Ja ik ben om die tijd niet op mijn scherpst. Heb zondag overdag en de nacht gewerkt, en maandag tot en met 3 uur 's nachts.Ahmed schreef:M-bitious schreef:Dat zou heel goed kunnenAhmed schreef:Heb ik hem gespot? Gisternacht in Adam?
Zwarte M5, flinke meerspaaks velgen, volgens mij ook tikkie verlaagd...
Lol , ik liet nog gas los, maar je kwam niet voorbij(amstelveenseweg/stadionweg).....reed in die zwarte e36 met ringsticker.
M3 E92 al weer verkocht
- M-bitious
Re: M3 E92 al weer verkocht
-
Huh? Zijn we daar met z'n allen rondjes aan het rijden geweest vannacht? Kwam een M5 tegen die van niemand anders dan M-bitious kon zijn, op Stadionweg/Olympiaplein terwijl ik rechts afsloeg richting de BP op Parnassusweg. Kwam bij een klant vandaan en de 156 Ringtool had BP-Ultimate gogojuice nodig. Was rond 0215 ofzoAhmed schreef:M-bitious schreef:Dat zou heel goed kunnenAhmed schreef:Heb ik hem gespot? Gisternacht in Adam?
Zwarte M5, flinke meerspaaks velgen, volgens mij ook tikkie verlaagd...
Lol , ik liet nog gas los, maar je kwam niet voorbij(amstelveenseweg/stadionweg).....reed in die zwarte e36 met ringsticker.
Laatst gewijzigd door steve smith op 07 okt 2008, 15:25, 2 keer totaal gewijzigd.
-
Wij willen NU foto's Frank! 

- Ahmed
Lol, wat een toeval :banaan:steve smith schreef: Huh? Zijn we daar met z'n allen rondjes aan het rijden geweest vannacht? Kwam een M5 tegen die van niemand anders dan M-bitious kon zijn, op Stadionweg/Olympiaplein terwijl ik rechts afsloeg richting de BP op Parnassusweg. Kwam bij een klant vandaan en de 156 Ringtool had BP-Ultimate gogojuice nodig. Was rond 0215 ofzo
Alleen hardwerkende df-ers kom je tegen op zo'n tijdstip

M5 was echt bling bling, klasse

- M-bitious
Dan zal ik jullie verrassen. Ik ga morgen naar Vegas, dus ben druk aan het pakken, maar ik zal vanavond naar kantoor gaan om de zojuist gemaakte foto's te posten. Tegen mijn geloof, want de auto is nog niet klaar.Paul schreef:Godver Frank... FOTOS!!!!!!!!!!!!!
-
Moet ik in de tijd dat je weg bent de plantjes water geven en de auto af en toe benzine? 

- M-bitious
Ik heb geen plantjesMetchu schreef:Moet ik in de tijd dat je weg bent de plantjes water geven en de auto af en toe benzine?

Ga zo topic openen in mijn auto 8)