Doe je de Benz weg, heb ik nog wel een mooie UP! tekoop.

Doe je de Benz weg, heb ik nog wel een mooie UP! tekoop.
Welke navi bedoel je dan precies?Luco schreef: 15 sep 2018, 15:05 gewoon een navi van wish kopen voor 38 euro, werkt perfect.
hebben wij nu ook als extra ondersteuning in de e39, maar de navi die erin zit is wat traag maar werkt verder nog best goed.
Waze heb ik jaren gebruikt. Maar tegenwoordig raakt de telefoon er compleet van oververhit en loopt dat ding standaard vast.Jussi schreef: 19 sep 2018, 11:11 Wat is er mis met Waze op de smartphone? We nemen elke dag al een breedbeeld scherm mee in onze zak. Een goede telefoonhouder is alles wat je nodig hebt.
Ik gebruik maps ook in de cabrio inderdaad.Jan-Willem schreef: 19 sep 2018, 11:31 Wat is er mis met Google maps?
Binnen Europa nog nooit problemen mee gehad.
Past zich aan wellicht aan (het voertuig van) de gebruiker?allen schreef: 19 sep 2018, 11:37Waze heb ik jaren gebruikt. Maar tegenwoordig raakt de telefoon er compleet van oververhit en loopt dat ding standaard vast.Jussi schreef: 19 sep 2018, 11:11 Wat is er mis met Waze op de smartphone? We nemen elke dag al een breedbeeld scherm mee in onze zak. Een goede telefoonhouder is alles wat je nodig hebt.
Daar heb ik geen last van met iPhone 6S en 8 en Waze staat toch elke werkdag een uurtje 3 op. Mijn telefoonhouder zit in het ventilatierooster dus die krijgt wel wat koeling.allen schreef: 19 sep 2018, 11:37Waze heb ik jaren gebruikt. Maar tegenwoordig raakt de telefoon er compleet van oververhit en loopt dat ding standaard vast.Jussi schreef: 19 sep 2018, 11:11 Wat is er mis met Waze op de smartphone? We nemen elke dag al een breedbeeld scherm mee in onze zak. Een goede telefoonhouder is alles wat je nodig hebt.
Welke houder heb jij dan Reinier?
Zoiets als deze (exact zelfde zie ik zo niet). Zit een tiptoets bovenop waarmee de houder (klemmetjes links+rechts) automatisch openen. Als je de telefoon erin zet gaat ie automatisch dicht.
Daar had ik ook last van. Ben benieuwd of Waze met IOS 12 weer normaal werkt.allen schreef: 19 sep 2018, 11:37Waze heb ik jaren gebruikt. Maar tegenwoordig raakt de telefoon er compleet van oververhit en loopt dat ding standaard vast.Jussi schreef: 19 sep 2018, 11:11 Wat is er mis met Waze op de smartphone? We nemen elke dag al een breedbeeld scherm mee in onze zak. Een goede telefoonhouder is alles wat je nodig hebt.
Klopt, heb er even een preset station van gemaakt dan heb je 'm zo te pakken.Martin van der Zwaard schreef: 19 sep 2018, 14:57 Dat bellen met die transmitter is leuk en werkt best goed.
Maar dan moet je altijd je radio op die frequentie hebben staan neem ik aan.
gewoon op navi zoeken, vrachtwagen navi voor 38 euro en gaf naar italie precies hetzelfde aan als de bmw navi, maar gaf ook nog eens trajectcontroles aan, resolutie is wat minder maar verder prima ding voor het geld.