iPhone
- Ahmed
Re: iPhone
Iemand die zijn 4S in de verkoop gooit?
- stefan740
Vandaag de 5 gekregen en al wat uurtjes mee aan het spelen. Enige nadeel is dat ik alle nummers moet gaan overzetten (nieuwe nano sim, eerste apple product) verder wel een gaaf ding hoor 

- Booooh
- Auto: BMW 1M / Nissan GT-R
...
- MartijnGizmo
Gewoon je contacten syncen met iCloud of Google Contacts...stefan740 schreef:Vandaag de 5 gekregen en al wat uurtjes mee aan het spelen. Enige nadeel is dat ik alle nummers moet gaan overzetten (nieuwe nano sim, eerste apple product) verder wel een gaaf ding hoor

- MartijnGizmo
Ram het eens in https://www.delaagsterekening.nl, geeft een aardig indruk IMHO!2000USA schreef:Ivm aflopen contract, ook aan het kijken naar een IP5.
Welke abbo's zijn nu een beetje gebruikelijk/voordelig? Met de komst van de datalimieten is het lastig kiezen, en heb overigens ook geen idee wat ik gebruik. Met het hebben van email via push dacht ik dat het nogal vlot ging, tot ik vandaag onder instellingen naar gebruik keek:
(sinds december 2010 in gebruik):
Gesprekstijd 9 dagen, 15 uur.
Verstuurd, 806 MB
Ontvangen: 4.3 GB
Opnieuw ingesteld: nooit.
Nu een T-mobile abbo met 300 minuten (die ik nooit opmaak), en onbeperkt data (gemiddeld per maand E45,-. kwijt), met de meeste abbo's ben ik straks een stuk meer kwijt lijkt het.
Volgens mij is dit echt peanuts qua gebruik toch (veel Wifi), dus zou ik met 1.000 MB per maand ruim uit kunnen?
What about toestellease van KPN? Wat ik er zo van lees, erg prijzig...
- 2000USA
Thanks, site kende ik nog niet (je moet alsnog goed kijken wat er wel en niet bijzit, maar toch).
Even verder gekeken, ivm verwachte kosten komend jaar (oa totaal vervallen van KdV-toeslag etc) besloten voorlopig nog even met de IP4 door te bellen, dmv simonly oid. Bezuinigen in de gloria.... liever zo dan besparen op een tankje brandstof voor de pretkilometers laten we maar zeggen.
In mijn huidige abbo (T-mobile Relax) heb ik echter nog zo'n 235,- aan tegoed staan, wat weg is als ik een nieuw abbo afsluit..... Volgens mij kan ik nu eerst beter mijn bestaande abbo aanpassen naar de laagste variant, en dan eerst het tegoed opsouperen. Tegen de tijd dat het op is, ga ik wel oversluiten naar een nieuw abbo. Ongetwijfeld is er dan alweer de 5s/6 oid.
Edit: net inderdaad laten aanpassen, door naar de laagste bundel te gaan, waardoor ik hopelijk het openstaande tegoed wat kan afbouwen.
Even verder gekeken, ivm verwachte kosten komend jaar (oa totaal vervallen van KdV-toeslag etc) besloten voorlopig nog even met de IP4 door te bellen, dmv simonly oid. Bezuinigen in de gloria.... liever zo dan besparen op een tankje brandstof voor de pretkilometers laten we maar zeggen.
In mijn huidige abbo (T-mobile Relax) heb ik echter nog zo'n 235,- aan tegoed staan, wat weg is als ik een nieuw abbo afsluit..... Volgens mij kan ik nu eerst beter mijn bestaande abbo aanpassen naar de laagste variant, en dan eerst het tegoed opsouperen. Tegen de tijd dat het op is, ga ik wel oversluiten naar een nieuw abbo. Ongetwijfeld is er dan alweer de 5s/6 oid.
Edit: net inderdaad laten aanpassen, door naar de laagste bundel te gaan, waardoor ik hopelijk het openstaande tegoed wat kan afbouwen.
-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Morgen zit ik een dagje in Duitsland, is opzich niet zo spannend dat gebeurt wel vaker. Ik zit dan altijd een dag zonder internet, echter kan ik bij Vodafone voor 2eu per dag wat internetten.
Maar dan moet ik denk ik eerst de dataroaming op mijn iPhone nog aanzetten toch?
Maar dan moet ik denk ik eerst de dataroaming op mijn iPhone nog aanzetten toch?
-
ja dataroaming even aanzetten je je bent online voor 2 euro.
-
Van te voren zou ik hem ook even opladen.
- Booooh
- Auto: BMW 1M / Nissan GT-R
iPhone 6
...

Ben

Ben
- Joël D.
- Auto: Alfa 155 / Z4 3.0
Yeah, sure. Als hij zo komt gaat hij zeker 2k kosten. Voor een telefoon........
- JoostSchouten
Wel geinig dat beide technologieën al wel bestaan.
Je hebt al de Samsung Galaxy Beam van ± € 345,-, smartphone met ingebouwde beamer.

En infrarood toetsenborden zijn ook al op de markt:
http://www.megagadgets.nl/magic-cube.html
De Google bril wil daar waarschijnlijk ook gebruik van gaan maken:
http://www.nu.nl/gadgets/3006367/google ... teren.html
Wel geinig om te zien wat de toekomst voor smartphones zou kunnen worden. Nu nog fatsoenlijke speakertjes erop, als je nu een filmpje aan iemand wilt laten zien moet het bijna muisstil zijn met de iPhone.
Je hebt al de Samsung Galaxy Beam van ± € 345,-, smartphone met ingebouwde beamer.
En infrarood toetsenborden zijn ook al op de markt:
http://www.megagadgets.nl/magic-cube.html
De Google bril wil daar waarschijnlijk ook gebruik van gaan maken:
http://www.nu.nl/gadgets/3006367/google ... teren.html
Wel geinig om te zien wat de toekomst voor smartphones zou kunnen worden. Nu nog fatsoenlijke speakertjes erop, als je nu een filmpje aan iemand wilt laten zien moet het bijna muisstil zijn met de iPhone.
- WJ
Ik ben ios eigenlijk helemaal zat, dus aan het rondkijken voor Android/wp8.
WP8 heeft jammergenoeg nog niet echt een groot App aanbod maar wel een hoop potentie, helemaal icm W8 wat ik al op beide PC's draai. Android heb ik al wel ervaring mee dmv tablets en dat vind ik lekker werken.
Nieuwe Sony lijkt mij ook wel wat; http://tweakers.net/reviews/2878/sonys- ... ria-z.html
WP8 heeft jammergenoeg nog niet echt een groot App aanbod maar wel een hoop potentie, helemaal icm W8 wat ik al op beide PC's draai. Android heb ik al wel ervaring mee dmv tablets en dat vind ik lekker werken.
Nieuwe Sony lijkt mij ook wel wat; http://tweakers.net/reviews/2878/sonys- ... ria-z.html
- RVV
Sinds van de week een witte 64gb (zwart kende ik ondertussen ook wel). Mijn vrouw een 16gb. Maargoed erg herkenbaar natuurlijk veel sneller zoals anderen ook al opmerkte, lichter (merk je serieus goed) en groter scherm is ook echt groter. Maar waar draait het bij een telefoon om? Om het bellen uiteraard. En daar valt me iets bijzonders op. Namelijk een kraakhelder geluid ! Alsof diegene die je spreekt (ik heb alleen nog maar met mensen gesproken die ook een iPhone5 hebben) gewoon naast je staat! Ongekend verschil tov andere telefoons. Spraakgeluid is echt briljant.
- Martijn_bmw
das dan voor het eerst...
normaal moet je voor echt goed bel geluid bij Nokia zijn, Apple was juist altijd drama
normaal moet je voor echt goed bel geluid bij Nokia zijn, Apple was juist altijd drama

- matthyssie
- Auto: F11 520d & E86 3.0si
Overigens wel grappig, de iPhone 5 is ten opzichte van de 4(S) groter en lichter geworden. Was dat 2 jaar geleden al niet zo met de Galaxy S2?
En destijds was de S2 te groot en de iPhone 4 had de perfecte grote, althans, dat claimde Apple.
Maar goed, over een dikke 2 maand mag ik ook m'n abonnement weer verlengen. Zit nog in dubio. Galaxy SIV, iPhone 5 of toch maar een Windows Phone. Die Windows Phones schijnen super te werken en aangezien ik op m'n pc's thuis Windows 8 heb, zou dat goed samen moeten werken.

Maar goed, over een dikke 2 maand mag ik ook m'n abonnement weer verlengen. Zit nog in dubio. Galaxy SIV, iPhone 5 of toch maar een Windows Phone. Die Windows Phones schijnen super te werken en aangezien ik op m'n pc's thuis Windows 8 heb, zou dat goed samen moeten werken.
- Erik K.
Heb begrepen dat Apple aan de IPhone 5 inderdaad veel aandacht heeft besteed aan de geluidskwaliteit van bellen, dus zowel geluid als microfoon.
Ik heb zelf ook getwijfeld over de IPhone 5, maar ben toch weer voor HTC gegaan. En wel de One X+
Heeft standaard 64GB en 720p scherm en ook zeer goede geluidskwaliteit. En is veel goedkoper dan de IPhone 5 met 16GB...
Ik heb zelf ook getwijfeld over de IPhone 5, maar ben toch weer voor HTC gegaan. En wel de One X+
Heeft standaard 64GB en 720p scherm en ook zeer goede geluidskwaliteit. En is veel goedkoper dan de IPhone 5 met 16GB...
- dvh
Binnenkort ook maar eens een andere telefoon halen.
Wil alleen toch eens gaan vergelijken wat er inmiddels te halen is op de markt.
Voorheen blindelings de iphone.. Maar wat is er nog meer voor leuks ?
Waarom bijv. een windows telefoon. Wat zou daar de meerwaarde van zijn. Wat kun je er zoal mee. Buiten bellen
Wil alleen toch eens gaan vergelijken wat er inmiddels te halen is op de markt.
Voorheen blindelings de iphone.. Maar wat is er nog meer voor leuks ?
Waarom bijv. een windows telefoon. Wat zou daar de meerwaarde van zijn. Wat kun je er zoal mee. Buiten bellen

-
In jouw geval zou een Nokia wel leuk zijn denk ik....
Zelf zal ik wel weer blindeling voor een iphone gaan. Heeft te maken met de synchronisatie hier. Alles van Apple. Liever niet weer het wiel opnieuw uitvinden.
Voor foto's maken zoek ik wel wat anders wat makkelijk mee te nemen is.
ZEISS Tessar Lenses in Mobile Devices
Nokia mobile devices are equipped with Carl Zeiss Tessar lenses which correspond to the classic four-element design invented in 1902. Despite its small size, the special features of this lens include its high definition, low chromatic aberration and high speed.

Zelf zal ik wel weer blindeling voor een iphone gaan. Heeft te maken met de synchronisatie hier. Alles van Apple. Liever niet weer het wiel opnieuw uitvinden.
Voor foto's maken zoek ik wel wat anders wat makkelijk mee te nemen is.
- dvh
Waarschijnlijk wordt het ook gewoon een iphone5.
Maar beetje rondkijken kan geen kwaad.
Wat ik zo jammer vind aan de nieuwe iphone, is dat ie enkel sneller en wat groter is. Voor de rest kan ik geen enkele innovatie ontdekken die voor mij interessant is.
Maar beetje rondkijken kan geen kwaad.
Wat ik zo jammer vind aan de nieuwe iphone, is dat ie enkel sneller en wat groter is. Voor de rest kan ik geen enkele innovatie ontdekken die voor mij interessant is.
- RVV
Ik was op sceptisch, maar ben nu helemaal om. Ik vind hem zelfs een stuk mooier. Het is ook de som der delen. Op zich lijkt er niet veel te zijn veranderd. Apps ed zijn hetzelfde. Beeld is beter dan van de 4 die ik heb gehad. Belangrijk voordeel, hij ligt veel lekkerder in de hand. 30 gram minder gewicht merk je heel goed. Ik gebruik de oude 4 nu als muziek ipod voor in de auto (helaas kan ik de 5 niet aansluiten) heb de oude 4 regelmatig nog in de hand. Voelt vreemd genoeg gewoon lomp aan bij de 5. Belgeluid/spraak is zoals ik al schreef briljant helder. Breder scherm internet een stukje fijner. Film kijken is ook in de juiste verhouding, lees prettiger (16:9). Verder vind ik de 64gb heerlijk. Al mijn relevante muziek er op. Camera schijnt beter te zijn maar ik heb nog bijna geen foto's gemaakt, hetzelfde geld voor de video camera.
Maar het allerfijnste is de snelheid. Eenmaal de 5, dan is de 4 echt een trage slome slak. Apps starten veel sneller op, muziek uit de cloud halen, zoveel sneller. Internetten vliegt zowel in 3G als wifi er doorheen.
Her blijft een heel vertrouwd product. Ik had nog even overwogen om een 4s te nemen vanwege de aansluiting. Maar ben blij dat ik het niet heb gedaan. Ik heb trouwens een zakelijk abonnement bij KPN voor 2 jaar. (Doe ik altijd) mijn vrouw heeft een 16gb en ik een 64gb voor beide toestellen moest ik Inc BTW 650,- bij betalen. (Wel eigendom).
Maar het allerfijnste is de snelheid. Eenmaal de 5, dan is de 4 echt een trage slome slak. Apps starten veel sneller op, muziek uit de cloud halen, zoveel sneller. Internetten vliegt zowel in 3G als wifi er doorheen.
Her blijft een heel vertrouwd product. Ik had nog even overwogen om een 4s te nemen vanwege de aansluiting. Maar ben blij dat ik het niet heb gedaan. Ik heb trouwens een zakelijk abonnement bij KPN voor 2 jaar. (Doe ik altijd) mijn vrouw heeft een 16gb en ik een 64gb voor beide toestellen moest ik Inc BTW 650,- bij betalen. (Wel eigendom).
- dvh
Heb mijn abbo nou nog prive.
In april kan ik weer verlegen en dan ga ik hem zakelijk oversluiten. Scheelt natuurlijk weer een beetje
Maar de normale 4 vind ik nu echt al ontzettend traag geworden.. Kan me niet voorstellen dat deze bij aanschaf ook zo was.. Zal wel door de IOS-updates zijn gekomen, denk ik.
Maar is er buiten de Iphone5 niks anders leuks op multimedia telefoon gebied ?
In april kan ik weer verlegen en dan ga ik hem zakelijk oversluiten. Scheelt natuurlijk weer een beetje

Maar de normale 4 vind ik nu echt al ontzettend traag geworden.. Kan me niet voorstellen dat deze bij aanschaf ook zo was.. Zal wel door de IOS-updates zijn gekomen, denk ik.
Maar is er buiten de Iphone5 niks anders leuks op multimedia telefoon gebied ?
- WJ
Ik stap van mijn Iphone4 over op de nieuwe XperiaZ van Sony;
http://www.t-mobile.nl/sony-xperia-z
Is wel wat groter maar dat wil ik graag, zit er hele dagen op te turen.
Ik ben ios zat, vandaar. Lumia 920 vond ik ook erg interessant maar windows moet eerst maar eens wat meer apps krijgen, spotify wil ik ook echt niet missen.
Samsung Galaxy S4 zit er ook aan te komen.
http://www.t-mobile.nl/sony-xperia-z
Is wel wat groter maar dat wil ik graag, zit er hele dagen op te turen.
Ik ben ios zat, vandaar. Lumia 920 vond ik ook erg interessant maar windows moet eerst maar eens wat meer apps krijgen, spotify wil ik ook echt niet missen.
Samsung Galaxy S4 zit er ook aan te komen.
-
Ik doe niet zoveel met de iphone. Kranten, vakstudie en tijdschriften gaan via m'n ipad en papier. Weather Pro is leuk en voor wandelen en verdwalen gebruik ik een Garmin omdat ik met de iPhone al te vaak geen bereik meer had of geen stroom in bossen. Het is bij mij eigenlijk puur voor de contacten, bellen, snel de agenda bijwerken en het is m'n muziekdoosje in de auto. De rest gaat of via de iPad of de laptop.
Om die reden heb ik ook niet zo'n haast de telefoon te vernieuwen. M'n homeknop doet het de laatste 1,5 maand ineens weer perfect. Ondanks dat m'n abonnement al verlengt kan worden gewoon nog geen behoefte om dat te doen. Wellicht als de opvolger er is. S heet dat dan geloof ik?
Om die reden heb ik ook niet zo'n haast de telefoon te vernieuwen. M'n homeknop doet het de laatste 1,5 maand ineens weer perfect. Ondanks dat m'n abonnement al verlengt kan worden gewoon nog geen behoefte om dat te doen. Wellicht als de opvolger er is. S heet dat dan geloof ik?