Z3M
Zag hem vanavond staan, is wel een boefje hoor, deze vent.
Understatement of the year

In een andere mail kreeg ik een foto en km stand. Enige verschil is dat de nieren toen grijs gaas erin hadden ipv het zwarte nu. De kmstand was 140dkm.Hoi jeroen , over de prijs is altijd te praten, wat het roestplekje betreft als je hier naar toe komt ,zul je aan mij vragen waar het zit want je kunt het haast niet zien alleen als je het weet, het is 1mm bij 1mm groot is trouwens al 5 jaar hetzelfde hoor als je wilt als ik het laat wegwerken (GOED WEGWERKEN BEDOEL IK DAN) kan ik dat laten doen KOSTELOOS want je ziet het echt niet. Wat de prijs betreft, ik ga een porsche-996 coupe kopen en het gekke is dat ik overal rond de 12500 EURO terugkrijg de garagehouders hebben nog nooit zo,n mooie m3 van dit bouwjaar gezien. En een echte nederlandse auto, maar ja je kunt mischien iets van een duizend of tien op de kop tikken maar neem maar van mij aan de je er zo een 3 tot 4 duizend tegenaan moet gooien wil je hem een beetje naar je zin hebben., want het zijn allemaal kneuzen die te koop zijn met teruggedraaide kmstanden,Succes met zoeken jeroen .Met vriendelijke groeten Peter B.
Ja is het een inbrekerArthur schreef:Voor de QP fappers:
Z3M
Zag hem vanavond staan, is wel een boefje hoor, deze vent.
Understatement of the year
Gebruikers op dit forum: RobinM en 3 gasten