tomgtr schreef: Natuurlijk heft Farage over de logheid, geldverspilling en bemoeizucht van EU gelijk. Maar de enige oplossing die ze nu hebben is voor Noorwegen constructie gaan, die is net zo duur met 0 inspraak Geen enkel plan ligt er hoe ze uit de EU moeten.
Je zegt dan ze voor de "Noorwegen oplossing" gaan maar dat er geen plan is. Klinkt wel als een plan. Bovendien is er een speciale leave committee gevormd waar Farage is buiten gelaten. Wat moet hij dan in het VK doen, vanaf de zijlijn terwijl hij kritiek krijgt omdat hij niet in Brussel is?? Wie had dan plan moeten vormen, het landsbestuur, het gesubsidieerde kliekje van Johnson, of Farage in zijn eentje? Lekker makkelijk om naar hem te wijzen als de Britse regering hem overal buiten liet en laat.
Verder is het Noorwegen-scenario wat altijd door de voorstanders wordt aangedragen. Eerlijkheidshalve zou men ook even de andere (EVA) landen en hun (non)-bijdrage moeten noemen ipv enkel desinformatie met het schatrijke Noorwegen dat haar bijdrage vast ziet als ontwikkelingshulp..Trouwens een klein bedrag waarmee Noorwegen haar visserij-belangen veiligstelt voor de EU.
tomgtr schreef: Het land is....bijna onbestuurbaar.
+
tomgtr schreef: Of hebben ze wel een plan maar durven ze het niet op tafel te leggen wetend dat ze dan kennelijk wisten wat een drama dit is voor UK?
De vierde macht (ambtenaren) besturen, daar verandert weinig aan. Beetje reuring in de krant. De lampen gaan gewoon aan, de salarissen worden gestort, de boeren boeren, mijn oude uni is gewoon open en de zon kwam vanmorgen weer op.. Poeh, wat een drama. De beurs is alweer op het niveau van mei jl. Dipje in de koers van het pond, is goed voor de werkgelegenheid en waarvan Draghi droomt. City blijft gewoon intact net als Zwitserland ook een financieel bolwerk is zonder EU lid te zijn. De term drama is inderdaad populistisch.
tomgtr schreef: . En hij wil z'n leven terug??? Oh hij houdt z'n werk binnen EU? Weet je wat voor belastingvrij inkomen hij daar heeft? Om wat te doen, af te geven op iets waar hij eigenlijk geen deel meer van uitmaakt? Dat is een beetje als je ex meenemen om nieuwe auto uit te zoeken terwijl de scheidingsaanvraag er al ligt maar nog uitonderhandeld moet worden door de advocaten?
Nogmaals ik ropetoeter wat? Heb je het echt tegen mij? Waarom, omdat ik zeg dat het extreem laf is? Is het toch?
[/quote] En die opmerking over het EU salaris is laag, de beste man heeft een goedbetaalde job als trader in de city opgegeven. Farage`s campagne n heeft als direct gevolg dat hij zijn baan kwijtraakt. Is dat dan opoffering of populisme?