Tijd om de deposit terug te halen....Tristan schreef:Vandaar dat we maar niks horen over wanneer de DBS afgeleverd wordt.

Tijd om de deposit terug te halen....Tristan schreef:Vandaar dat we maar niks horen over wanneer de DBS afgeleverd wordt.
Damn, en niet effe contact opgenomen met mijHeb 2 weken terug nog een nagelnieuwe C230 Avantgarde uit 1e kwartaal 2008 met 12000km verkocht voor 23K onder de nieuwprijs. Ruim voldoende gezakt volgens mij
je hebt PBDaan schreef:Damn, en niet effe contact opgenomen met mijHeb 2 weken terug nog een nagelnieuwe C230 Avantgarde uit 1e kwartaal 2008 met 12000km verkocht voor 23K onder de nieuwprijs. Ruim voldoende gezakt volgens mij![]()
Maaruh, zal best dat ik verkeerd kijk. Ben in NH wel bij de meeste dealers langs geweest en kijk wekelijks op gaspedaal.nl. Misschien moet ik toch elders gaan zoeken. Heb je een website waar je voorraad staat Fabian? Of zeg ik nu iets doms![]()
Daan...
ook onderweg !Hans schreef:Doe mij ook maar.
Nou Fab, kom morgen maar werkenFabian schreef:Ja maar, ik mocht hier niet spammen van de mods.De laatste keer werd de link gewoon weggehaald, dus
nee nee, ik ga morgen denk ik even wat concurrenten bezoekenAlfistroel schreef:Nou Fab, kom morgen maar werkenFabian schreef:Ja maar, ik mocht hier niet spammen van de mods.De laatste keer werd de link gewoon weggehaald, dus
Je bent nu toch ook niet aan het spammenFabian schreef:Ja maar, ik mocht hier niet spammen van de mods.De laatste keer werd de link gewoon weggehaald, dus
Kan ik ook een verzoekje doen voor een pb voor de siteFabian schreef:je hebt PBDaan schreef:Damn, en niet effe contact opgenomen met mijHeb 2 weken terug nog een nagelnieuwe C230 Avantgarde uit 1e kwartaal 2008 met 12000km verkocht voor 23K onder de nieuwprijs. Ruim voldoende gezakt volgens mij![]()
Maaruh, zal best dat ik verkeerd kijk. Ben in NH wel bij de meeste dealers langs geweest en kijk wekelijks op gaspedaal.nl. Misschien moet ik toch elders gaan zoeken. Heb je een website waar je voorraad staat Fabian? Of zeg ik nu iets doms![]()
Daan...
dat is een belachelijke stunt, maar goed, inderdaad in dat kader bezien ben ik te duur.Snipe schreef:Hoewel, ik zeg nou wel dat de prijzen interessant genoeg zijn........
Vergelijk deze twee maar eens:
http://www.usedcarscentre.nl/web/site/d ... n=12-TZ-TT
http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/at ... id=5763068
Voor (bijna) hetzelfde geld rijd je in een nieuwe!
I know, kredietcrisis rules 8)Fabian schreef: dat is een belachelijke stunt
Zo, wel 10 keer per week? poeh heeWe zijn de afgelopen tijd zo’n tien keer per week gebeld door bezorgde leden, het leeft dus wel degelijk onder hen.
Gebruikers op dit forum: De fiscalist, Richardt., WillemBoer en 6 gasten