How to enter de grindbak?Metchu schreef:David, maak je niet druk, ik ben natuurlijk wel weer gewoon op tijd en geef weer eens een geweldige briefing![]()
ik zoek de vlagstokken wel voor je op!Metchu schreef:David, maak je niet druk, ik ben natuurlijk wel weer gewoon op tijd en geef weer eens een geweldige briefing![]()
Max V schreef:Ik denk dat ik met de 316 ook kom, moet nog even iemand die er verstand van heeft naar mijn auto laten kijken, om te beoordelen of het verantwoord isJe weet het maar nooit met een auto uit 1991
Tom Westendorp schreef:Ik kan zowieso niet, zit dan midden in mijn tentamen week. Erg jammer ik was graag mee gegaan.
Ik studeer HJO, dat was eerder studie route recht. Eigenlijk dus kort gezegd hbo recht. Zit nu een beetje aan te kloten in het tweede deel van het derde jaar, ik ben namelijk een februari instromer, heb eerst een half jaar MER gedaan maar dat vond ik al helemaal niks! En ga na de zomer vakantie mijn eerste en tweede jaar repareren. Heb het nou studie technisch wel redelijk op de rij en ik verwacht af te studeren als ik 24 ben. Niet heel snel maar ben dan wel tevreden. Misschien nog een master erachteraan maar dat weet ik nog niet.944 guy schreef:Ha, stelletje studenten ookJullie kunnen makkelijk een dagje vrij nemen, en vooral op tijd beginnen met leren
Wat studeer je tom? Ik zit namelijk ook in twente, ondertussen alleen wel als promovendus.
Natte wind : http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... 14#p403514" onclick="window.open(this.href);return false;Mark Nauta schreef:Voor de mensen die geen genoeg kunnen krijgen van het rijden op de 25e, ik zag dat ook de Vijverberg Trofee die dag is. Direct aansluitend op de DF-trackday.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten