Nope.

Eens! Echt een mooie auto
Dit was ernstig.ErikS schreef: 11 sep 2018, 20:40 Er komt ook 'n 328i sedan Msport op 20' performance wielen & sportauspuff binnen bij Ekris Nijkerk. Morgen ook effe langs.
Facelift Pro line S is imho wel aardig....allen schreef: 12 sep 2018, 20:58 A3 Momenteel de enige sedan die ik serieus mooi vind. Pre facelift dan. Elk lijntje perfect!
http://adelsautos.nl/inventory/audi-a3- ... -s-s-line/JP schreef: 12 sep 2018, 21:02Facelift Pro line S is imho wel aardig....allen schreef: 12 sep 2018, 20:58 A3 Momenteel de enige sedan die ik serieus mooi vind. Pre facelift dan. Elk lijntje perfect!![]()
http://premiumcarsholland.nl/index.php/ ... -tfsi-limo
Ik kan het bevestigen idd. Collega van me had een S-Line 1.4TSI DSG. Naast de verontrustende geluiden uit de DSG bak ook na modificatie vond ik het ook maar een stuiterbak. Wel gelikt qua looks maar dan houdt het echt wel op...Zed240 schreef: 12 sep 2018, 22:21 Een collega van me rijdt een A3 Limo S-Line facelift. Hij heeft de auto overgenomen van een andere collega. Hij vindt de auto vreselijk, totaal gebrek aan binnenruimte, erg stug geveerd, maar wel veel show (maar ook weinig go). Een andere collega heeft hem ook een weekje mee gehad maar vroeg na 1 dag al z´n eigen auto terug om precies dezelfde redenen.![]()
Overigens wel een mooie auto, maar het verschil tussen wat je gewend bent is enorm dunkt mij.
Coupe, koekoek.
Het is wat minder hightech idd. Omdat er veel ouwe lullen met een Benz moeten rijden natuurlijkErikS schreef: 13 sep 2018, 08:35 Ik euh... Heb wat ervaring met de recente B klasse....
Als ik íets achterhaald vind voor deze tijd.... Is het het multimedia systeem & bedieningsgemak van een recente mercedes.....
Waardeer ik zeker! Je weet maar nooit of er een DF deal uit komt rollen.Martin van der Zwaard schreef: 13 sep 2018, 08:37Het is wat minder hightech idd. Omdat er veel ouwe lullen met een Benz moeten rijden natuurlijkErikS schreef: 13 sep 2018, 08:35 Ik euh... Heb wat ervaring met de recente B klasse....
Als ik íets achterhaald vind voor deze tijd.... Is het het multimedia systeem & bedieningsgemak van een recente mercedes.....![]()
Denk probeer het ff![]()
Ik vind dat zulk ontzettend lelijke X5'en....dvh schreef: 13 sep 2018, 08:41 http://www.boumanautos.nl/Occasions.htm ... 0-9ab69094
TV achterin? Deal done![]()
Hip kleurtje... nette uitvoering.. Verbruik zal wat minder zijn.
Nieuwe E en A al gezien? Hoe het in de facelift C is weet ik niet.ErikS schreef: 13 sep 2018, 08:35 Ik euh... Heb wat ervaring met de recente B klasse....
Als ik íets achterhaald vind voor deze tijd.... Is het het multimedia systeem & bedieningsgemak van een recente mercedes.....
Nee, die nog niet.Arthur schreef: 13 sep 2018, 08:42Nieuwe E en A al gezien? Hoe het in de facelift C is weet ik niet.ErikS schreef: 13 sep 2018, 08:35 Ik euh... Heb wat ervaring met de recente B klasse....