Dat is toch wel een oordeel die aan nieuwe input toe is? The HTC Desire met Android en HTC HD2 met WiMo 6.5 prestereren minimaal hetzelfde als de 3Gs. Ik weet niet of OS4.0 daar weer verandering in heeft gebracht. Windows7 is nu wel gericht op (multi-) touch. Vista was inderdaad niet toereikend, maar kennelijk was de wens van de fabrikanten van hardware ook niet dusdanig dat Microsoft zich geroepen voelde om het OS daarop goed in te richten. Ik ben benieuwd wat Microsoft gaat doen met de tablets. Of Windows7 blijven doorontwikkelen voor tablets of Phone7 verder geschikt maken voor tablets.Femme schreef:Een beter internetdevice in broekzakformaat is er eigenlijk niet. Ik heb zelf een HTC Hero omdat ik die 'gratis' kon krijgen bij KPN, maar een iPhone 3GS is gewoon beter in bijna alle opzichten (sneller, beter touchscreen, betere GUI waaronder veel fijner toetsenbord, meer apps). Uiteraard is de internetbeleving niet vergelijkbaar met een iPad, netbook of laptop, maar da's logisch.Joop schreef:Ben wel benieuwd. Iphone, vind ik zelf niet handig genoeg als internetmachine (te klein) en als telefoon is het al een drama; alleen het functioneerd allemaal wel mooi hoor...
Android en iPhoneOS zijn sowieso al een zegen ten opzichte van Windows Mobile 6.5. Wat een brakke bende was dat. Zelfde reden waarom tablets met Windows hebben gefaald, het besturingssysteem was niet goed geoptimaliseerd voor touch.
Nieuwe hype; de iPAD
- RutgerK
Re: Nieuwe hype; de iPAD
- Joop
Ben wel met je eens, dat als je even iets moet op zoeken op internet zo'n iPhone wel prima werkt. Maar ik vind eigenlijk het scherm te klein om langere tijd ermee op de bank te zitten. Je bent dan eigenlijk alleen maar druk bezig met in- en uitzoomen.
Dan is een gewone telefoon met internet eigenlijk al echt helemaal een drama. Leuk en handig voor even snel het weer en verkeer; maar daar ga je niet mee op de bank zitten prutsen.
Dan is een gewone telefoon met internet eigenlijk al echt helemaal een drama. Leuk en handig voor even snel het weer en verkeer; maar daar ga je niet mee op de bank zitten prutsen.
- Rivanov
- Auto: '25 Tesla Model Y Juniper
En dan komt de iPad om de hoek.. 

-
Sorry maar de Desire en HD2 presteren echt niet zoals een iPhone... WiMo is echt een brakke bende nog, dat komt ook nooit meer goed. Android heeft wel potentie maar ik kan niet zeggen dat er al hardware op de markt is die dat volledig benut.RutgerK schreef:Dat is toch wel een oordeel die aan nieuwe input toe is? The HTC Desire met Android en HTC HD2 met WiMo 6.5 prestereren minimaal hetzelfde als de 3Gs. Ik weet niet of OS4.0 daar weer verandering in heeft gebracht. Windows7 is nu wel gericht op (multi-) touch. Vista was inderdaad niet toereikend, maar kennelijk was de wens van de fabrikanten van hardware ook niet dusdanig dat Microsoft zich geroepen voelde om het OS daarop goed in te richten. Ik ben benieuwd wat Microsoft gaat doen met de tablets. Of Windows7 blijven doorontwikkelen voor tablets of Phone7 verder geschikt maken voor tablets.Femme schreef:Een beter internetdevice in broekzakformaat is er eigenlijk niet. Ik heb zelf een HTC Hero omdat ik die 'gratis' kon krijgen bij KPN, maar een iPhone 3GS is gewoon beter in bijna alle opzichten (sneller, beter touchscreen, betere GUI waaronder veel fijner toetsenbord, meer apps). Uiteraard is de internetbeleving niet vergelijkbaar met een iPad, netbook of laptop, maar da's logisch.Joop schreef:Ben wel benieuwd. Iphone, vind ik zelf niet handig genoeg als internetmachine (te klein) en als telefoon is het al een drama; alleen het functioneerd allemaal wel mooi hoor...
Android en iPhoneOS zijn sowieso al een zegen ten opzichte van Windows Mobile 6.5. Wat een brakke bende was dat. Zelfde reden waarom tablets met Windows hebben gefaald, het besturingssysteem was niet goed geoptimaliseerd voor touch.
- Stefan R
- Auto: Vakantievoertuig
Zeker een ifreak? De HTC Desire slacht de 3GS aan alle kanten af, hetgeen waar Android nog tekort inschiet is het aantal (nuttige) aps.Christoph schreef: Sorry maar de Desire en HD2 presteren echt niet zoals een iPhone... WiMo is echt een brakke bende nog, dat komt ook nooit meer goed. Android heeft wel potentie maar ik kan niet zeggen dat er al hardware op de markt is die dat volledig benut.
p.s. Deze teksten zijn rechtstreeks afkomstig van diverse iphone adepten.
- Femme
Het belangrijkste is mijn inziens de gebruiksvriendelijkheid en die was bij het klassieke Windows Mobile gewoon ruk. De Desire zal best wel ok zijn. Inmiddels zijn we al weer driekwart jaar verder sinds de iPhone 3GS en mag je ook wel wat verbetering verwachten.RutgerK schreef:Dat is toch wel een oordeel die aan nieuwe input toe is? The HTC Desire met Android en HTC HD2 met WiMo 6.5 prestereren minimaal hetzelfde als de 3Gs.
Desktopapplicaties zijn gewoon niet geschikt voor touchbediening. Het besturingssysteem én de applicaties moeten ontworpen worden voor een touch interface. Microsoft zal dus het voorbeeld moeten nemen aan Apple.Ik weet niet of OS4.0 daar weer verandering in heeft gebracht. Windows7 is nu wel gericht op (multi-) touch. Vista was inderdaad niet toereikend, maar kennelijk was de wens van de fabrikanten van hardware ook niet dusdanig dat Microsoft zich geroepen voelde om het OS daarop goed in te richten. Ik ben benieuwd wat Microsoft gaat doen met de tablets. Of Windows7 blijven doorontwikkelen voor tablets of Phone7 verder geschikt maken voor tablets.
- Rivanov
De nieuwe iPhone zal weer álle andere gsm's wegblazen..
-
Tot de nieuwe iPhone uitkomt..Stefan R schreef:Zeker een ifreak? De HTC Desire slacht de 3GS aan alle kanten af, hetgeen waar Android nog tekort inschiet is het aantal (nuttige) aps.Christoph schreef: Sorry maar de Desire en HD2 presteren echt niet zoals een iPhone... WiMo is echt een brakke bende nog, dat komt ook nooit meer goed. Android heeft wel potentie maar ik kan niet zeggen dat er al hardware op de markt is die dat volledig benut.
Heb met die Desire gespeeld, maar ik vind de ('minderwaardige') iPhone toch fijner werken. Komt miss omdat ik er inmiddels goed gewend aan ben. (3GS had ik de eerste dag dat ie uitkwam in NL)
- Rivanov
Hij is gearriveerd op FedEx punt.
In de pauze even oppikken! :banaan:
In de pauze even oppikken! :banaan:
-
Niet echt, mij interesseert dat fanboy gedoe niet, ik wil gewoon een fatsoenlijk product. En sorry maar een HTC Desire kan ik echt geen "milestone" noemen in productontwikkeling... Weer een typisch HTC product.Stefan R schreef:Zeker een ifreak? De HTC Desire slacht de 3GS aan alle kanten af, hetgeen waar Android nog tekort inschiet is het aantal (nuttige) aps.Christoph schreef: Sorry maar de Desire en HD2 presteren echt niet zoals een iPhone... WiMo is echt een brakke bende nog, dat komt ook nooit meer goed. Android heeft wel potentie maar ik kan niet zeggen dat er al hardware op de markt is die dat volledig benut.
Slachten.. right. Heb je zelf eigenlijk al eens met een iPhone gewerkt? Weet je hoe lang deze al op de markt is? Android is echt gewoon nog in ontwikkeling.
Het maakt mij niet uit verder, concurrentie is prima, en ik kan echt wel een aantal minpunten bedenken van OS 3.x , maar je moet niet gaan overdrijven.
- Stéphane
Net even met een iPad gespeeld. 2 DGA's van mijn bedrijf hadden er eentje meegebracht uit de VS. Het is wel geinig speelgoed. Zou er langer mee moeten spelen om echt te weten hoe het is. Typen gaat aardig goed als je hem in een standaard op een bureau zet. Of met los toetsenbord.
Hij is niet zwaar, maar echt licht is hij nu ook weer niet. Geef zelf nog wel de voorkeur aan een netbook eigenlijk.
Hij is niet zwaar, maar echt licht is hij nu ook weer niet. Geef zelf nog wel de voorkeur aan een netbook eigenlijk.
- Femme
Ik heb 'm gisteren ook even uitgeprobeerd. Het apparaat is niet heel erg licht en als je aan het browsen bent merk je dat hij minder vlot is dan een full blown desktop pc. De ervaring is wel totaal anders dan die van een netbook dankzij de touchinterface. De paar appjes van Amerikaanse kranten die erop stonden deden het prachtig. Voor dit soort toepassingen (kranten en magazines) lijkt het me een erg mooi apparaat (zie ook demo's van Popular Science app). Voor automagazines lijkt het me ook erg gaaf omdat je mooie fotografie en typografie kunt combineren met bewegend beeld.
Helaas is de iPad wel extreem gevoelig voor vingervlekken en reflecteert hij nogal in zonlicht.
iPhone apps worden helaas wel erg pauper weergegeven. In vergrote weergave wordt letterlijke elke pixel vier keer zo groot, dus ook die van teksten waarvan je zou denken dat de iPad deze wel op native resolutie zou moeten kunnen renderen.
In mijn huis wil ik een wall mounted iPad om domotica en verlichting te bedienen via touch.
Eén ding weet ik wel zeker en dat is dat dit device zal overleven. In Star Trek hadden ze ook niet voor niets al iPads.
Helaas is de iPad wel extreem gevoelig voor vingervlekken en reflecteert hij nogal in zonlicht.
iPhone apps worden helaas wel erg pauper weergegeven. In vergrote weergave wordt letterlijke elke pixel vier keer zo groot, dus ook die van teksten waarvan je zou denken dat de iPad deze wel op native resolutie zou moeten kunnen renderen.
In mijn huis wil ik een wall mounted iPad om domotica en verlichting te bedienen via touch.
Eén ding weet ik wel zeker en dat is dat dit device zal overleven. In Star Trek hadden ze ook niet voor niets al iPads.
- Rivanov
Ik heb 'm! 
Zojuist opgehaald bij FedEx in Veldhoven.
Zit nu nog op het werk.. vanavond heerlijk gaan testen!

Zojuist opgehaald bij FedEx in Veldhoven.
Zit nu nog op het werk.. vanavond heerlijk gaan testen!
- Stéphane
Mijn oom heeft het in zijn huis PC gebaseerd, ook met touchscreen. Zijn huis is vergelijkbaar met dat van jou, een oude boerderij met meerdere gebouwen en bij-gebouwen nu voorzien van allerlei high-tech fratsen. Erg mooi gedaan!Femme schreef:In mijn huis wil ik een wall mounted iPad om domotica en verlichting te bedienen via touch.
- Downforce Hans
Femme schreef:Ik heb 'm gisteren ook even uitgeprobeerd. Het apparaat is niet heel erg licht en als je aan het browsen bent merk je dat hij minder vlot is dan een full blown desktop pc. De ervaring is wel totaal anders dan die van een netbook dankzij de touchinterface. De paar appjes van Amerikaanse kranten die erop stonden deden het prachtig. Voor dit soort toepassingen (kranten en magazines) lijkt het me een erg mooi apparaat (zie ook demo's van Popular Science app). Voor automagazines lijkt het me ook erg gaaf omdat je mooie fotografie en typografie kunt combineren met bewegend beeld.
Zie je, ik wist dat ik hem al eerder had gezien

- Rivanov
Tadaaa

- Martin van der Zwaard
Das een grote telefoon 

- RutgerK
Neem nu eens een foto van je Iphone met je Ipad. 

-
Apple is AWESOME, spot er niet mee!RutgerK schreef:Neem nu eens een foto van je Iphone met je Ipad.

Laatst gewijzigd door Luuk op 13 apr 2010, 21:49, 1 keer totaal gewijzigd.
-
lever jij je iphone maar in, je verdient em niet, met een iphone moet je ten alle tijde apple verdedidgenLuuk schreef:Lol, fail @ Apple.RutgerK schreef:Neem nu eens een foto van je Iphone met je Ipad.

- RutgerK
Krijgen we binnenkort van die berichten onder aan de posting. "Dit bericht is getikt op mijn Ipad"?
-
Standaard, en onveranderbaar eronder:RutgerK schreef:Krijgen we binnenkort van die berichten onder aan de posting. "Dit bericht is getikt op mijn Ipad"?
"www.apple.com Dit bericht is getikt op mijn awesome iPad van Apple! www.apple.com"

-
dat kun je gewoon uitzetten... je bent een meelopertje als je dat nog hebt aanstaanRutgerK schreef:Krijgen we binnenkort van die berichten onder aan de posting. "Dit bericht is getikt op mijn Ipad"?

-
Serieus?Metchu schreef:dat kun je gewoon uitzetten... je bent een meelopertje als je dat nog hebt aanstaanRutgerK schreef:Krijgen we binnenkort van die berichten onder aan de posting. "Dit bericht is getikt op mijn Ipad"?
Ik vind het ook vrij hinderlijk als ik mail via m'n iPhone. Handmatig weghalen duurt altijd weer 2 tellen extra..