jij kan alleen niet vreemd gaan........romo schreef:HSR schreef:Jongens,ongeluk is in drenthe gebeurd, sebastiaan woont in zeeland. Moeilijk te rijmen met het tijdstip ook.
Vreemd gaan doe je ook niet naast de deur ………………..(meestal)…………………..![]()
Het grote FAIL topic Pt. II
- duifjes.com
Re: Het grote FAIL topic Pt. II
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Dat klopt, het gong ook niet over mij……………. 

- Downforce Hans
Goed nieuws dus voor zijn cursisten.............. 

- KW
Dus? Ik zie het verband niet helemaal. Hij kan de avond of zelfs al meerdere dagen ervoor al daar in de buurt geweest zijn. Alsof je alleen ongevallen krijgt bij jou in de buurtHSR schreef:Jongens,ongeluk is in drenthe gebeurd, sebastiaan woont in zeeland. Moeilijk te rijmen met het tijdstip ook.

- Joy
Terrorist gedood door sms provider
De Russische veiligheidsdiensten denkt dat er een zelfmoordaanslag rond de jaarwisseling op het Rode Plein is voorkomen, doordat de terroriste een sms’je kreeg van haar telefoonprovider. Hierdoor ging ze eerder dan gepland knallend het nieuwe jaar in.
Volgens The Daily Telegraph had de zelfmoordterroriste een mobiele telefoon als ontsteking aan haar bomgordel vastgemaakt. Ze kreeg echter een sms’je van haar telefoonprovider, waarin het bedrijf haar een gelukkig Nieuwjaar wenste. Hierdoor ging de bom af en kwam alleen de terroriste om het leven.
Volgens de Russen behoorde de terroriste tot dezelfde organisatie die ook achter de zelfmoordaanslag op het vliegveld bij Moskou zat een paar dagen geleden.
Tja...
De Russische veiligheidsdiensten denkt dat er een zelfmoordaanslag rond de jaarwisseling op het Rode Plein is voorkomen, doordat de terroriste een sms’je kreeg van haar telefoonprovider. Hierdoor ging ze eerder dan gepland knallend het nieuwe jaar in.
Volgens The Daily Telegraph had de zelfmoordterroriste een mobiele telefoon als ontsteking aan haar bomgordel vastgemaakt. Ze kreeg echter een sms’je van haar telefoonprovider, waarin het bedrijf haar een gelukkig Nieuwjaar wenste. Hierdoor ging de bom af en kwam alleen de terroriste om het leven.
Volgens de Russen behoorde de terroriste tot dezelfde organisatie die ook achter de zelfmoordaanslag op het vliegveld bij Moskou zat een paar dagen geleden.
Tja...
- Peric
Jezus KW, heb jij posters van SKRD boven je bed hangen ofzo?KW schreef:Dus? Ik zie het verband niet helemaal. Hij kan de avond of zelfs al meerdere dagen ervoor al daar in de buurt geweest zijn. Alsof je alleen ongevallen krijgt bij jou in de buurtHSR schreef:Jongens,ongeluk is in drenthe gebeurd, sebastiaan woont in zeeland. Moeilijk te rijmen met het tijdstip ook.
Elke keer als er maar iets verkeerds over 'm gezegd wordt spring jij er bovenop...

- marcokers
Vanavond op RTLunilever een reclame van ... Egypte als vakantieland... lijkt me heerlijk nu 

-
Humor man
Mods flikker die twee mongooltjes er nu eindelijk maar eens af. Sinds DF commercieel is heb ik er nog wel een tientje voor over ook.
Mods flikker die twee mongooltjes er nu eindelijk maar eens af. Sinds DF commercieel is heb ik er nog wel een tientje voor over ook.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Loopt een mongool met z'n moeder in de dierentuin. komen ze bij de apen, vraagt de mongool: Wat zijn dat? Moeder: Apen, ze klimmen een beetje van boom tot boom. Komen ze bij de ooievaars, vraagt de mongool: wat zijn dat? moeder: ooievaars, ze brengen kindjes rond van huis tot huis.
mongool: dan hebben ze mij zeker laten vallen.
- Gijzer
Misschien een ricopost maar makt niet uit.
http://www.dumpert.nl/mediabase/1213761 ... klassieker" onclick="window.open(this.href);return false;)_dit_is_mijn_nieuwe_boot.html
http://www.dumpert.nl/mediabase/1213761 ... klassieker" onclick="window.open(this.href);return false;)_dit_is_mijn_nieuwe_boot.html
-
OnlineKasteel
+1Shakes schreef:Humor man
teller nu op 20
-
- Auto: Fun Damn Mentally
http://video.nl.msn.com/watch/video/add ... /1jhqrkkxl" onclick="window.open(this.href);return false;
- Niels v/d burgh
- Auto: Zweedse diesel
Gijzer schreef:Misschien een ricopost maar makt niet uit.
Hahahaha geniaal je ziet het aankomen !!!

- KW
Kerel doe even normaal. Ik maak een opmerking in z'n algemeenheid, heeft _NIETS_ met SKRD of wie dan ook te maken. Als het om jouw moeder ging had ik hetzelfde gezegt.Peric schreef:Jezus KW, heb jij posters van SKRD boven je bed hangen ofzo?
Elke keer als er maar iets verkeerds over 'm gezegd wordt spring jij er bovenop...
-
OnlineKasteel
KW schreef:Kerel doe even normaal. Ik maak een opmerking in z'n algemeenheid, heeft _NIETS_ met SKRD of wie dan ook te maken. Als het om jouw moeder ging had ik hetzelfde gezegt.Peric schreef:Jezus KW, heb jij posters van SKRD boven je bed hangen ofzo?
Lik me kloten, als SK wat post wat reacties opwekt, reageer jij ALTIJD op zo'n reactie.
Mods, hoeveel is er voor nodig?
- JP
De vraag blijft, hoeveel sponsort hij wel niet....

-
Daar heb ik ook wel een tientje voor over. Wel twee ook!Kasteel schreef:KW schreef:Kerel doe even normaal. Ik maak een opmerking in z'n algemeenheid, heeft _NIETS_ met SKRD of wie dan ook te maken. Als het om jouw moeder ging had ik hetzelfde gezegt.Peric schreef:Jezus KW, heb jij posters van SKRD boven je bed hangen ofzo?
Lik me kloten, als SK wat post wat reacties opwekt, reageer jij ALTIJD op zo'n reactie.
Subtiel geformuleerd trouwens, Bart! Vallen die verpleegsterpakjes een beetje tegen? Of mogen ze niet uit?

- KW
Het is niet verboden om ergens op te reageren, en ik zeg ook helemaal geen rare dingen. Jullie mogen er wel op reageren en ik niet? FU. Met al jullie opmerkingen maak je alleen jezelf belachelijk. Wat dat betreft passen die opmerkingen van jullie wel in dit FAIL topic.Kasteel schreef:
Mods, waarom worden de users die onnodig vernederende persoonlijk aanvallende opmerkingen maken niet permanent geIP-banned? Heb daar wel 100e voor over. Ben allergisch voor elitevolk.
Laatst gewijzigd door KW op 29 jan 2011, 19:10, 2 keer totaal gewijzigd.
-
Aangevallen of aanvallende?
- Eric H
- Auto: Mazda CX-30 SkyActivX
Kommaneuken of antfucken !
- JP
Popcorn anyone? 

- KW

Heb respect voor je medemens en maak je niet zo druk, geen hypocriet/discriminerend hij niet maar ik wel, blijft het een stuk gezelliger door. Leven en laten leven

- Youp
- Locatie: GT86, Saxo VTS 16v, Husky 510SMR, Husky FS450, TM SMX450, Peug Boxer 2.8HDi
Ik prefereer chips en een pint!JP schreef:Popcorn anyone?

-
OnlineKasteel
Zeg ik ergens dat dat verboden is?KW schreef: Het is niet verboden om ergens op te reageren, en ik zeg ook helemaal geen rare dingen. Jullie mogen er wel op reageren en ik niet?
FU2KW schreef:FU.
Gast, jouw hele leven kan zo in het fail-topic...KW schreef:Met al jullie opmerkingen maak je alleen jezelf belachelijk. Wat dat betreft passen die opmerkingen van jullie wel in dit FAIL topic.
- Robin Hartog
Hebben? Net 2 zakken gekocht.JP schreef:Popcorn anyone?