M5 E60 UPDATE met Filmpje pagina 11
- Jurriuit
Re: M5 E60
Ziet er dik uit. OEM met een twist.
Nice
Nice

- MartijnGizmo
Mooi spul!
- Stéphane
CF rules 

-
Kost dat nou eigenlijk zo even de motorruimte vol met carbon?
- M-bitious
Hou het maar op een euro of 1.600. Ik heb wat minder betaald als trendsetter. Er komen nog 2 onderdelen aan.
-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Toch een hoop geld voor iets wat je bijna nooit zie. Ik bedoel, als ik 1x per maand m'n motorkap open trek is het veel.
Maar eerlijk is eerlijk, het ziet er wel erg gelikt uit

- RVV
Richardt. schreef:Toch een hoop geld voor iets wat je bijna nooit zie. Ik bedoel, als ik 1x per maand m'n motorkap open trek is het veel.
Een M5 zuipt zoveel olie dat je hem elke week open trekt

- M-bitious
Ach wat is duur? De meeste bedrijven vragen voor de airbox alleen al 1350 euro. Of kijk eens wat Audi rekent voor een carbon pakketje. Als ik de auto handwas gaat de kap ook altijd open, en op carmeetings is het ook een veel indrukwekkendere motor om te zien. Had vanaf de fabriek al zo moeten zijn. Bovenal vind ik het zelf gewoon mooi staan, en is het onderdeel van een totaalpakket wat ik aan de auto allemaal verander. Soms puur cosmetisch, soms technisch. Wat ik wel duur vind is de veerpootbrug van Schnitzer die 1.100 euro kost. Dus als iemand iets weet (anders dan Dinan), gaarne....
- Macboy
Het staat gewoon super !!!
- M-bitious
Morgen gaat Maarten de auto geheel detailen, omdat John zonodig werk moest vinden
Ik ben erg benieuwd. Hij zal er een fotoreportage van maken. Heb sinds kort via Karel van racetech (prima vent trouwens) een setje Stoptech ST60 op de vooras met gesleufde schijven. Allemachtig wat remt dat goed zeg, er gaat een wereld voor me open. Als ik veel rem heb ik het gevoel dat ik mijn horloge 2 seconden moet bijstellen omdat ik de aarde afrem
Hoe vaker ik rem hoe beter het wordt, dat is echt bizar. Er zijn hier al wat bekeerde Stoptechers, ik ben nu ook lid.

Ik ben erg benieuwd. Hij zal er een fotoreportage van maken. Heb sinds kort via Karel van racetech (prima vent trouwens) een setje Stoptech ST60 op de vooras met gesleufde schijven. Allemachtig wat remt dat goed zeg, er gaat een wereld voor me open. Als ik veel rem heb ik het gevoel dat ik mijn horloge 2 seconden moet bijstellen omdat ik de aarde afrem

Hoe vaker ik rem hoe beter het wordt, dat is echt bizar. Er zijn hier al wat bekeerde Stoptechers, ik ben nu ook lid.
- Petrolhead Tom
Coole reactie. 

-
M-bitious schreef: Als ik veel rem heb ik het gevoel dat ik mijn horloge 2 seconden moet bijstellen omdat ik de aarde afrem![]()
HAHAHAhahahaha

-
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
Ben benieuwd naar de foto's. Een setje dikke remmen is ook nog eens een upgrade voor de ogen 

-
OnlineDownforce Hans
Morgen monteer ik de stoptech set bij mijn auto, ben benieuwd..........M-bitious schreef:Morgen gaat Maarten de auto geheel detailen, omdat John zonodig werk moest vinden![]()
Ik ben erg benieuwd. Hij zal er een fotoreportage van maken. Heb sinds kort via Karel van racetech (prima vent trouwens) een setje Stoptech ST60 op de vooras met gesleufde schijven. Allemachtig wat remt dat goed zeg, er gaat een wereld voor me open. Als ik veel rem heb ik het gevoel dat ik mijn horloge 2 seconden moet bijstellen omdat ik de aarde afrem![]()
Rij je met de bijgeleverde remblokken of heb je iets anders gemonteerd?
Ik ga achter ook andere klauwen en schijven monteren , jij hebt dat niet gedaan volgens mij.
Waarom niet als ik vragen mag?
Grtz,Hanz06

- M-bitious
Ik heb zowel een setje circuit als straatblokken. Circuitblokken zijn te koopDownforce Hans schreef:Morgen monteer ik de stoptech set bij mijn auto, ben benieuwd..........M-bitious schreef:Morgen gaat Maarten de auto geheel detailen, omdat John zonodig werk moest vinden![]()
Ik ben erg benieuwd. Hij zal er een fotoreportage van maken. Heb sinds kort via Karel van racetech (prima vent trouwens) een setje Stoptech ST60 op de vooras met gesleufde schijven. Allemachtig wat remt dat goed zeg, er gaat een wereld voor me open. Als ik veel rem heb ik het gevoel dat ik mijn horloge 2 seconden moet bijstellen omdat ik de aarde afrem![]()
Rij je met de bijgeleverde remblokken of heb je iets anders gemonteerd?
Ik ga achter ook andere klauwen en schijven monteren , jij hebt dat niet gedaan volgens mij.
Waarom niet als ik vragen mag?
Grtz,Hanz06

Ik rijd niet op het circuit en dan volstaat het setje voor prima. Het is bovendien vanuit Stoptech goed in balans ontwikkeld met de standaard M remmerij achter. Ik denk dat je erg blij zult zijn met je ST setje. Laat het ff weten svp. Ik word er erg lacherig van zo bruut.
- Jurriuit
Giechelend als een schoolmeisje iedere keer als je op de rem stampt?M-bitious schreef:Ik word er erg lacherig van zo bruut.

- M-bitious
Nou meer een overmaats, op leeftijd geraakt schoolJONGETJE 

- Jurriuit
Kijk je uit in de buurt van Katholieke kerken dan?M-bitious schreef:Nou meer een overmaats, op leeftijd geraakt schoolJONGETJE

- M-bitious
Ik ben altijd voor het zingen de kerk uit.
- GTRene

trouwens waarom stoptech...hebben die iets nieuws? of is in verhouding de prijs/kwaliteit beter dan bv brembo oid?
die naam is wel mooi gekozen, Stop---tech
al even opgezocht, zijn wat goedkoper en goed als ik dat zo lees

- maarten22
- Auto: Porsche 911 964 C2
Zojuist is er de meest brute M5 afgeleverd die ik ooit irl gezien heb
:banaan: :shakeit:
Alleen echt geen flauw idee van wie hij is

- M-bitious
Zou je niet eens even aan je werk gaan? 

- M-bitious
Jij bent goed in het beantwoorden van je eigen vragen ReneGTRene schreef:![]()
trouwens waarom stoptech...hebben die iets nieuws? of is in verhouding de prijs/kwaliteit beter dan bv brembo oid?
die naam is wel mooi gekozen, Stop---tech
al even opgezocht, zijn wat goedkoper en goed als ik dat zo leesST60 staat voor 6 zuigers en ST40 voor 4 denk ik?

Volgens Karel, die veel circuit auto's van ST voorziet is dit een wereldmerk. Als Brembo te warm wordt, begint Stoptech het naar zijn zin te krijgen (voor veel minder geld). Ik heb voor de ST60.