Caterham Roadsport / Defender 130
- Tim N
Re: Caterham Roadsport.... Defender 130
Als de winter zich voorzet zoals deze zich nu gedaagd heb je nog veel mooie dagen in het verschiet 

- Roy RS
BAM, schorsen is sowieso niks...beter de mooie dagen eruit pikken!
Niet gedacht dat het nog ooit zover zou komen, maar have fun ermee en volgend jaar mee naar de Nurburgring met de andere lightweight helden!
Niet gedacht dat het nog ooit zover zou komen, maar have fun ermee en volgend jaar mee naar de Nurburgring met de andere lightweight helden!
-
Absoluut. Benieuwd waar jij dan in rijdt... 

- Roy RS
ik ook
Maar ik denk (net als alle andere jaren) dat ik deze houdt, hij bevalt wel erg goed!
post eens wat foto's van de Caterham

post eens wat foto's van de Caterham
-
Voorlopig heb ik zelf alleen deze nu:

Worden er binnenkort vast meer.

- Downforce Hans
Is hij daar naartoe gereden of gesleept.....allen schreef:Voorlopig heb ik zelf alleen deze nu:

-
Trapauto. Waarom slepen? 

- GTRene

maar fijn te zien dat ie weer in elkaar zit en je er weer mee kan rijden.
- Roy RS
Heel cool!!
- Joy
Meestal ging vervoer zo:

Al hebben we toch ook momenten gekend dat de tank daadwerkelijk leeg was gereden. Dat was wel een duimpje waard:

En dit was de laatste dag (4/5 jaar terug?) dat ik 'm in goed werkende staat heb meegemaakt. Een hele dag sneeuw koppen in Winterberg. Meneer geeft 5 kilometer van huis voor het eerst volgas die dag en zo konden we ons alsnog warmen aan een geiser uit de radiateur van de Caterham.

Toch mis ik die onzekere factor bij toerritten wel een beetje. Sleepkabel, steeksleutels etc zijn allemaal al tijden loze ballast in de kofferbak. Ik hoop dat we binnenkort weer eens ouderwets op pad kunnen.
Al hebben we toch ook momenten gekend dat de tank daadwerkelijk leeg was gereden. Dat was wel een duimpje waard:
En dit was de laatste dag (4/5 jaar terug?) dat ik 'm in goed werkende staat heb meegemaakt. Een hele dag sneeuw koppen in Winterberg. Meneer geeft 5 kilometer van huis voor het eerst volgas die dag en zo konden we ons alsnog warmen aan een geiser uit de radiateur van de Caterham.

Toch mis ik die onzekere factor bij toerritten wel een beetje. Sleepkabel, steeksleutels etc zijn allemaal al tijden loze ballast in de kofferbak. Ik hoop dat we binnenkort weer eens ouderwets op pad kunnen.

- GTRene
mooi verslag 

-
Niet overdrijven. Het was best een betrouwbare wagen met die k-series erin...

- dvh
Gaaf 
Enjoy!
(Ik wil die 3wheeler....)

Enjoy!
(Ik wil die 3wheeler....)
- Joy
Haha mooi al die oude foto's. 

-
Wat let je David. Hans heeft hem te koop staan!
Morgan zou ik ook graag nog eens willen bezitten.
Was er nog eentje vergeten. Blijkbaar was m'n laatste rit in juni 2010 geweest. Zonder werkende motor.
Klasse dat m'n verloofde gewoon naast me in de wagen bleef zitten en alsnog met me trouwde. Ze kan nooit zeggen dat ze niet wist waar ze aan begon...

Morgan zou ik ook graag nog eens willen bezitten.
Was er nog eentje vergeten. Blijkbaar was m'n laatste rit in juni 2010 geweest. Zonder werkende motor.
Klasse dat m'n verloofde gewoon naast me in de wagen bleef zitten en alsnog met me trouwde. Ze kan nooit zeggen dat ze niet wist waar ze aan begon...

- GTRene
"good" old memories, leuk om terug te zien 

- Roy RS
haha, prachtig, ik had bij dit Engelse autootje icm de naam "Allen" en die-hard verhalen van winterse toertochten een soort van mentale voorstelling van een 90 kilo roodharige, bebaarde beer gemaakt....nu zie ik de foto's ben je soort van het tegenovergestelde
maar het karretje ziet er cool uit en ik heb er veel respect voor dat je hem niet aangestoken hebt...ik heb al moeite om een jaar trouw te blijven aan een goed werkende auto, als hij me in de steek laat mag hij meteen gaan... (dat merkte de 205 al na 2 weken
)

maar het karretje ziet er cool uit en ik heb er veel respect voor dat je hem niet aangestoken hebt...ik heb al moeite om een jaar trouw te blijven aan een goed werkende auto, als hij me in de steek laat mag hij meteen gaan... (dat merkte de 205 al na 2 weken

-
Nee, al zou ik een rode baard en plateauzolen wellicht bij de feestbundel kunnen halen. Of ik er daar ruiger van uit ga zien...
Caterham is lastig uitleggen. Denk dat je eens een nachtelijke rit moet maken in zo'n ding. Half bevriezen, amper wat van de weg kunnen zien en die lange motorkap waar je over uit kijkt incl. die grote Mickey Mouse spiegels van koplampen waar de hele omgeving in voorbij komt vliegen.
Alleen daarom kan ik haar al niet verkopen.
Krijg nu alweer spontaan zin in een maffe rit. Gewoon even naar Madrid ofzo voor alleen een bakkie koffie?
Caterham is lastig uitleggen. Denk dat je eens een nachtelijke rit moet maken in zo'n ding. Half bevriezen, amper wat van de weg kunnen zien en die lange motorkap waar je over uit kijkt incl. die grote Mickey Mouse spiegels van koplampen waar de hele omgeving in voorbij komt vliegen.
Alleen daarom kan ik haar al niet verkopen.
Krijg nu alweer spontaan zin in een maffe rit. Gewoon even naar Madrid ofzo voor alleen een bakkie koffie?

- Tommy
Over de kruising bij Sterrenburg was wel de snelste 0-70 die de caterham ooit gedaan had....
.
.
.
.
.
.
.
.
aan een sleeptouw met een Beierse 6 cylinder ervoor
.
.
.
.
.
.
.
.
aan een sleeptouw met een Beierse 6 cylinder ervoor

- Peric
Maar dat is allemaal verleden tijd nu Allen. Het gaat nu alleen nog maar de goede kant op! 
Leuke passagier trouwens op Joy z'n foto's..

Leuke passagier trouwens op Joy z'n foto's..

- Joopieboy
Whahaha prachtig! Mooi om te lezen en te zien haha. 

- Niels
- Auto: Prius+
Prachtig die memoires
Ooohw wat had ik het koud destijds in een ritje Lewinski. Wat was ik blij met die uitlaat aan de zijkant
Mooi dat er positieve ontwikkelingen zijn!!

- Martijn M
Ik ben helemaal voor een winter/sneeuw rit! 

- Tom V
Die stapel foto's is fantastisch. Heb er ook nog een aantal maar wil Allen wel sparen.
- tomgtr
Wat een gave wagen is dat toch zeg. Schitterend. En eens met David, ik wil ook nog steeds die Morgan. Kom maar een keer met dat ding naar Delft Allen!!!