lol:

Tristan

Bericht door Tristan » 30 aug 2010, 20:47

Nutkees schreef:
Nog niet veel later een gt3 in de zijkant van een CSL in de Tarzan. Wel even kort gekeken, maar de Porsche lijkt me afgeschreven.
Dit meen je niet! :shock:

Luco

Bericht door Luco » 30 aug 2010, 20:48

Tristan schreef:
Nutkees schreef:
Nog niet veel later een gt3 in de zijkant van een CSL in de Tarzan. Wel even kort gekeken, maar de Porsche lijkt me afgeschreven.
Dit meen je niet! :shock:
Jawel

Knot

Bericht door Knot » 30 aug 2010, 20:49

Jammer van schade... maar kan gebeuren als ik hoorde hoe diegene reed.

Kon er zelf helaas niet bij zijn, hele dag aan de 328i gesleuteld door Bas en Sander en net pas redelijk lopend. :(

Robertdj

Bericht door Robertdj » 30 aug 2010, 20:50

Luco schreef: Robert DJ, naar je zin gehad de meerijrondjes :?:
:banaan: :banaan: :banaan: :banaan: :df: :df:

Sorry Luco, had je niet gesproken erna. Bedankt voor de rondjes, vond het echt geweldig! Maar de rest van de crew zal wel gezien hebben dat ik redelijk enthausiast was :mrgreen:

Rene ook bedankt! :thumbup:

Jammer van de schadegevallen vandaag. Vooral de csl/gt3 crash was ruk, hoop dat ze weer op te lappen zijn.

peer

Bericht door peer » 30 aug 2010, 20:54

Ik ben ondertussen ook weet thuis. Ik heb me aardig vermaakt tot de motor van de mustang kapot ging.

Het weer viel reuze mee in de 3 uurtjes die ik aanwezig ben geweest. En zover ik gezien heb werd er aardig netjes gereden. Hoewel ik vandaag als rijdende chicane diende had ik het idee dat iedereen netjes met het 40 jaar oude beestje om ging. Aangezien ik alweer om 15.00 weg was heb ik niks mee gekregen van de overige schades.
Ik ben ook wel benieuwd naar de foto's :df:

GTRene

Bericht door GTRene » 30 aug 2010, 21:02

Ik deed de middag sessie...dus onderweg tegen 10u op naar CPZ...hele weg regen tot net na Amsterdam...dacht eerst hm, regen...
hoe dichter bij ik kwam hoe beter het weer...het was daar kurkdroog :banaan:

Aangekomen aldaar de sleepogen er in en formulier inleveren...en broodje kroket happen :mrgreen:
ik had nog tijd over en dacht ik kan wel een paar rondjes met iemand meerijden...
Hans 340R ws het slachtoffer... :lol:
damn...hoe zit dat ook alweer met zo'n 4-punts gordel... :bag: en de instap heel galant, gewoon erover heen stappen zonder deurtjes oid...daar zullen kleine mensen toch wel een probleem hebben..

afijn 1x ingesnoerd zou ik op een paar snelle rondes getrakteerd worden door die snelle krullebol :wink:

het is echter bij 1 rondje langzaam gebleven :'(
1 of ander'oudje die incontinent was liet z'n vloeistof over de baan gaan richting scheivlak... :wink: (die Freddy M bleek achteraf u welbekend)

afijn we kwamen er redelijk up-tempo aan ik zag al een spoor en wees Hans er snel op die het ook zag dus van't gas af en...er door je voelde het goed in de auto...dat was dus men rondje 340R :lol:

13u :banaan: zelf rijden...de auto ging steeds beter liggen na 2 rondjes...en af en toe verloor ie wat uit de race kats zodat ie in theorie iets beter deed en minder warm werd, geen temp angsten gehad :thumbup: dus mooi voor elkaar...alleen men remblokjes voor zijn nu helemaal op.... :mrgreen: lampje brande al...en terugweg naar huis goed rekening daarmee gehouden...rechtsvoor klinkt het al iets als ijzer op ijzer.

nu kan ik ze er met een goed gevoel afhalen en rondom nwe erop e.d. die ik al had gekocht.
de remmen werkten ook wel een tikkie minder wat begon met nog 3mm en eind van de dag opperdepop, kwam dus mooi uit.

Verder aardig wat auto's er af zien gaan...sommige niet zo mooi/strak meer als ze voordien waren :'( en sommige er hard af zien gaan in het rondje dat ze mij voorbij kwamen...halve ronde daarna lagen ze er af tot 3x toe (verschillende) die zaten ook echt te pusche en dan kan het een keer net iets te zijn zo bleek.

Mijn dag zonder schuivers gedaan en no problemos :beer: het was een mooie dag...
organisatie bedankt voor de smiles e.d. :clap:

Snipe

Bericht door Snipe » 30 aug 2010, 21:09

peer schreef:Ik ben ondertussen ook weet thuis. Ik heb me aardig vermaakt tot de motor van de mustang kapot ging.

Het weer viel reuze mee in de 3 uurtjes die ik aanwezig ben geweest. En zover ik gezien heb werd er aardig netjes gereden. Hoewel ik vandaag als rijdende chicane diende had ik het idee dat iedereen netjes met het 40 jaar oude beestje om ging. Aangezien ik alweer om 15.00 weg was heb ik niks mee gekregen van de overige schades.
Op de een of andere manier had ik het idee dat jouw Mustang zwart was. Maar wat voor kleur dan ook, ik vond het een geweldig ding. Tussen alle BMW's en andere usual suspects vond ik het een aanwinst om die fantastische auto over de baan te zien gaan. Die hoop ik zeker vaker te zien op DF-dagen.

Luco

Bericht door Luco » 30 aug 2010, 21:12

GTRene schreef:
het is echter bij 1 rondje langzaam gebleven :'(
1 of ander'oudje die incontinent was liet z'n vloeistof over de baan gaan richting scheivlak... :wink: (die Freddy M bleek achteraf u welbekend)

afijn we kwamen er redelijk up-tempo aan ik zag al een spoor en wees Hans er snel op die het ook zag dus van't gas af en...er door je voelde het goed in de auto...dat was dus men rondje 340R :lol:
Ja die Hans schept altijd zo op dat zandvoort niet uitdagend is en twee vingers in zijn neus rijdt die daar zijn snelle rondjes :blabla: :blabla: :blabla: :blabla: :blabla: :blabla: :blabla:

Dus ik dacht, zal hem eens een uitdaging geven :roflol: :roflol:

Nou hij was knap overstuur, hij ging er bijna af zei die :angel:

Robertdj

Bericht door Robertdj » 30 aug 2010, 21:13

Snipe schreef:
peer schreef:Ik ben ondertussen ook weet thuis. Ik heb me aardig vermaakt tot de motor van de mustang kapot ging.

Op de een of andere manier had ik het idee dat jouw Mustang zwart was. Maar wat voor kleur dan ook, ik vond het een geweldig ding. Tussen alle BMW's en andere usual suspects vond ik het een aanwinst om die fantastische auto over de baan te zien gaan. Die hoop ik zeker vaker te zien op DF-dagen.
+1000

Echt geniaal om die ouwe Mustang rond te zien gaan!

JP

Bericht door JP » 30 aug 2010, 21:15

@ Luco; Klinkt bijna alsof je trots bent op je kvs-spill.....

Luco

Bericht door Luco » 30 aug 2010, 21:18

JP schreef:@ Luco; Klinkt bijna alsof je trots bent op je kvs-spill.....
Nee natuurlijk niet, maar gelukkig is het goed afgelopen en dan mag een geintje toch wel :thumbup:

peer

Bericht door peer » 30 aug 2010, 21:20

Snipe schreef:
Op de een of andere manier had ik het idee dat jouw Mustang zwart was.
Dat is mijn andere. Maar die gaat het circuit niet meer op. Die heb ik een paar keer mee naar zolder genomen. Maar daar wil ik geen andere stoelen in maken en heeft dan ook geen gordels. En dan is dat best gevaarlijk :roll:

Deze zal vaker het circuit op gaan als ik de nieuwe motor af heb :D

GTRene

Bericht door GTRene » 30 aug 2010, 21:21

later trouwens ook nog die Lotus Elise S1 die door een kleine schuiver...een plasje moest doen :wink:
dat was in de bocht achter paddock...maar dat was alleen een straaltje/streepje over het asfalt, je voelde daar even iets een moment contact verlies maar niet zodanig dat het echt gevaarlijk werd....hebben ze verder ook niet wat aan gedaan.

Hoop dat die Elise ook thuis is gekomen? ABS was toch wel handig geweest denk ik :hmmm:

vlaggers deden trouwens goed werk vond ik :clap:

Plaats reactie