Opzicht lijkt me een nieuwe complete auto van 1 ton wel een stuk handiger dan 4 auto's op leeftijd. Oude auto's zijn net als bejaarden, ze gaan zeuren, lekken en steeds vager lopen.
Ik wacht wel op Romo zijn ervaringen met de nieuwe M3

Was zaterdag even bij de Subaru dealer om vooruitlopend op de beurt van morgen even wat door te geven. Heb het met hem over de STI in vergelijk met de 335i sedan, en dat dit toch wel een veel betere bang voor de buck was dan de STI, zijn antwoord........het is maar wat je wil. Mijn reaktie, vraag nu ff 10 mensen op straat welke ze liever zouden willen de 335i sedan of de STI, toe zijn hij, ja je hebt wellicht toch wel gelijkRobin schreef:Ik weet 't nu wel. Ik ga begin sept wel ff rijden in de M3 if possible, maar als in de ams van deze week de 335i al wint van de S5 en CLK 500(!) en de 335i saloon 't in de sportauto 't opnam tegen de EVO IX en de WRX STi en daar allesbehalve een slecht figuur sloeg(0,2 tot 0,4 sec trager op kleiner Kurz Hockenheim), blijf ik lekker bij mijn Drei liter Doppelturbo-tje 8)
Maar als Andre nu zegt dat de nieuwe M3 helemaal je van het is, dan ruil je toch zeker wel de 335i in op een E92 M3 ?Robin schreef:Ik weet 't nu wel. Ik ga begin sept wel ff rijden in de M3 if possible, maar als in de ams van deze week de 335i al wint van de S5 en CLK 500(!) en de 335i saloon 't in de sportauto 't opnam tegen de EVO IX en de WRX STi en daar allesbehalve een slecht figuur sloeg(0,2 tot 0,4 sec trager op kleiner Kurz Hockenheim), blijf ik lekker bij mijn Drei liter Doppelturbo-tje 8)
helemaal als ie zo makkelijk? naar de 420pk te tunen is, zie hier:Robin schreef:Ik weet 't nu wel. Ik ga begin sept wel ff rijden in de M3 if possible, maar als in de ams van deze week de 335i al wint van de S5 en CLK 500(!) en de 335i saloon 't in de sportauto 't opnam tegen de EVO IX en de WRX STi en daar allesbehalve een slecht figuur sloeg(0,2 tot 0,4 sec trager op kleiner Kurz Hockenheim), blijf ik lekker bij mijn Drei liter Doppelturbo-tje 8)
Robin schreef:Ik weet 't nu wel. Ik ga begin sept wel ff rijden in de M3 if possible, maar als in de ams van deze week de 335i al wint van de S5 en CLK 500(!) en de 335i saloon 't in de sportauto 't opnam tegen de EVO IX en de WRX STi en daar allesbehalve een slecht figuur sloeg(0,2 tot 0,4 sec trager op kleiner Kurz Hockenheim), blijf ik lekker bij mijn Drei liter Doppelturbo-tje 8)
LOLMartijn schreef:Markk, waarom ben je dan getrouwd![]()
Of doet je vrouw niet moeilijk
DF @ Malmedy in oktober .... Je hebt vast nog wel iets op die parkeerplaats staan, om in Malmedy mee te sturen.markk schreef:
@Rebel: Wordt tijd dat ik je een keer IRL ontmoet
markk schreef:Impreza STI is veels te duur geworden. Keuze 335i vs STI is voor mij heel gemakkelijk. 335i gaarne. Altijd. Zelfs als ie 10k duurder is.
Robin schreef:Nee dan haal ik een 2 liter Alfa 75 en laat ik jou zien hoe je met 80kmh dat ouwe lel easy uit een overstuursituatie haalt Hugo.hugo schreef:
Maar als Andre nu zegt dat de nieuwe M3 helemaal je van het is, dan ruil je toch zeker wel de 335i in op een E92 M3 ?
Heb jij ook weer wat geleerd.
WoW hugo, deze had ik nog niet gezien, doe je heel netjes kunnen veel mensen hier een voorbeeld aan nemen!hugo schreef: Niks van, 90+km/h
http://www.yourfilehost.com/media.php?c ... =dwars.MPG
En volledig gecontroleerd.
Marcelvv schreef:Tja ALS ze die BPM hier afschaffen verzinnen ze echt wel weer iets.
Het moet toch allemaal betaald worden, en de auto is nog steeds heilig, dus melkkoe.
335i is idd superauto voor de prijs.
Robin, jij hebt niet zoveel opties dus dan gaat het nog met aanschafprijs en mischien ook met de afschrijving.
Maar koop je een volle 335i van 75K of nog meer, dan weet ik het wel met inruilen![]()
Heb dat toen gezien met mijn 330i, dan ben je na 12 maanden een nieuwe Golf kwijt aan afschrijving.
Voordeel van een EVO-STI tov 335i is dat er niets bij de prijs komt omdat er geen opties af fabriek zijn.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast