HAHaha heb 'm net pas gezien. Mooie intro

Mijn eerste echte circuitdagje in een auto van Bas Roos. Ik begreep hem waarschijnlijk verkeerd met als gevolg dat ik de rechter wielen vol over diezelfde drempels ging. Met m'n eigen wagen overigens ook al een keer met 4 wielen erover geweest toen m'n remmen er even doorheen zaten. Dan is het ook gelijk even naar binnen om te checken of alles nog wel netjes onder de auto zit.Elmar schreef:Niet bewust van de stoepranden in de chicane stuur ik dus rechtdoor....
Normaal bukt Aad al als die een vent aan ziet komenScotsman schreef:
Bij wheels lekker gegeten en gelachen, zeker toen Aad bij de bar wou gaan roken en erachter kwam dat het de Blue Oyster barwas van Zolder. Hij had spontaan geen zin meer om te roken![]()
Waar is het nulpunt van die blauwe A-lat en die groene A-long. Als ik die blauwe lijn moet geloven heb je geen meter rechtuit gereden. Na 6 sek had je in de 1e Linkse volgens mijn interpretatie van het lijnenspel al een leuk momentje......maar uiteindelijk vertelt de klok het hele verhaal en 1.51,1 is erg goed met zo'n zware auto-rijdercombinatie 8)Elmar schreef:Ton,
Rode lijnen zijn snelheid.
Blauwe lijnen zijn Laterale G-krachten (bochten).
Groene lijnen zijn Longitudinale G-krachten (rem en accel.).
elogiov6 schreef:Lekkere foto´s Mark, volgende meeting heb ik wel weer met normale 17inch velgen achter......
Was ook lekker stom van ons, we hadden het kunnen weten heel de parking stondt vol met oude Renaultjes 5 , we zeiden nog " heel die tent zit vol met wijfen "Scotsman schreef: Bij wheels lekker gegeten en gelachen, zeker toen Aad bij de bar wou gaan roken en erachter kwam dat het de Blue Oyster barwas van Zolder. Hij had spontaan geen zin meer om te roken![]()
En jij had de grootste tieten AadAad Hoogendoorn schreef:Was ook lekker stom van ons, we hadden het kunnen weten heel de parking stondt vol met oude Renaultjes 5 , we zeiden nog " heel die tent zit vol met wijfen "Scotsman schreef: Bij wheels lekker gegeten en gelachen, zeker toen Aad bij de bar wou gaan roken en erachter kwam dat het de Blue Oyster barwas van Zolder. Hij had spontaan geen zin meer om te roken![]()
Dieseltourist schreef:
Waar is het nulpunt van die blauwe A-lat en die groene A-long. Als ik die blauwe lijn moet geloven heb je geen meter rechtuit gereden. Na 6 sek had je in de 1e Linkse volgens mijn interpretatie van het lijnenspel al een leuk momentje......maar uiteindelijk vertelt de klok het hele verhaal en 1.51,1 is erg goed met zo'n zware auto-rijdercombinatie 8)
elogiov6 schreef:inderdaad Hugo, heb ontzettend genoten van alle auto´s die voorbij kwamen. En het zoeken naar grip van de achterwielaangedreven auto´s na de bocht was helemaal geweldig.Dat het regende vonden wij dus niet erg.
Toen jij de eerste keer op volle snelheid aankwam, zei ik tegen Emilia: WTF dat redt hij nooit!pak alvast de gele vlag maar... Vervolgens zie ik jou redelijk vol in de ankers gaan en zonder drama de bocht ingaan..........
Kijk hem daar liggen onze " lachende manderijn " en eenmaal terug nog zegen " vielt niet mee dat vlaggen tussen al die buien door"Mark Nauta schreef: Eerlijk zeggen!!!........hoeveel van jullie hebben er overwogen hem van de bandenstapel te rijden......
[img:700:465]http://www.marknauta.nl/extra/zolder/MPN_2407copy.jpg[/img]
Dat heb ik helemaal niet gezegdAad Hoogendoorn schreef:Kijk hem daar liggen onze " lachende manderijn " en eenmaal terug nog zegen " vielt niet mee dat vlaggen tussen al die buien door"Mark Nauta schreef: Eerlijk zeggen!!!........hoeveel van jullie hebben er overwogen hem van de bandenstapel te rijden......
[img:700:465]http://www.marknauta.nl/extra/zolder/MPN_2407copy.jpg[/img]
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten