Rico v Velzen schreef:Tuurlijk snap ik wel dat mensen vooruitgang willen. Maar het feit is en blijft dat een CSL elke BMW, nieuw of gebruikt van de afgelopen 10 jaar op alle fronten de baas is. En nog steeds net zo sexy als Sophia Loren in 1960![]()
En het ziet er gewoon niet naar uit dat BMW iets op de markt gaat brengen wat een CSL gaat overtreffen, tenzij ze serieus werk van de Tii gaan maken.
Het grote E46 M3 CSL (occasion) draadje
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
-
leonard
Robin schreef:droomauto's heeft BMW op 't moment niet, ok een E90 M3 kan mij nog 't meest bekoren een een 1/335i, maar echt droomauto? Neen.
430 Scuderia, GT3RS/GT2, RT12, dát zijn voor mij droomauto's.
misschien een nieuw draadje openen ""wat zijn droomauto's'' voor de 1 is dat een ferrari voor de ander een 335 voor misschien weer een ander een fiat panda 100HP. Beetje lastig te omschrijven!!
Ik wil een CSL voor het verhaal achter,en mijn gevoel bij, de auto.Als ik echt iets beters wil kan ik beter een 996 GT3RS kopen maar die auto doet me niks.
-
leonard
Nee nog nooit.Sander Spoolder schreef:Heb je weleens met een CSL gereden Leonard ?
Dat ik een CSL wil heeft meer te maken met het feit dat ik het een supermooie kar vind.Het airbox geluid vind ik super en het verhaal achter de auto.DAT is de reden dat ik zo'n auto wil.
Ik weet ook wel dat als je een super auto wil geen autoconcept van 7 jaar oud moet kopen,ik wil hem puur op emotionele
Als ik een superauto wil neem ik een 997 GT3RS maar pas over 5 jaar (anders schrijf ik teveel af
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Dromen zijn bedrog.......................................dus laat ze voor wat het zijn...............................die dromen dus................................Robin schreef:droomauto's heeft BMW op 't moment niet, ok een E90 M3 kan mij nog 't meest bekoren een een 1/335i, maar echt droomauto? Neen.
430 Scuderia, GT3RS/GT2, RT12, dát zijn voor mij droomauto's.
Sterker; streef naar realiteit..................................
- RVV
Afgezien van het feit, of een nieuwe BMW modern is, CSL ouwe meuk..
Als je wel kiest voor een CSL met de argumenten die Leonard aandraagt dan is een CSL altijd een goeie keuze natuurlijk.
Overigens wel een beetje relativeren hé, een e46M3 is nog maar een jaartje uit productie.. we heben het niet over een e36 qua leeftijd.
Ouwe meuk is het als het compleet word overschaduwd door de nieuwste technieken. daar is geen sprake van.
Als je wel kiest voor een CSL met de argumenten die Leonard aandraagt dan is een CSL altijd een goeie keuze natuurlijk.
Overigens wel een beetje relativeren hé, een e46M3 is nog maar een jaartje uit productie.. we heben het niet over een e36 qua leeftijd.
Ouwe meuk is het als het compleet word overschaduwd door de nieuwste technieken. daar is geen sprake van.
-
Tom
Klopt en als je dan de blauwe E36 M3 ziet van Erik Kramer..Rico v Velzen schreef: Overigens wel een beetje relativeren hé, een e46M3 is nog maar een jaartje uit productie.. we heben het niet over een e36 qua leeftijd.
- RVV
Er staat weer een CSL'tje te koop bij van Ekris.. erg aan de prijs
http://autotelegraaf.nl/autokopen/toon/ ... =speurders
- markk
Had 'em al gezien. Idd erg aan de prijs...
(en waarmaken is een WERKwoord, daar moet je dus wat voor DOEN)

Mark.
Onzin. Dromen moet je enkel niet dromen. Dromen moet je waarmaken !Dromen zijn bedrog.......................................dus laat ze voor wat het zijn...............................die dromen dus................................
(en waarmaken is een WERKwoord, daar moet je dus wat voor DOEN)
Mark.
- Knot
Zit Aircon in.. dat kon toch niet op een CSL????Rico v Velzen schreef:Er staat weer een CSL'tje te koop bij van Ekris.. erg aan de prijs![]()
-
Jesse P
De opties die gratis te krijgen waren op de CSL:
- Alarm klasse 3
- Levering zonder typeaanduiding
- Groene baan in voorruit
- Extra warmtewerende voorruit met groene baan
- Rokersuitvoering
- Koplampsproeiers
- PDC achter
- Regensensor
- Xenon
- Clima
- CD frontloader
- Radio Cassettespeler Business (6 speakers 4x20W)
- BMW Lichtmetalen velgen dubbelspaaks design Styling 67M
- Daglichtschakeling
Toch rijden er ook CSL's met een origineel 609 Navigatie rond, is dan later ingebouwd.
- Alarm klasse 3
- Levering zonder typeaanduiding
- Groene baan in voorruit
- Extra warmtewerende voorruit met groene baan
- Rokersuitvoering
- Koplampsproeiers
- PDC achter
- Regensensor
- Xenon
- Clima
- CD frontloader
- Radio Cassettespeler Business (6 speakers 4x20W)
- BMW Lichtmetalen velgen dubbelspaaks design Styling 67M
- Daglichtschakeling
Toch rijden er ook CSL's met een origineel 609 Navigatie rond, is dan later ingebouwd.
- duifjes.com
- RVV
Staat nu hier te koop:
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=vmgswtnimyde
Zelfde prijs, alleen de verkoop lijkt niet echt te vlotten, want in Augustus stond al te koop.
-
leonard
Rico v Velzen schreef:
Staat nu hier te koop:
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=vmgswtnimyde
Zelfde prijs, alleen de verkoop lijkt niet echt te vlotten, want in Augustus stond al te koop.
is er al eens iemand bij deze auto wezen kijken??