Ik vind het wel wat hebben :banaan:

Wat zijn we toch weer snel verwend heErnst Jan Dekker schreef:Gelukkig is het (maar) een 944!
Ja zeker, alleen vind ik hem niet mooi. Ziet er te geforceerd uit.GTRene schreef:Tim N schreef:Ziet bovenstaande post van MN en gaat " Le Mans " maar weer eens uit de kast halen.
deze al gezien![]()
Met die 944 heb ik niet zo veel moeite maar van die 924 Carrera GT is het toch wel eeuwig zonde (als het een originele is)Adje ///M3 schreef:Wat zijn we toch weer snel verwend heErnst Jan Dekker schreef:Gelukkig is het (maar) een 944!
Als je goed genoeg kunt driften en een volgauto regelt maak ik graag een keer dit soort foto's van je! Heb nog wel meer ideeën op dat gebied. 8)Steven Nauta schreef:Kwam deze nog tegen, ronduit geniale foto!
Erg vet idd, de auto vol hangend in de vering en die kop lekker geconcentreerd! 8)Mark Nauta schreef:Die foto van die 959 met Röhrl aan het stuur is gaaf!!!
De techniek van de 911 SC is gebaseerd op de Carrera S, maar er zijn wel degelijk wat verschillen. Zo is het bodywork aan de achterkant 44 millimeter breder en de spoorbreedte is achter ook toegenomen. De 3.8 liter grote boxer motor levert nu 408 pk (+23 pk), mede dankzij een nieuw ontwikkeld inlaatspruitstuk en 6 vacuümkleppen erin.
Goed nieuws is dat de Sport Classic alleen maar te bestellen is met een handgeschakelde 6-bak. Verder zijn keramische remmen (PCCB, Porsche Ceramic Composite Brakes), PASM (sport onderstel) en 19″ velgen zijn standaard. Ook ligt de SC zo’n 2 cm dichter bij het asfalt.
Mark en ik hebben al maanden de plannen, de uitvoering is er helaas nog niet van gekomenMartijn Koevoets schreef:Als je goed genoeg kunt driften en een volgauto regelt maak ik graag een keer dit soort foto's van je! Heb nog wel meer ideeën op dat gebied. 8)Steven Nauta schreef:Kwam deze nog tegen, ronduit geniale foto!
Gebruikers op dit forum: Google [Bot], Kocheler en 1 gast