1968 Giulia, 147 GTA en 1 of 2 batterijen met wielen.

Net een nieuwe auto gekocht? Of druk bezig met de restauratie van je klassieker of opbouw van je racer? Hier kun je ons op de hoogte houden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Rogerb
Berichten: 1744
Lid geworden op: 25 okt 2011, 20:16
Auto: Bmw Z3 Coupe

Re: 1968 Giulia, 147 GTA en 1 of 2 batterijen met wielen.

Bericht door Rogerb » 17 jun 2026, 21:30

Mooi!

Arstey
Berichten: 347
Lid geworden op: 03 dec 2018, 15:52
Locatie: Vlaanderen

Re: 1968 Giulia, 147 GTA en 1 of 2 batterijen met wielen.

Bericht door Arstey » 19 jun 2026, 11:15

Je kan natuurlijk ook zeggen dat ze op maat gemaakt zijn...
Een persoon zijn 2 schouder zijn nooit niet perfect gelijk...

Gebruikersavatar
RS-Ron
Berichten: 4069
Lid geworden op: 26 apr 2014, 16:10

Re: 1968 Giulia, 147 GTA en 1 of 2 batterijen met wielen.

Bericht door RS-Ron » 19 jun 2026, 14:07

Ik kan er prima mee leven, heb ze zelf een beetje uitgevuld waardoor het nauwelijks meer te zien is. Brug is binnen, dus eerst maar een paar stappen maken met de GTA.

Gr Ron

BartMS
Berichten: 749
Lid geworden op: 29 jul 2020, 17:55
Auto: E87 LCI 130i & E30 325i
Locatie: Breda

Re: 1968 Giulia, 147 GTA en 1 of 2 batterijen met wielen.

Bericht door BartMS » 19 jun 2026, 20:02

Als je er in zit merk je er ook niks van :)

SlowCo
Berichten: 4817
Lid geworden op: 23 sep 2008, 09:36

Re: 1968 Giulia, 147 GTA en 1 of 2 batterijen met wielen.

Bericht door SlowCo » 19 jun 2026, 20:14

Zie je niks van.jpg
Zie je niks van.jpg (127.92 KiB) 399 keer bekeken


Zie je niks meer van :tooth:

Geintje, gaaf project en benieuwd naar het eindresultaat! :df:

Gebruikersavatar
JP
Berichten: 36171
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: "No Risk, full poes"

Re: 1968 Giulia, 147 GTA en 1 of 2 batterijen met wielen.

Bericht door JP » 19 jun 2026, 20:34

Als je er in zit, dan zie je het inderdaad niet, maar als je op de ANWB moet wachten, moet je achter de vangrail gaan staan :whistle:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 2226cc, Amazon [Bot], Bombadil, Dimitri, EvdP, Fabian, Godspeed, Martijn_bmw, nickdoesburg, Semrush [Bot], Wout309t en 4 gasten