Misschien kan je beter even hier inlezen: http://www.seat-online.nl/forum/index.p ... msg1266150" onclick="window.open(this.href);return false;type-r schreef:Ik krijg mijn 310 volgende week zaterdag, de dealer heeft aangegeven dat de tuning nog gedaan moet worden.
Hoe kan ik weten of ik de juiste update krijg?
priceless....type-r schreef:voorstellen?
type-r schreef:![]()
Ik wist niet dat het nodig was om je eerst voor te stellen als je een vraag hebt op dit forum
Mijn naam is Fred, ik krijg volgende week een nieuwe 310 en was dit topic aan het lezen en kwam er zodoende dus achter dat niet elke 310 de juiste tuning heeft gehad.
Uhmmmmm dan is je auto sneller?!?!type-r schreef:Ik krijg mijn 310 volgende week zaterdag, de dealer heeft aangegeven dat de tuning nog gedaan moet worden.
Als er meer dan 70 cm tussen de voorwielen zit, kun je dus met een autorijbewijs dit geval rijden :jenna:Ruben schreef:Helaas had ik vandaag geen fototoestel bij me.
Schijnt dat je tegenwoordig ook spacers aan de voorkant nodig hebt waardoor je nieuwe remklauwen passen. Je spoorbreedte is opeens veel groter voor (goh waarom heeft bmw dat nooit bedacht)
Beetje dit idee![]()
Met welke brandstof is de jouwe nu gemeten? met 100? Anders heb je er met 98/97 nog maar 301atomchris schreef:Uhmmmmm dan is je auto sneller?!?!type-r schreef:Ik krijg mijn 310 volgende week zaterdag, de dealer heeft aangegeven dat de tuning nog gedaan moet worden.
![]()
En anders op een rollerbank....maar standaard hebben ze rond de 265 peekaa(en dat heeft een normale cupra ook)alleen het koppel is wat hoger...
Na de update zit je rond de 315 peekaa.... :banaan: Mits je de goede benzine tankt(gulf 100 anders bp ultimate, shell v-power niet dus!)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten