ik word ook schijtziek ervan idd! Het is gewoon FOX news, maar dan 10x erger! hahahaha Ik kijk het vanwege die reden ook gelukkig nooit, of sochtends die ontiegelijk trieste talkshows... Nee Turkse tv is echt slecht en ik kijk het dan ook nooit! Wat kunnen ze wel? Als een bezetene series uit de grond stampen enzo, maar goed zelfs dat kijk ik niet. Sterker nog, ik kijk ook nooit nederlandse tv, want ik word al schijtziek van sbs en rtl enzo... nee doe mij maar lekker downloadenEG schreef:Vind die reacties ook bullshit, maar ik kan je vertellen dat de Turkse media nog erger is dan de Story of Prive. Sterker nog, ik durf zelfs te beweren dat je liever die tabloids serieus kan nemen dan de Turkse TV. Vraag maar aan Metin, ALLES word zwaar opgeblazen en overdreven. Zo ook die Wilders in de regering. Op dat gebied lijkt het net wel Amerika, eindeloos geouwehoer over een klein onderwerp (komt iemand op die zijn kind ofzo kwijt is, en dan heel gelul erbij zelfs met sentimentele muziek, zie jij je het al voor je? Nederlands nieuws met muziek erbij enzo?).Maus335i schreef:Lol wat een stel crybabies.Downforce Hans schreef:http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Binnenland/ ... film.dhtml
Moet niet gekker worden.....................
Weer zo iemand die niet kan beseffen dat een WERKGEVER zélf zou moeten kunnen bepalen wie hij wel of niet wil aannemen. Waarom mag ik niet gewoon zelf bepalen wie ik betalen wil?Turkse Nederlanders klagen in de reportage over discriminatie op de Nederlandse arbeidsmarkt. "Ze nemen liever een Nederlander, ook al ben je hoog opgeleid en beter dan die Nederlander," aldus de man.
Op dat gebied mogen we blij zijn dat de Nederlandse TV niet zo is. Turkse nieuws kijken is gewoon strontvervelend. 1% is objectieve info de 99% is subjectieve onzin om maar kijkers mee te pakken. Elke keer verbaas ik me erover hoe lang een onderwerp over niets gemaakt kan worden.
Klein voorbeeld: Nederland 5 doden bij verkeersdrama, blabla toedracht onduidelijk 5 doden helaas pindakaas.
Turkije: 5 doden bij verkeersdrama, de gezinsleden in huilen laten zien op TV, begravenisje erbij om het lekker te maken, en daarna als toetje sentimentele muziek derbij. Om gek van te worden.
een voorbeeld! eng muziekje, zware stem, zware intro...en wat beelden! hahaha
een voorbeeld naar EG
maar nou moeten we niet doen alsof er idd niet iets is veranderd in Nederland