En als er ook nog geen stoelverwarming, xenon en een goeie stereo in zit dan wordt het pas echt een ware nachtmerrie.tomgtr schreef: 14 feb 2022, 16:38 Had erger gekund. Dat je droomt dat je per ongeluk een import auto zonder dakje koopt of zo![]()

En als er ook nog geen stoelverwarming, xenon en een goeie stereo in zit dan wordt het pas echt een ware nachtmerrie.tomgtr schreef: 14 feb 2022, 16:38 Had erger gekund. Dat je droomt dat je per ongeluk een import auto zonder dakje koopt of zo![]()
Zo lang je geen bitcoin koopt is er niks aan de hand.Knot schreef: 14 feb 2022, 17:13 Misschien komt die er vannacht aan nu jullie deze ongein opgegooid hebben.... een 7serie met maar 1 deur en wel aan de passagierskant, wit lederen non-sport interieur met houtinleg, HKloos, dakloos, import, 4 ton teruggedraaid, handbediende ramen, handgeschakelde 4bak, ratelende vanos, elke 50km een liter olie bijvullen met een pompje en slang omdat de motorkap vastgeroest zit etc..... precies die ene keer dat ik het risico neem om zonder garantie te kopen voor 50k![]()
Knot schreef: 14 feb 2022, 17:13 Misschien komt die er vannacht aan nu jullie deze ongein opgegooid hebben.... een 7serie met maar 1 deur en wel aan de passagierskant, wit lederen non-sport interieur met houtinleg, HKloos, dakloos, import, 4 ton teruggedraaid, handbediende ramen, handgeschakelde 4bak, ratelende vanos, elke 50km een liter olie bijvullen met een pompje en slang omdat de motorkap vastgeroest zit etc..... precies die ene keer dat ik het risico neem om zonder garantie te kopen voor 50k![]()
Sweet dreams.Knot schreef: 14 feb 2022, 17:13 Misschien komt die er vannacht aan nu jullie deze ongein opgegooid hebben.... een 7serie met maar 1 deur en wel aan de passagierskant, wit lederen non-sport interieur met houtinleg, HKloos, dakloos, import, 4 ton teruggedraaid, handbediende ramen, handgeschakelde 4bak, ratelende vanos, elke 50km een liter olie bijvullen met een pompje en slang omdat de motorkap vastgeroest zit etc..... precies die ene keer dat ik het risico neem om zonder garantie te kopen voor 50k![]()
Op dag 8 had ik al een negatieve sneltest.JP schreef: 15 feb 2022, 10:29 Je kunt nu corona hebben en eind van de week genezen zijn, alleen hoelang test je dan nog positief ?
Mijn dochter hadden 4 of 5 dagen na eerste positieve test alweer negatieve test. Maar testen via neus gaf bij beide wel een dag eerder negatief dan keel. Wel mooi dat je elke dag streepje vager ziet worden. Best indrukwekkend vond ik.
Zul je zien dat je positief test bij t eerste festival sinds 2 jaar.
Niki Tutorials?Martin van der Zwaard schreef: 15 feb 2022, 11:13 Eind december was bij ons iedereen behalve mijn vrouw de lul....raad eens wie er nu thuis zit![]()
De lul?Martin van der Zwaard schreef: 15 feb 2022, 11:13 Eind december was bij ons iedereen behalve mijn vrouw de lul....raad eens wie er nu thuis zit![]()
Dit dus, kan soms nog weken positief zijn nadat je hersteld en (24u) klachtenvrij bent.KoenM schreef: 15 feb 2022, 11:09 Je kunt ook nog langere tijd positief testen terwijl je niet meer besmettelijk bent. Dan heb je dus alleen pech voor een 1G feestje.