lightweight cars, talk and video's
- Michel P
Re: lightweight cars, talk and video's
Als die auto voor 45k in NL te koop is ga ik ernstig denken om er eentje te kopen, maar dan wel 850kg en 200pk. Een witte lijkt me wel wat.
Michel
Michel
- GTRene
what about this one...
wel een heel mooi koopje, slechts 16.5K/gbp
2004 Exige met SC en 270pk.
http://www.pistonheads.com/sales/2563721.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
veel aan veranderd e.d. een stukje uit de modificaties>

wat zal er nog op zitten aan rest bpm...niet veul, tel daarbij ombouwen van RHD naar LHD
kun je dat ding voor weinig hier hebben staan
kan je weinig mee gebeuren qua prijs, voldoende speling TOV de NL geprijsde Exige's
wel een heel mooi koopje, slechts 16.5K/gbp
2004 Exige met SC en 270pk.
http://www.pistonheads.com/sales/2563721.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
veel aan veranderd e.d. een stukje uit de modificaties>
dat groene maar ff zwart denkenModifications:
* Eaton MP62 Supercharger conversion running low boost - 6PSI (aka Katana kit, same blower as factory Exige S)
* Professionally Mapped ECU @ 270bhp & 177lb/ft, dynos available.
* K&N Apollo Induction
* Full 2Bular 4-1 Manifold (new), De-Cat (new), 8x24" GT3 Side Exit Exhaust
* Black Lotus Lightweight drop forged alloy wheels with Toyo R1R tyres (5mm+ tread)
* Lotus Motorsport Uprated Clutch
* Flat Front Splitter
* Lotus Exige 2010 Cup Rear Wing
* Lotus Motorsport Engine Mounts
* Nitron Single Way Adjustable Dampers (Soft for road/Hard for track)
* Uprated Toe Links
* EliseParts uprated Ali-Bell Discs (less than year old)
* Pagid RS-42 Blue Pads (80% worn)
* Sparco Racing Alacantra Removable Wheel (still have stock wheel)
* Silver LOTUS letters replaced factory Lotus badge on rear clam
* Lotus Soft Top Conversion Kit
* New Heated Windscreen fitted only recently
* Yellow Brake Calipers
* Rear Wing, Side Pods & Front Splitter sprayed Lamborghini Green (can be sprayed back to factory black)
wat zal er nog op zitten aan rest bpm...niet veul, tel daarbij ombouwen van RHD naar LHD
kun je dat ding voor weinig hier hebben staan

kan je weinig mee gebeuren qua prijs, voldoende speling TOV de NL geprijsde Exige's

- Michel P
Mooi speeltje, even een aankoopkeuring door Sinclairs laten uitvoeren, wel veel KM's op de klok maar als het onderhoud goed is gedaan moet dat wel kunnen.
Michel
Michel
-
Wel een heel mooi koopje? Hou eens op zeg! Geen eens een facelift model vanaf 2005/2006, gedoemd te mislukken 

-
Sinclaires is niet meer
Is nu essex motorsport of iets dergelijks.
Rene, koop dat ding nou gewoon eens!

- GTRene
Emiel schreef:Sinclaires is niet meerIs nu essex motorsport of iets dergelijks.

er zitten nog wat leuke dingen in de pijplijn, tot die tijd m'n gedachten/cars delen met jullie

- GTRene
potverdorie, dat gata toch wel heel lekker, hier die scuffers (Simon) achter een GT2 aan, maarw aar het mij om gaat is die
Honda Powered Elise MS fitted with Eliseparts Sequential box and Geartronics Paddleshift testing at Eastern Creek Raceway
cool...schakelt heerlijk zo te horen
video>>
http://vimeo.com/21189477" onclick="window.open(this.href);return false;
Honda Powered Elise MS fitted with Eliseparts Sequential box and Geartronics Paddleshift testing at Eastern Creek Raceway
cool...schakelt heerlijk zo te horen

video>>
http://vimeo.com/21189477" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Geen Honda in een S1 

En met 180GBP per stuk excl. werkplaats kosten zijn dit dure en vervelende geintjes7-9-2009 at 14:31 Fecking Honda Drive Shafts
Need to replace Inner Tri-pods for the second time in as many years
Offside Inner Tripod has failed (vibrations under acceleration). Just jacked up the car and confirmed, now off to a garage for a price to sort.
18-3-2011 at 22:32 Gone again
Not had chance to have a proper look, but started to hear a knocking when coming on/off the power. No vibration, just the knocking. Had a quick look under the car and CV grease has come out the OS Inner tripod.
Looks like I will have to fork out more money to get them sorted. Whats annoying is the car has not done that many miles since getting them rebuilt last time.
Car is due a service and MOT, so might as well get everything done in one go.

- GTRene
bij Komotech hebben ze nu de 400R uitvoering...
een lotus Elise mk1 met Honda + SC + 400pk
wat zal dat sjouwen
http://www.komo-tec.com/Referenzen/Elis ... 2baa96addb" onclick="window.open(this.href);return false;

een lotus Elise mk1 met Honda + SC + 400pk

wat zal dat sjouwen

http://www.komo-tec.com/Referenzen/Elis ... 2baa96addb" onclick="window.open(this.href);return false;
- SteV6
Je leert het ook echt nooit af hè René?!
-
Nee, jij begrijpt Rene gewoon niet Stephan. 400 supercharged Honda pk's in een S1 is kicken. Ik ben het met 'm eens. 
Vtec just kicked in!!!

Vtec just kicked in!!!

-
Ik hoorde overigens dat Hans iets heftigers zoekt. Look no further Hans 

- GTRene
- Mathieu
Die durft op z'n semi slicks op een natte ring 8)
-
Mathieu schreef:Die durft op z'n semi slicks op een natte ring 8)
Scary! :banaan:
-
Wat een held! 

- GTRene
verdulleme
staat er 1 van men dreamcars te koop (oke niet echt een rood liefhebber maar dat vergeef ik deze car)
voor een redelijke prijs heb je geen geld
en geen ruimte, alhoewel nu men Hartge bij de garage staat voor reparatie/vervanging van men diff en cardan, heb ik wel ruimte in men garage
damn wat lijkt me dit een gave kar, ik ken de eigenaar via PH hij had eerst al 2 motoren oid,
van die slechte echter dure AMS oude prut pech gehad (die motoren gingen soms maar 3.000mile mee!)
hij baalde daar zo van en dus nu een betrouwbare LS7 motor laten plaatsen met speciale versnellingsbak Sequentieel e.d. Ultima GTR LS7 564PS 700NM
wat zal dat sjouwen...I want I want 8) vorige week had ik hem al een mail gestuurd via PH voor het geval ik een groot bedrag in de staatsloterij win
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=1" onclick="window.open(this.href);return false;

hij deed er ook wat filmpjes bij, zo te zien net na de ombouw met testwerk.

staat er 1 van men dreamcars te koop (oke niet echt een rood liefhebber maar dat vergeef ik deze car)
voor een redelijke prijs heb je geen geld

en geen ruimte, alhoewel nu men Hartge bij de garage staat voor reparatie/vervanging van men diff en cardan, heb ik wel ruimte in men garage

damn wat lijkt me dit een gave kar, ik ken de eigenaar via PH hij had eerst al 2 motoren oid,
van die slechte echter dure AMS oude prut pech gehad (die motoren gingen soms maar 3.000mile mee!)
hij baalde daar zo van en dus nu een betrouwbare LS7 motor laten plaatsen met speciale versnellingsbak Sequentieel e.d. Ultima GTR LS7 564PS 700NM
wat zal dat sjouwen...I want I want 8) vorige week had ik hem al een mail gestuurd via PH voor het geval ik een groot bedrag in de staatsloterij win

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Aussergewöhnlicher Supersportwagen, extrem schnell (0-100 2,8s), Leistungsgewicht auf Niveau Bugatti Veyron. Gebaut in England, in der Ultima Fabrik. Homologation und Strassenzulassung in Tschechien (EU) - Ultima Fahrzeuge sind auch in Deutschland bereits zugelassen. Neuer Motor LS7 (aus Corvette Z06, 564PS, 700NM, 7 Liter, Katalysatoren), Getriebe Porsche 911 GT2, sequentielle Porsche Schaltung. Super Zustand, laufend optimiert durch versierte Rennfahrzeuge Fachwerkstatt. Komplette Ausstattung die für dieses Fahrzeug möglich ist (verstellbares Fahrwerk, Klimaanlage, Alarm, Satellitengestüzte Überwachung, Hifi Anlage mit Subwoofer, Separater Rädersatz mit neuen Semi Slick Reifen, uvm.). Fahrzeug ist derzeit in Prag, Besitzer ist Österreicher. Erstbesitz. Schicken Sie mir gerne Ihre Fragen per e-mail. Preis Verhandlungssache. Videos auf youtube:
hij deed er ook wat filmpjes bij, zo te zien net na de ombouw met testwerk.
- Hans R
- Auto: Jeep Rubicon
Daar ga je dan met je veels te dure Fiat.. wel een gaaf geluid zeg!

- david.
vind dat deze hier ook nog wel tussen past...
http://www.bader-racing.de/de/home/home_aktuelles.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
(heb me voorgenomen om ook voor zoiets te gaan)
http://www.bader-racing.de/de/home/home_aktuelles.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
(heb me voorgenomen om ook voor zoiets te gaan)
- GTRene
das wel mooi zoiets, de velgen moet ik even aan wennen maar het model en techniek e.d. is gaaf, beetje klassiek met moderne techniek 

-
Oj oj oj oj oj, zouden we dan toch binnenkort de eerste 2-11 op DF mogen verwelkomen?!
- SteV6
Wat heb je gedaan Ruben? Je krabbel gezet???
-
Nee nee nee Stephan! Zover ben ík nog niet!
Blijf het wel mooi vinden, net zoals dit ding hiernaast, maar de 2-11 ziet er wat robuuster uit
Blijf het wel mooi vinden, net zoals dit ding hiernaast, maar de 2-11 ziet er wat robuuster uit

- SteV6
Praat dan eerst maar eens met Hans over zijn 340R ervaringen in vergelijk met zijn Exige nu met dakoptie. Die jij op de Elise SC ook nog hebt ... (mompelt iets over Stelvio en sneeuw).
Stephan
Stephan
-
Maak je geen zorgen Stephan, deze aap komt vanzelf uit de mouw!