Sterker nog, ik kom uit Arnhem zelfYoup schreef:Patrick, jij moet toch ook uit de buurt van Arnhem komen of vergis ik me nu?

Sterker nog, ik kom uit Arnhem zelfYoup schreef:Patrick, jij moet toch ook uit de buurt van Arnhem komen of vergis ik me nu?
niet zielig doen he,Youp schreef:Patrick, jij moet toch ook uit de buurt van Arnhem komen of vergis ik me nu?PatrickC2 schreef:Hmmm, dat wordt dus 6.45 uur van huis weg ofzoPeter Tunissen schreef:De briefing is rond 08:45, dus als iedereen er rond 08:30 zou kunnen zijn zou dat ideaal zijn (in de praktijk lukt dat toch nooit, maar goed).
Maar ja, niks aan te doen he. Ik heb er in ieder geval al zin in, en volgens mij wordt het stiekem toch nog druk.
lang leve 700Km en 55LiterDownforce Hans schreef:Zoiets zal het zijn.....
Laatste keer ging ik tanken en toen had ik 118 km gereden op zandvoort en ging er 61 liter in............
Dat was mijn idee ja. Ik zit zelf op kamers in Velp. 8)PatrickC2 schreef:Sterker nog, ik kom uit Arnhem zelfYoup schreef:Patrick, jij moet toch ook uit de buurt van Arnhem komen of vergis ik me nu?Hoezo? Samen rijden?
Dat haal je waarschijnlijk niet op zandvoortBrianV schreef:lang leve 700Km en 55LiterDownforce Hans schreef:Zoiets zal het zijn.....
Laatste keer ging ik tanken en toen had ik 118 km gereden op zandvoort en ging er 61 liter in............
Lang leve Später Tunissen, zal echt geweldig zijn als hij er op tijd isHans GP schreef:Hehe.. wij zijn wel op tijd maar Peter is meestal te laatPeter Tunissen schreef:De briefing is rond 08:45, dus als iedereen er rond 08:30 zou kunnen zijn zou dat ideaal zijn (in de praktijk lukt dat toch nooit, maar goed).
:
Mijn 1.6 zuipt net zo veel....Steven Nauta schreef:Lang leve Später Tunissen, zal echt geweldig zijn als hij er op tijd isHans GP schreef:Hehe.. wij zijn wel op tijd maar Peter is meestal te laatPeter Tunissen schreef:De briefing is rond 08:45, dus als iedereen er rond 08:30 zou kunnen zijn zou dat ideaal zijn (in de praktijk lukt dat toch nooit, maar goed).
:![]()
Ik tank voordat ik aankom aan de boulevard, en bij de vlaggers-wissel om 11u tank ik daar nog een keer. Dan lukt het vak nét, gelukkig zuipt de 325i niet extreem veel (1 : 4,5) Hij is er in ieder geval klaar voor en ik ook!
Vergeet je zonnebril niet, heb je wel nodig denk ik 8)
GTRene schreef:Zoals het er nu uitziet ben ik er morgen ook bij voor 4 uur rijden/kijken/babbelen/tankenen dat werd weer eens tijd, volgens mij de laatste keer op circuit was time attack op Assen
![]()
maar voel me redelijk oke, en dus moet het er van komen...helemaal zo'n DF dag geeft een extra boost
eneuh over dat tanken, denk niet dat de BP op CPZ open is? maar der is ook nog een BP in Zandvoort daar dichtbij waar ze R98 hebben als die er nog is![]()
Dus zo te lezen is er aardig wat DF morgen op CPZen droog weer als het goed is :banaan:
Ze weten al dat ik kom Peter, dus dat hoef je niet meer aan te kondigenPeter Tunissen schreef:Yep, Mickey's is weer de hele tijd geopend!
En ik kan ook nog verklappen dat na het (erg korte....) gastoptreden van Rob Kamphues en Jaap van Lagen op Zolder er weer een bekende Nederlander zijn opwachting op een DF dag zal maken.
Dus voor de mensen die nu nog twijfelen, komt dat zien, komt dat zien!
Van die Tinq weet ik dat ze 98 hebben. Die Texaco verderop niet zeker van eerlijk gezegd. Tegenwoordig is 98 op de pomp niet zo vanzelfsprekend meerPeter Tunissen schreef:Als je het circuit af rijdt en je gaat linksaf, dan kom je na 200 meter een tankstation tegen en als je rechtsaf slaat en op de rotonde rechts is er ook na 200 meter een tankstation, dus dat is niet het grootste probleem daar.
V-Power Racing is octaan 100. Net als Gulf Challenger in Nederland.viper_maurice schreef:gister ''e''en of ander duur texaco spulletje erin gegooid, liep wel lekker maar volgens mij scheelt t allemaal weinig.
in duitsland hebben ze ook weer wat nieuws bij Shell
v-power racing, weer een manier om geld uit onze zakken te kloppen
Helaas Youp, Shell V-power benzine is al ruim een jaar ook 95 met additieven. Let er de volgende keer dat je daar tankt maar eens op, staat namelijk gewoon op de pomp aangegeven. Voorheen was het inderdaad wel RON 97.Youp schreef:De Texaco heeft geen RON 98 meer, evenals de Shell, Esso en Total, allemaal maximaal 95 en Shell 97 (V-power).
Oh, ja? Wist ik niet...JohanH schreef:Helaas Youp, Shell V-power benzine is al ruim een jaar ook 95 met additieven. Let er de volgende keer dat je daar tankt maar eens op, staat namelijk gewoon op de pomp aangegeven. Voorheen was het inderdaad wel RON 97.Youp schreef:De Texaco heeft geen RON 98 meer, evenals de Shell, Esso en Total, allemaal maximaal 95 en Shell 97 (V-power).
Zo te zien zijn Mark en Luuk aanwezig om foto's te maken, dus dat loopt wel losIk ben dus morgen helaas niet aanwezig (zou teveel geregel worden met mijn werk
)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten