Haha jezus wat een reacties
@Arjan, woensdag ben ik wel op kantoor maar ben ook even naar De Beier. Weet helaas nog niet hoe laat enzo..
@Femme inderdaad! De aerobumper vind ik ook juist wat aggressiever ogen, maar vraag me niet waarom.. Misschien komt het wel omdat de Mbumper vrij "standaard" is. Elke redelijk dikke 3 of 5 serie heeft die Mbumper, weinig unieks verder aan. Een ander probleem wat ik met het Mpakket heb is de plastic achterbumper (of "diffusor") wat totaaaaaaal niet op een witte auto staat én ik vind het goedkoop ogen. Kan helaas geen goede foto zo snel vinden, maar om een idee te krijgen:
Maar smaken verschillen nog altijd
Ik word steeds enthousiaster over de DCT. Bij het terugschakelen een toefje gas bij, bij opschakelen een subtiele plof in de uitlaat (hoewel dat meer een gevolg is van die Performance uitlaten) en echt rázendsnel in het verzet. Ik kan de versnellingspook naar links bewegen om de sport/manuele stand te activeren en vervolgens heb ik nog een "sportknop" om hem extra sportief te maken. Sneller respons op het gas etc. werkt echt fijn!
De iDrive is overigens wel een juweeltje. Uiteindelijk toch maar eens besloten de handleiding te gaan lezen en blijkt dat ik via BMW services zou kunnen internetten in de auto. Er zit in ieder geval een browser in de nieuwe iDrive (als iemand weet hoe ik dat kan activeren hou ik me aanbevolen). Ook zit er een DVD-speler in. Een film kijken zou in ieder geval mogelijk zijn (tot 6km/u heh), nu alleen nog digitenne

Ook mobiele flitsers worden tegenwoordig in de navigatie weergegeven.
Pics van het interieur zal ik nog even maken. Goed punt! Even wachten tot het zonnetje weer schijnt, anders hebben we ook van die saaie foto's
Tot nu toe ben ik bijna niet uit die auto te slaan. In 4 dagen tijd inmiddels 1200km gereden en de nieuwigheid is er nog laaaaaang niet af haha. Kan niet wachten tot 8 februari!