Alles over de E90/E92/E93 M3 (part I)
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
- Sander S.
- Sander S.
jah, tuurlijk.
Maar het gaat er nu even niet om welke de puurste sportwagen is.
Dat wint de Z06, hands down.
Maar als ik gewoon een auto voor dagelijks gebruik uitkies, wil ik dat ik daar lekker in zit. En dat ik alles voor handen heb. Ook wil ik dat de auto gebouwd is van degelijke materialen en ook die indruk geeft.
De stoelen van de Z06 zijn amper te verstellen ?
Vind ik toch wel het belangrijkste punt eigenlijk. Plus dat je in de M3 coupe makkelijk nog mensen mee kan nemen, die ook super zitten.
De Z06 is inderdaad een stuk goedkoper, maargoed, lets face it, dat zie je er ook wel vanaf.
Maar het gaat er nu even niet om welke de puurste sportwagen is.
Dat wint de Z06, hands down.
Maar als ik gewoon een auto voor dagelijks gebruik uitkies, wil ik dat ik daar lekker in zit. En dat ik alles voor handen heb. Ook wil ik dat de auto gebouwd is van degelijke materialen en ook die indruk geeft.
De stoelen van de Z06 zijn amper te verstellen ?
Vind ik toch wel het belangrijkste punt eigenlijk. Plus dat je in de M3 coupe makkelijk nog mensen mee kan nemen, die ook super zitten.
De Z06 is inderdaad een stuk goedkoper, maargoed, lets face it, dat zie je er ook wel vanaf.
- Hielke
Van "De Vétste autosite van Nederland"Paul schreef:Misschien repost
Maar E46 CSL vs new M3 V8
http://www.petrolhead.nl/2007/08/video_ ... m3_csl.php

Tenenkrommend die tests. Maar dat had ik al een paar keer eerder gezegd. Waarom niet wat rondetijden op Zandvoort meten? Ik heb wel een paar ideeën waarom niet. En wie in godsnaam is die Fieliep? Met de klanten op weg om Audi's RS4 tegenstand te bieden? Waar heeft ie het over? Wat een brallerig poeha gedoe, bah

Zijn er mensen die dit leuk vinden? Ik word oud!

- Pescatore
Inderdaad, Petrolhead is kut. Wat een schrale test, je hoeft echt geen raketgeleerde te zijn om deze conclusie van te voren te kunnen bedenken. Zet de 'gewone' e46 m3 tegenover de e92; dat is tenminste een vergelijking die ergens op zou slaan.Hielke schreef:Van "De Vétste autosite van Nederland"Paul schreef:Misschien repost
Maar E46 CSL vs new M3 V8
http://www.petrolhead.nl/2007/08/video_ ... m3_csl.php![]()
Tenenkrommend die tests. Maar dat had ik al een paar keer eerder gezegd. Waarom niet wat rondetijden op Zandvoort meten? Ik heb wel een paar ideeën waarom niet. En wie in godsnaam is die Fieliep? Met de klanten op weg om Audi's RS4 tegenstand te bieden? Waar heeft ie het over? Wat een brallerig poeha gedoe, bah
Zijn er mensen die dit leuk vinden? Ik word oud!
En waarom zo weinig Zandvoort-footage? Zo'n CSL moet toch meer kunnen dan plankgas vooruit.

- Macboy
Ik wist ff niet dat de CSL 120kg lichter was dan de E46 M3 !!!
Das best veel man !!!
Filmpje is gewoon super, als mensen hierover nog zeiken
Snap ik dus echt niet. Je ziet de auto's super, je ziet drifts, je hoort het geluid super, je ziet eigenlijk best veel, zeker voor die Petrolgast mag je dit onder een topfilmpje scharen !

Das best veel man !!!
Filmpje is gewoon super, als mensen hierover nog zeiken

-
off-topic: Hielke het gaat er niet om of de testen scherp zijn. Het gaat erom dat hij een site heeft opgericht die dagelijks veel hits heeft, en daardoor lucratief is.
Al zong hij het macedonische volkslied achter een keyboard, who cares.
Die gast vult zijn zakken, met leuke filmpjes en aardige verslagen

-
-
Hij heeft misschien niet zo'n diepe zakken als jij Tom ?
Hoedanook een leuke site. Veel spectaculaire foto's, waardoor altijd de moeite om even te bezoeken
On topic: Nieuwe GTO leuke test met de M3
en ook een test met de 130i en de 130i cup-racer op het circuit van Assen...
Hoedanook een leuke site. Veel spectaculaire foto's, waardoor altijd de moeite om even te bezoeken
On topic: Nieuwe GTO leuke test met de M3
Laatst gewijzigd door Rebel op 03 sep 2007, 00:11, 1 keer totaal gewijzigd.
- RVV
vind de filmpjes best geinig, alleen beetje rare kerel..
Ik had hem indertijd uitgenodigt tijdens de CBR07, verwezen naar onze site bladliebla.. nooit meer wat van gehoord, nouja dikke prima dan niet toch? Alleen nu het vreemde.. op zijn weblogje had ik nette reactie geplaatst over die CSL/M3 test, met de mededeling dat ik een CS heb.. verder superneutrale post.
wel vermeld dat mijn email ricoADdriving-fun.com was..
apart genoeg heeft die mijn bericht niet willen plaatsen op zijn site
reacties na mij heeft die wel geplaatst.
Volgens mij heeft een persoonlijk probleem met driving-fun.com
Ik had hem indertijd uitgenodigt tijdens de CBR07, verwezen naar onze site bladliebla.. nooit meer wat van gehoord, nouja dikke prima dan niet toch? Alleen nu het vreemde.. op zijn weblogje had ik nette reactie geplaatst over die CSL/M3 test, met de mededeling dat ik een CS heb.. verder superneutrale post.
wel vermeld dat mijn email ricoADdriving-fun.com was..
apart genoeg heeft die mijn bericht niet willen plaatsen op zijn site

Volgens mij heeft een persoonlijk probleem met driving-fun.com

- Joop
Die krullebol heeft eigenlijk nietszeggend commentaar, maar filmpjes zelf zijn wel aardig.Rebel schreef:Hij heeft misschien niet zo'n diepe zakken als jij Tom ?
On topic: Nieuwe Evo leuke test met de M3
OT: Overigens in GTO ook een stukje over het vergelijk tussen de 130i en de 130i cupracer.
- Hielke
Om in hun taalgebruik te blijven het is en blijft gewoon VÉT SLÉCHT. Kan me absoluut niet voorstellen dat ze net zoals autoblog.nl de centen via het aantal hits krijgen. Maar ik weet het niet. Misschien zijn er wel heel veel mensen die het wel mooi vinden. Kan het me alleen niet voorstellen. Ach, wat bomt het ook, laat ik eens onverbloemd voor m'n mening uitkomen. Ik denk dat ie z'n centen van z'n brallerige maatjes krijgt die dan als wederdienst zichzelf of hun auto's in die filmpjes laten opdraven. Tom zegt eigenlijk precies hetzelfde op een nettere manierRebel schreef:off-topic: Hielke het gaat er niet om of de testen scherp zijn. Het gaat erom dat hij een site heeft opgericht die dagelijks veel hits heeft, en daardoor lucratief is.