martll schreef:
Wat gaaf zeg...
martll schreef:
Ziet er inderdaad vrij idioot uit.Petrolhead Tom schreef:Jammer van die kapotte achteras.
Ik heb vandaag 4 strontluiers verschoond en toen de kleine op bed lag heb ik een boterham met Pindakaas gegeten, dus ja, radicaal zal ik wel zijn vandaag.Petrolhead Tom schreef:Weer in een lekkere radicale bui Cav?
So!Petrolhead Tom schreef:Jammer van die kapotte achteras.
En daar is 'ie: http://www.driving-fun.com/3305/home/te ... -auto.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;JoostSchouten schreef:Benieuwd naar de rijtest met Andre die hopelijk binnenkort online komt.
Andre en ik probeerden te kijken of er niks aan de hand was, maar we kwamen dwars de snelweg op naast een politieauto. Los daarvan voel ik me altijd wel op mijn gemak naast Andre, dus dat is het punt nietindobesar schreef:@Perry, je keek wel angstig op dat klaverblad!
ik zag André in de spiegel kijken op een bepaalde manier ja......Snipe schreef:Andre en ik probeerden te kijken of er niks aan de hand was, maar we kwamen dwars de snelweg op naast een politieauto. Los daarvan voel ik me altijd wel op mijn gemak naast Andre, dus dat is het punt nietindobesar schreef:@Perry, je keek wel angstig op dat klaverblad!
ErikS schreef:ik zag André in de spiegel kijken op een bepaalde manier ja......Snipe schreef:Andre en ik probeerden te kijken of er niks aan de hand was, maar we kwamen dwars de snelweg op naast een politieauto. Los daarvan voel ik me altijd wel op mijn gemak naast Andre, dus dat is het punt nietindobesar schreef:@Perry, je keek wel angstig op dat klaverblad!
Leuk fimpie. Wat meer buitenbeelden de volgende keer bitte!
Xave30 schreef:"Veel stof op de weg hier? Veel stof??? "
I kid, I kid.
Super weer mannen. Tekst, foto's en video.
Dit is juist lift...Initial D schreef:
Kwam dit ook nog tegen in de Sport Auto supertest:
41kg/32kg downforce @ 200km/h. Zo hoort hetMoet je zien hoe die troep van Renault en Opel presteert. Die hokken hebben dus gewoon last van lift. Hebben ze geen windtunnel?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten