1968 Giulia, 147 GTA en 1 of 2 batterijen met wielen.
- Rogerb
- Berichten: 1744
- Lid geworden op: 25 okt 2011, 20:16
- Auto: Bmw Z3 Coupe
-
Arstey
- Berichten: 347
- Lid geworden op: 03 dec 2018, 15:52
- Locatie: Vlaanderen
Re: 1968 Giulia, 147 GTA en 1 of 2 batterijen met wielen.
Je kan natuurlijk ook zeggen dat ze op maat gemaakt zijn...
Een persoon zijn 2 schouder zijn nooit niet perfect gelijk...
Een persoon zijn 2 schouder zijn nooit niet perfect gelijk...
- RS-Ron
- Berichten: 4069
- Lid geworden op: 26 apr 2014, 16:10
Re: 1968 Giulia, 147 GTA en 1 of 2 batterijen met wielen.
Ik kan er prima mee leven, heb ze zelf een beetje uitgevuld waardoor het nauwelijks meer te zien is. Brug is binnen, dus eerst maar een paar stappen maken met de GTA.
Gr Ron
Gr Ron
-
BartMS
- Berichten: 749
- Lid geworden op: 29 jul 2020, 17:55
- Auto: E87 LCI 130i & E30 325i
- Locatie: Breda
Re: 1968 Giulia, 147 GTA en 1 of 2 batterijen met wielen.
Als je er in zit merk je er ook niks van 
-
SlowCo
- Berichten: 4817
- Lid geworden op: 23 sep 2008, 09:36
Re: 1968 Giulia, 147 GTA en 1 of 2 batterijen met wielen.
Zie je niks meer van
Geintje, gaaf project en benieuwd naar het eindresultaat!
- JP
- Berichten: 36171
- Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
- Locatie: "No Risk, full poes"
Re: 1968 Giulia, 147 GTA en 1 of 2 batterijen met wielen.
Als je er in zit, dan zie je het inderdaad niet, maar als je op de ANWB moet wachten, moet je achter de vangrail gaan staan 
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: 2226cc, Amazon [Bot], Bombadil, Dimitri, EvdP, Fabian, Godspeed, Martijn_bmw, nickdoesburg, Semrush [Bot], Wout309t en 4 gasten
