Hoe roestiger het dak, hoe natter de kelder was het toch

Hoe roestiger het dak, hoe natter de kelder was het toch
https://www.ad.nl/binnenland/invloed-i ... ~a3542f66/Zo zouden jongerenwerkers die op kosten van de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding zijn getraind in het herkennen en tegengaan van radicalisering, de kinderen om wie het ging hebben gewaarschuwd op welke signalen mensen zouden gaan letten. ,,Ze bespraken hoe jongeren dan konden reageren’’, vertelt een getuige. Die zag ook hoe IS-propaganda werd vertoond door een van de medewerkers.
Die Islamitische school is een gevoelig punt een paar kilometer van Den Haag (in mijn gemeente dus)Luc B schreef: 18 jul 2019, 09:43 Moeten we nog verbaasd zijn?https://www.ad.nl/binnenland/invloed-i ... ~a3542f66/Zo zouden jongerenwerkers die op kosten van de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding zijn getraind in het herkennen en tegengaan van radicalisering, de kinderen om wie het ging hebben gewaarschuwd op welke signalen mensen zouden gaan letten. ,,Ze bespraken hoe jongeren dan konden reageren’’, vertelt een getuige. Die zag ook hoe IS-propaganda werd vertoond door een van de medewerkers.
Wat heeft het nou nodig om de politiek wakker te schudden ? Moet er nou echt eerst een bloedige aanslag komen a la Nice of Parijs? En zelfs dan heb ik niet het idee dat het hen raakt. Dan is het alleen een mooie reden de "speerpunten" in de politieke agenda aan te halen en zieltjes te winnen.
En let maar op, wat betreft die IS jongerenwerkers. De NTC en politiek Den Haag gaan nu een als een stel kakkerlakken rondrennen en hun eigen hagje redden. Als het niet snel genoeg de doofpot in verdwijnt wordt uiteindelijk een zondebok naar voren gebracht. Een soort offer om het volk tevreden te houden.
Ohja,top, want dan rammen we meteen die extra islamitische scholen er ook doorheen.
Hönd zijn het
Ik neem het de minister ook niet direct kwalijk. Maar zoals ik al eerder zei, Uberhaubt geloof is verschrikkelijk ouderwets en remmend. Laat staan scholen in welk geloof dan ook.Bram schreef: 18 jul 2019, 18:16 Het is heel simpel hoor. Slob voert gewoon de wet uit, en daar staat in dat we hier onderwijs mogen aanbieden met een religieuze inslag, mits aan een aantal voorwaarden voldaan wordt. Dus boos worden op de minister, of zeggen dat die perse z'n gelijk wil halen is nogal onzinnig, die knakker doet wat die moet doen, de wet uitvoeren.
Als we geen islamitische scholen in Nederland willen moet gewoon de wet aangepast worden.
Nou dat de minister gewoon de wet uitvoert is ook maar zeer betrekkelijk, kijk even naar het nieuwe boerkaverbod per 1 augustus en het instructiedocument van minister Ollongren.Bram schreef: 18 jul 2019, 18:16 Het is heel simpel hoor. Slob voert gewoon de wet uit, en daar staat in dat we hier onderwijs mogen aanbieden met een religieuze inslag, mits aan een aantal voorwaarden voldaan wordt. Dus boos worden op de minister, of zeggen dat die perse z'n gelijk wil halen is nogal onzinnig, die knakker doet wat die moet doen, de wet uitvoeren.
Als we geen islamitische scholen in Nederland willen moet gewoon de wet aangepast worden.
Eens hoor, ik hoef ook geen geloof in de school. Maar dat geldt wat mij betreft dan wel voor ieder geloof.Luc B schreef: 18 jul 2019, 19:25Ik neem het de minister ook niet direct kwalijk. Maar zoals ik al eerder zei, Uberhaubt geloof is verschrikkelijk ouderwets en remmend. Laat staan scholen in welk geloof dan ook.Bram schreef: 18 jul 2019, 18:16 Het is heel simpel hoor. Slob voert gewoon de wet uit, en daar staat in dat we hier onderwijs mogen aanbieden met een religieuze inslag, mits aan een aantal voorwaarden voldaan wordt. Dus boos worden op de minister, of zeggen dat die perse z'n gelijk wil halen is nogal onzinnig, die knakker doet wat die moet doen, de wet uitvoeren.
Net als EV’s dus !Robin schreef: 19 jul 2019, 09:24 Vrijwillig zeggen ze zelf...
Thuis doen ze maar wat ze willen, maar hoort niet in een Westers straatbeeld.
(...)
Vooral het Public shamen erbij.smiley schreef: 19 jul 2019, 09:57 Amsterdam 2019![]()
https://www.at5.nl/artikelen/195588/amb ... -privilege
Het wordt met de dag gekker zeg, je mag als ondernemer toch zeker zelf bepalen wie je aanneemt voor welke functie.Luc B schreef: 19 jul 2019, 12:53Vooral het Public shamen erbij.smiley schreef: 19 jul 2019, 09:57 Amsterdam 2019![]()
https://www.at5.nl/artikelen/195588/amb ... -privilege
Het wonen in het zuiden is zo slecht nog niet.
Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot] en 23 gasten