Nog zo'n verschrikkelijk woord. Ook dat hele 'o' vervangen door 'eau' is zo tenenkrommend.

Nog zo'n verschrikkelijk woord. Ook dat hele 'o' vervangen door 'eau' is zo tenenkrommend.
Doet me denken aan sommige draadjes op dit forum.Rnd schreef: 03 jan 2020, 13:13 Vroeger vond ik Geenstijl best grappig, maar lang geleden al afgehaakt door alsmaar dezelfde flauwe quotes. Bijvoorbeeld: "Storm des doods. We gaan er allemaal aan." bij elk briesje dat weer langskomt. En zo gaat het het hele jaar door op die site.
Ja maar hier is het wél leuk Rico, snap dat dan..Riceaux schreef: 03 jan 2020, 17:06Doet me denken aan sommige draadjes op dit forum.Rnd schreef: 03 jan 2020, 13:13 Vroeger vond ik Geenstijl best grappig, maar lang geleden al afgehaakt door alsmaar dezelfde flauwe quotes. Bijvoorbeeld: "Storm des doods. We gaan er allemaal aan." bij elk briesje dat weer langskomt. En zo gaat het het hele jaar door op die site.![]()
Hoef je ook niet aan die stomme warmtepompromo schreef: 11 jan 2020, 16:50 Waterstof gaat het worden;
https://www.nrc.nl/nieuws/2020/01/10/de ... n-a3986468
Gebruikers op dit forum: bartje325i, Bing [Bot], BMWDennis, Eric Z, Fabian, KoenM, MarcF, Peter-Paul, WJ en 7 gasten