Leuke video weer, bevestiging ook dat ik nooit een E36 wil, die dingen zijn alleen maar kapot

Mwaaa das ook nie helemaal eerlijk, kunnen die E36's niet zoveel aan doenMartijn M schreef: 15 apr 2024, 15:24 Poh eindelijk weer updates over de vlotte shoarmaschuit! Ben benieuwd!
Leuke video weer, bevestiging ook dat ik nooit een E36 wil, die dingen zijn alleen maar kapot![]()
Heerlijk die video's, had het er met Tjeu ook al over. Beetje brein uitzetten en wat auwehoeren, zo moet! Vooral niet te serieus nemen, dan blijft 't ook leuk. Die unit van jullie is wel ook serieus dik geworden zo, ik vind helemaal mooi.
Vermakelijke content zo, kijkt lekker weg!
Kijk, mooi dat er vooruitgang inzit, blijft 'n supergaaf project. Zit er op die foto nu helemaal geen carterpan onder of heb je een dry sump?Djessey schreef: 15 apr 2024, 14:11 Nou.... het is echt gebeurt, ik heb zowaar aan de GTR gewerkt!
Vorig weekend maar eens een echt begin gemaakt, en nu het tempo wel te pakken merk ik. Koppelingspakket en bak in elkaar gezet, en in de auto gehangen. Nu een kwestie van veel grote componenten plaatsen om te kijken waar alles komt, en pas naderhand aan de slag met kleine potjes, dingetjes etc. Eerst de grote delen.
Iets beter opletten, stonden laatst bij het gezocht deel. daar heb ik ook al een hint gepostJdBn schreef: 22 apr 2024, 15:58 Endcredits... wat doen die twee witte e36's daar, stonden er nog niet genoeg?![]()
Yess, drysumpHsp schreef: 16 apr 2024, 20:38
Kijk, mooi dat er vooruitgang inzit, blijft 'n supergaaf project. Zit er op die foto nu helemaal geen carterpan onder of heb je een dry sump?![]()
Ah kijk, dan zijn die oliedruk problemen in ieder geval verleden tijd.Djessey schreef: 23 apr 2024, 14:57 Yess, drysump
Dit weekend komt er een video van de GTR.....even wat ander type content al voorheen. Iets, (iets) serieuzer![]()
De "LS1" even in de beschrijving meenemen, ivm het algoritme voor het Amerikaanse publiek.
Gebruikers op dit forum: Robbert92 en 11 gasten