
http://spots.autogespot.com/viewimages. ... 2008220452
hier 1 van de 5 foto's>>
[img:800:536]http://spots.autogespot.com/files/16_05 ... 0452_2.jpg[/img]
Mijn auto weegt liefst 1450 kg met volle tank, gemeten op de weegschaal van ZolderGTRene schreef:Tot nu toe zeker wel, en jou auto zal niet veel meer wegen dan die van mij met 1390kg gewogen (halve tank gevuld) en denk dat je schijven ook niet groter zijn dan standaard E36 M3 B32 en M coupe... Ik hoorde die remmen van jou overal bovenuit komen toen je voor me reed, dacht meteen van , dat had ik ook zo erg, nu met de DS3000 hoor je ze bijna niet, heel af en toe iets maar niet half zo erg als de RC6.
Weet niet of ze bij jou ook rammelen? maar dat vond ik het irritantste, en van die RC6 brokkelt af en toe wat af, tis te ruw? en vreet dan in je schijf, maar misschien omdat jou auto nog vrij nieuw is heb je minder last van rammelen omdat je schijven misschien wat gladder/nieuwer zijn, maar voor road en track zonder blojes te wisselen elke keer is de DS3000 in mijn geval zeker aan te raden 8) heb nog niet op een droog zandvoort met ze gereden, maar tot nu toe blijven ze constant en remwerking meer dan genoeg, dus veel beter en constanter dan standaard, een tikje minder bijterig dan de RC6 maar all round een bijna ideale combo tot dusver 8)
@Macboy, thnx mate, voor compliment.. was hem bijna kwijt geweest, toen ik na het rechte stuk in de Tarzan de grintbak in leek te duiken.. toch maar ff aan de handrem getrokken en achteruit de bak in gegaan... Gelukkig verder geen schadeDeze is toch wel heel erg fraai geworden. Ik ben hiervan toch meer onder de indruk dan ik dacht. Super voorkant geworden !
Moet zeggen dat ik ook schrok van jullie positie op de baan, gelukkig is alles goed gegaan.Dexter schreef:De auto van Ben was inderdaad gespind en de accu was plat en dus liep ie niet meer.
De beslissing om een duwtje te geven werd door mij genomen op basis van de aanname dat de auto direkt weer zou aanspringen.
Helaas bleek dat niet het geval en dus zijn we gestopt met duwen en heb ik Jurriaan gebeld.
Op dat moment stond de auto uiterst links op de baan en niet op de ideale lijn.
Dat de Mini ons maar net kon ontwijken kwam omdat hij voor de bocht besloten had om een voorligger in te gaan halen en dus verder naar links kwam dan normaal nodig was geweest.
Dat was hem niet aan te rekenen omdat er geen marshall stond met een gele vlag.
Volgende keer zullen we dus wél een marshall wegzetten op de post waar ik daarna zelf met de gele vlag ben gaan staan tot de baan weer vrij was. (daar is zelfs een foto van!)
Die was er nu niet waardoor deze actie kon gebeuren....een duidelijk leermoment dus waarvoor ik volledige verantwoording neem.
Volgende keer liggen m'n vrachtwagen startkabels weer achterin de auto Ben!Ben_968CS schreef:Aanduwen ging niet, daarna heeft Juriaan me naar een veilige plaats gesleept (tussen Vodafone en Audi-S) waar veel ruimte naast de baan was. Daar is de 968 met startkabels weer gestart en kon ik verder.
Heb ik ook helemaal niet als kritiek van jouw kant opgevat Ben!Ben_968CS schreef:Was natuurlijk geen kritiek, Dexter. Maakte me ernstig zorgen om de mannen achter de auto. Misschien goede regel om voortaan alle auto's naar de pits te slepen, wat er ook aan de hand is. Zo doen de officiele marshalls op CPZ dat ook. Maar nogmaals dank voor de hulp!
Enne, de nieuwe accu is besteld...
Ja, op dat moment liepen we plotseling aardig in de weg en 10 meter verder was dat weer voorbij.Ruben schreef:Moet zeggen dat ik ook schrok van jullie positie op de baan, gelukkig is alles goed gegaan.
Mark Nauta schreef:Oke....dat wordt dus diskwalificatie voor Luco bij de volgende DF-events![]()
@ het Ben-moment. Ik had wel even een behoorlijk schrikmoment toen Jitse opeens met behoorlijke snelheid op ons afgereden kwam in de Renault bocht.
Die auto van jou klinkt ook goed Aad!Aad Hoogendoorn schreef:Stukje film http://nl.youtube.com/watch?v=t0J70Mknf0o
Supersprint van voor naar achter en bij Zolder heb ik de originele demper achteropRuben schreef:Die auto van jou klinkt ook goed Aad!Aad Hoogendoorn schreef:Stukje film http://nl.youtube.com/watch?v=t0J70Mknf0o
Echt wel, hij klinkt super, dat wilde ik je die dag nog zeggen, maar was te druk met scheurenAad Hoogendoorn schreef:Supersprint van voor naar achter en bij Zolder heb ik de originele demper achteropRuben schreef:Die auto van jou klinkt ook goed Aad!Aad Hoogendoorn schreef:Stukje film http://nl.youtube.com/watch?v=t0J70Mknf0o
Soderju wat een drukte op de baan, maar wel lekker droog en dus volle pijp, trouwens bij 1.58 heb je bijna een botsing, om je ideale lijn te rijden druk je bijna die ander het grind inAad Hoogendoorn schreef:Hier een stukje van Elmar en ik 5 dagen ervoor en erg mooi weer , begrijp je gelijk dat wij het Vrijdag wat minder vonden![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=LVrcbIA-tV8
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten