Mijn vrouw de lul?Martin van der Zwaard schreef: 15 feb 2022, 11:13 Eind december was bij ons iedereen behalve mijn vrouw de lul....raad eens wie er nu thuis zit![]()
Dat is niet aardig om je vrouw een lul te noemen.
Mijn vrouw de lul?Martin van der Zwaard schreef: 15 feb 2022, 11:13 Eind december was bij ons iedereen behalve mijn vrouw de lul....raad eens wie er nu thuis zit![]()
Wellicht snap ik het niet, maar als ze 2 keer positief test Dan is het normaal zij als positief behandeld wordt?JP schreef: 15 feb 2022, 14:20 ….en zo zit je op de SEH….
Vriendinlief bleef klachten houden want covid icm autoimmuunziekte is redelijk onbekend terrein voor de doktoren. Ze was vanmorgen bloed gaan prikken, maar huisarts belde, bloed niet goed en hij wou al een gele blèrtaxi sturen. Positief bevonden 2-2, wordt je nu toch nog als positief behandeld in het ziekenhuis en moet PPF2 ol de smoel. Overal mag de “begeleider” niet mee naar binnen.
Gelukkig is degratis
Ah, Idd zo las ik het niet. Sterkte nogmaals.
JP schreef: 15 feb 2022, 20:17. Ach ja….met een gerust hart maar een zak patat gehaald. Gaan we volgende week wel terug voor een te hoge cholesterol.
Ik kan je zeggen dat ik al dus sinds 'najaar 2020' tóch minder 'reuk' heb(En een korte tijd 'geen reuk' at all). Dus ik ga d'r echt vanuit dat naast de andere symptomen(twee nachten kortademig) ik in 'september 2020' Corona heb gehad....Crookie schreef: 16 feb 2022, 00:31
Na een wat flinke koorts en zweten zweten en koude rillingen en iets druk op de borst lijkt het meeste wel voorbij (gelukkig) en de reuk en smaak lijken ook wat klappen te hebben gehad.