Metchu 2.0
-
Re: Metchu 2.0
Erg mooi die before and after pics Metin.
Ik kan je zeggen dat rustig trainen en buikspieren doen ervoor zorgt dat je buik steeds 'strakker' wordt.
Ik denk dat jij nu ongeveer hetzelfde hebt als ik toen had, en geef het rustig de tijd. Behoud is erg belangrijk, alleen als je eenmaal een ritme te pakken hebt valt het wel mee.
Ik kan je zeggen dat rustig trainen en buikspieren doen ervoor zorgt dat je buik steeds 'strakker' wordt.
Ik denk dat jij nu ongeveer hetzelfde hebt als ik toen had, en geef het rustig de tijd. Behoud is erg belangrijk, alleen als je eenmaal een ritme te pakken hebt valt het wel mee.
-
bedankt voor de tip. Ik zit idd in een ritme met vaste traintijden! Gaat helemaal goedkomen! 8)
- Michel P
Mooi!Metchu schreef:nee gelukkig niet! Dat valt me echt onwijs mee!! Rond m'n buik zit het niet helemaal strak, maar dat moet ik de tijd geven. Voor de rest is het nergens aan af te zien! Ben daar wel erg tevreden over en ik overweeg ook absoluut geen cosmetische ingreep!
- SvB
Re: Verjaardag Knuffelturk
WTF
Je bent gelijk 10 jaar jonger geworden ook, restecp man !!

Je bent gelijk 10 jaar jonger geworden ook, restecp man !!
- Mathieu
Nog even en iedereen zegt dat je ook nog een knappe vent bent geworden 

- RutgerK
Ik had nog niet gezien dat dit topic ging over de extreme make over. Wat een geweldige prestatie! Ik ken een aantal mensen om mij heen die met hetzelfde dieet bezig zijn en vergelijkbare resultaten hebben. Ik hoor geen klachten over hongergevoel of dat het smaakloos astronauten voedsel is. Vooral de 'nazorg' als je op het streefgewicht bent is volgens mij wel belangrijk.
Sport je toevallig ook deels in zo'n vacuümapparaat?
Sport je toevallig ook deels in zo'n vacuümapparaat?
-
Nee ik doe gewoon ouderwets krachttrainen
Kickboxen en wat voetballen 8)

- RutgerK
Oh ja, dat dieet zou ondersteund moeten worden met een kleding ruil programma. Je vliegt door de maten heen in 3-4 maanden. Een nieuwe broek of shirt is na twee weken alweer te groot en kan direct naar de kledinginzameling.
- Arthur
- Auto: Nr.51
Daarom begin ik er maar niet aan 

- Michel P
Die oude kleren in de kleding bak voor Afrika gooien heeft ook geen zin
..................................
Of toch wel, voor een mooie bungalotent

Of toch wel, voor een mooie bungalotent

- Macboy
Neem even een foto zonder bril. Volgens mij kan je nu beter lenzen nemen nu je de knuffelturk niet meer bent, want dan scoor je nóg beter bij de dames 

- duifjes.com
Hij is nog steeds de knuffelturk alleen nu alleen op een andere manierMacboy schreef:Neem even een foto zonder bril. Volgens mij kan je nu beter lenzen nemen nu je de knuffelturk niet meer bent, want dan scoor je nóg beter bij de dames

- Peric
Diep respect Metin...
Kan zijn dat het ergens in dit topic staat hoor, maar wat was eigenlijk de reden om dit te gaan doen? Voelde je je niet lekker met al dat gewicht wat je mee moest dragen?
En inderdaad, maar 's kijken hoe het gaat als je stopt met je dieët. Daar komt ook discipline bij kijken denk ik.

Kan zijn dat het ergens in dit topic staat hoor, maar wat was eigenlijk de reden om dit te gaan doen? Voelde je je niet lekker met al dat gewicht wat je mee moest dragen?
En inderdaad, maar 's kijken hoe het gaat als je stopt met je dieët. Daar komt ook discipline bij kijken denk ik.
- RutgerK
Discipline en vrienden en familie die je helpen op lastige momenten ipv je proberen uit te lokken toch je te laten gaan.
-
Goed om te zien man! Ook omdat ik zelf ook bezig ben
Ik ben nu van 120 naar 103 gegaan en ik wil rond de 80kg wegen
Totaal geen moeite mee, bevalt me super.
Paar jaar terug ben ik heel veel afgevallen dmv shakes. Het ging toen heel snel, maar ik was het normale eten niet meer gewend, waardoor ik binnen no-time weer hetzelfde gewicht was als daarvoor (toen ik weer "normaal" begon te eten). Nu eet ik gewoon minder/anders en fiets ik heel veel. Je voelt je dan een stuk beter

Paar jaar terug ben ik heel veel afgevallen dmv shakes. Het ging toen heel snel, maar ik was het normale eten niet meer gewend, waardoor ik binnen no-time weer hetzelfde gewicht was als daarvoor (toen ik weer "normaal" begon te eten). Nu eet ik gewoon minder/anders en fiets ik heel veel. Je voelt je dan een stuk beter

-
ja ik heb de afgelopen week redelijk normaal gegeten en af en toe zelfs gesnoept. (alleen in het weekend). puur vanwege het feit dat ik benieuwd ben wat het met me doet, terwijl ik blijf sporten... We zullen het donderdag zien... Wel knap van je hoor dat je het weer serieus oppikt! Ik wil echt niet meer terug, dus ga er wel voor vechten... En ik blijf ook onder controle, dus heb er wel vertrouwen in!
-
Af en toe MOET je ook wel IETS "verkeerds" nemen. Dan weet je lichaam tenminste nog wat het is en voor jezelf is het soms ook wel prettig. Ik heb bijvoorbeeld vrijdag mijn verjaardag gehad en een dag daarna moesten we ook ergens anders eten. Ik heb niet gelijk zitten vreten, maar ook niet zoals het moest zegmaar en tijdens mijn verjaardag ook een biertje gehad
. Toch ben ik de hele tijd hetzelfde gewicht gebleven en niet gelijk een kilo zwaarder na die twee dagen bij wijze van. Was ik toch wel erg blij mee
Nu weer lekker verder...
Het scheelt (bij mij in ieder geval) al zoveel met hoe je eet en wat je eet. Je eten anders bereiden en ander soort tussendoortjes bijvoorbeeld scheelt al zo ENORM veel! Als je iets slechts eet niet gelijk frituren bijv.

Het scheelt (bij mij in ieder geval) al zoveel met hoe je eet en wat je eet. Je eten anders bereiden en ander soort tussendoortjes bijvoorbeeld scheelt al zo ENORM veel! Als je iets slechts eet niet gelijk frituren bijv.
- Robertdj
Holy crap, knap hoe je dit voor elkaar gekregen hebt, idd volhouden nu! 

-
Lees dit topic nu pas maar wat een geweldige prestatie zeg
Als ik het goed begrijp ben je de eerste weken/maanden een pond per dag afgevallen?
Is haast niet voor te stellen. Petje af en diepe buiging :!:

Als ik het goed begrijp ben je de eerste weken/maanden een pond per dag afgevallen?
Is haast niet voor te stellen. Petje af en diepe buiging :!:
-
het komt neer op gemiddeld 2.5 kilo per week ongeveer... en 11 per maand... Met in het begin iets meer en naar het einde toe steeds minder natuurlijk. Vandaag weer gewogen en ik zit op precies 88.4 met als totaal 54 eraf... Zit in fase 5 en nu is er ook zetmeel bijgekomen. Nog twee weken het dieet afbouwen en dan is het allemaal behoud!
- VLA
WTF, heb dit topic nog helemaal niet gezien, maar de laatste keer dat ik je op Zandvoort zag (jaar geleden ofzo ?) was je nog zoals op de "before" pics.
Echt ongelofelijk wat een resultaat zeg. Veel respect ! Ben al een jaar bezig om 5 kg af te vallen maar wil maar niet lukken, en jij valt zo 50+ KG af ! Goed bezig man 

-
lol, ik zie dat het nu verplaatst is naar "even voorstellen" 

-
- RVV
Metchu schreef:lol, ik zie dat het nu verplaatst is naar "even voorstellen"

- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Jemig man!! Ik werd gisteren door Chris op dit topic gewezen. Metin, diep respect!! Helemaal te gek man. Eigenlijk ben je best een knappe kerel
. Nee serieus, erg goed van je!