Als ik mee eet:
Carpaccio
Kipsate
Ijs
Nogmaals, hangt van maus af dus

Dat zou kunnenElmar schreef:Dat carnaval is ieder jaar, dit kan wel eens 1 van de laatste pokeravonden zijn....
Als je wilt, kan ik wel wat meenemen naar de Zandvoort trackday de 20eduifjes.com schreef: Wie moet er dan appeltaart bakken??? en roze gebakjes
Jolanda komt niet en Keven heeft een vergaderingKgroot.nl schreef:GVD ik heb vergadering van me werk vrijdag avond![]()
Waarom precies op zo'n dag plannen
Polonaise op het werk KevinBrianV schreef:Jolanda komt niet en Keven heeft een vergaderingKgroot.nl schreef:GVD ik heb vergadering van me werk vrijdag avond![]()
Waarom precies op zo'n dag plannen![]()
Jep hoe ongeloofwaardig het ook over komt..BrianV schreef:Jolanda komt niet en Keven heeft een vergaderingKgroot.nl schreef:GVD ik heb vergadering van me werk vrijdag avond![]()
Waarom precies op zo'n dag plannen![]()
Hier helaas niet..ArjandeV schreef:Wat is dat dan voor ruk bedrijf..vergaderen doe je maar gewoon overdag.. pfff
Ik wacht nog op maurice ^^
Dan ben ik op vakantieAston Martine schreef:Als je wilt, kan ik wel wat meenemen naar de Zandvoort trackday de 20eduifjes.com schreef: Wie moet er dan appeltaart bakken??? en roze gebakjes
Michel P schreef:Had ook graag komen eten, maar Jacco en Gerrit zijn grieperig dus een vraagteken of ze uberhaubt komen. Volgende keer beter.
Michel
Toeval?duifjes.com schreef:Michel P schreef:Had ook graag komen eten, maar Jacco en Gerrit zijn grieperig dus een vraagteken of ze uberhaubt komen. Volgende keer beter.
Michel
Als ik me voel zoals vandaag...*(wat eigenlijk iet kan.....je precies zo voelen als een paar dagen eerder) dan kom ik niet....koppijn, griep en keelpijn...
Jolanda87 schreef:Ben er toch niet bij, ga namelijk die avond toch al carnaval vieren :drinking:
Aram schreef:Nandor en ik eten bij de shoarma toko, dus we zijn zoals gewoonlijk weer wat later.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast