Voetbal Algemeen/actueel!

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Fernando

Re: Nederland heeft terecht verloren POLL

Bericht door Fernando » 13 jul 2010, 17:08

Ik vind die huldiging een aanfluiting. Dat moet je doen als je goud pakt niet met zilver. Een onthaal op schiphol was prima geweest maar dit.... :roll:

Joop

Bericht door Joop » 13 jul 2010, 18:28

Alles goed op de grachtentocht na...
...die had gewoon voorbehouden moeten blijven voor echte winnaars...

...maar goed; we weten er altijd wel weer een leuk feestje van te maken of een aanleiding te vinden om er een feestje van te maken.

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 13 jul 2010, 20:16

Heeft er iemand gekeken dan??

Nou ja zeg................

SteV6

Bericht door SteV6 » 13 jul 2010, 20:21

Je kan er niet omheen kijken ...

Ik vind het misselijkmakend dat die knaapjes roepen dat ze de eigenlijke kampioen zijn. Dan had jullie moeten winnen :hammer:

Als je beetje intelligentie in je donder hebt spreek je tijdens zo'n huldiging over jezelf als finalist, niet als kampioen.

(Maar dat zal wel aan mij liggen)

Stephan

Ravin ///M

Bericht door Ravin ///M » 13 jul 2010, 20:42

LOL... was dat vandaag... :bag:

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 13 jul 2010, 21:04

Je vraagt je werkelijk af of er nog iemand aan het wwerk is.................ww typ ik al...........Freudiaans al zeg ik het zelf........... :roflol:

Tom V

Bericht door Tom V » 13 jul 2010, 21:15

Gezien het aantal bezoekers was het de moeite waard, er was voldoende interesse. Ik zou zeggen ; laat ze lekker.

romo

Bericht door romo » 13 jul 2010, 21:24

Als het dan toch oranje moet zijn, dan maar dit;

http://www.autoblog.nl/archive/2010/07/ ... post-36594

:roflol:

Fernando

Bericht door Fernando » 13 jul 2010, 21:28

T'is een devaluatie van de huldiging an sich....

Macboy

Bericht door Macboy » 16 jul 2010, 11:14

Ik wilde toch opmerken dat er ongeveer 4 weken volop kritiek is geweest op het Nederlandse spel en dat dit vervolgens na afloop helemaal vergeten wordt en ze als kampioenen worden onthaald.

Nederland heeft verloren en Nederland viert feest. Hoe bekrompen kan een land zijn ?

Maar goed, iedereen die 30 april heeft meegemaakt weet hoe bekrompen de Nederlanders zijn (iedereen haat het Koningshuis, behalve als ze daardoor vrij zijn).

Kasteel

Bericht door Kasteel » 16 jul 2010, 11:20

Macboy schreef:Ik wilde toch opmerken dat er ongeveer 4 weken volop kritiek is geweest op het Nederlandse spel en dat dit vervolgens na afloop helemaal vergeten wordt en ze als kampioenen worden onthaald.

Nederland heeft verloren en Nederland viert feest. Hoe bekrompen kan een land zijn ?

Maar goed, iedereen die 30 april heeft meegemaakt weet hoe bekrompen de Nederlanders zijn (iedereen haat het Koningshuis, behalve als ze daardoor vrij zijn).
Nounounou, niet iedereen heeft kritiek gehad en de inzet+prestatie is en blijft een feit. Waarom bij voetbal wel miljoenen mensen en bij schaatsers na een topprestatie een hondertal staat daar even los van.

30 april, ik heb niks tegen het koningshuis en vindt Willem en Maxima het niet verkeerd doen als landvertegenwoordigers. Als je een statement wilt maken voor vrije dagen, kijk dan eens naar Kerst en Pinksteren (ben niet gelovig en moet het opzoeken om te weten wat het precies is).

Macboy

Bericht door Macboy » 16 jul 2010, 11:25

Ik gaf maar een voorbeeld van bekrompenheid :)

En mijn post was te kort om goed te onderbouwen. Wil het met alle plezier in een goede onderbouwing doen maar dacht dat de essentie wel duidelijk was.

Overigens geniet ook ik van mijn verplichte vrije dagen en Oranje feesten hou ik ook wel van. Maar het moet dan wel een goed doel dienen en een tweede plek kan in mijn ogen nooit een goed doel zijn als het een eerste plek gewoon had gekund en gemoeten.

Michel P

Bericht door Michel P » 16 jul 2010, 11:28

Macboy schreef:Ik wilde toch opmerken dat er ongeveer 4 weken volop kritiek is geweest op het Nederlandse spel en dat dit vervolgens na afloop helemaal vergeten wordt en ze als kampioenen worden onthaald.

+ veel

Inderdaad te gek voor woorden, en nog lintjes geven ook aan Van Bronkhorst en Van Marwijk...........

Michel

WJ

Bericht door WJ » 16 jul 2010, 17:52

Stelletje zuurpruimen. :P

Van alles dat er in NL gebeurd, kan ik me hier nog wel het minst druk om maken. Schijnt nog een hartstikke leuk feestje geweest te zijn ook voor jong en oud op een mooie zomerdag zonder achterlijke gedonder.
En al hebben ze kut gespeeld, 27(?) wedstrijden op een rij kutspelen en dan pas verliezen in de WK Finale (wel fucking 2e van de wereld in de #1 sport) is ook een kunst. :wink:

Macboy

Bericht door Macboy » 17 jul 2010, 16:09

Overal iets positiefs in zien is inderdaad een kunst.

Ik ga erop oefenen.

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 17 jul 2010, 16:33

Gezeik hier....

Shakes

Bericht door Shakes » 17 jul 2010, 16:53

Stond als kind langs de gracht toen in 1988 het EK werd gewonnen en vorige week op het museumplein tijdens de finale. Ik moet zeggen dat beide ok was, maar ik kreeg enkele dagen geleden een wedstrijd uit 88 te zien (ned- west dtsl) en de vijf minuten die ik toen zag waren beter/leuker dan het spel van NL, eigenlijk het hele WK bij elkaar.

Wat een ongelofelijk slecht, naar, gemeen voetbal werd er gespeeld. Om de 40 seconden een overtreding, doen alsof, naaijerij de hele bende. En dit het hele wk, uiteraard niet alleen door "onze jongens" maar door vrijwel elk team dat ik heb gezien (niet veel want het is gewoon niet om aan te zien).
Als dit de volkssport is vind ik het een pracht voorbeeld van hoe het niet moet. Je zult je kind moeten leren om maar om te vallen terwijl er geen reden voor is, shirt trekken terwijl de tegenstander beter/sneller is en vervolgens als een geestelijk gehandicapte onschuldig te doen naar een scheidsrechter die geen gebruik mag maken van replay/technische hulpmiddelen om je klote gedrag te bestraffen. En dan ben je voor half jeugdig Nederland een rolmodel? Je moet toch medelijden hebben met die kids eigenlijk.

Dat er vervolgens voor een stelletje losers (second place first loser) een commercieel programma op het programma stond, dat was wel weer te verwachten en prima allemaal (brood en spelen iemand). Winnen of verliezen doet er dan niet meer toe zolang een aantal multinationals maar even in de kijker komt.

Ik wil graag weten wat de lokale bevolking zal overhouden aan het wk. Ik hoor dat er 10 stadions zijn neergezet waar waarschijnlijk niet naar zal worden omgekeken. Thank you negertjes voor het lenen van jullie land/woonwijken/inzet bij de bouw voor ons vermaak. Oude tijde tijden herleven.

Ooh ja iets positiefs? "We" zijn tweede geworden. Stel je voor dat deze figuren echt wereldkampioen waren geworden. Je moet er toch niet aan denken......

N

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 17 jul 2010, 16:57

Afbeelding

Shakes

Bericht door Shakes » 17 jul 2010, 16:58

Mooi materiaal voor een nieuwe avatar :)

Kasteel

Bericht door Kasteel » 17 jul 2010, 18:14

Shakes schreef:Stond als kind langs de gracht toen in 1988 het EK werd gewonnen en vorige week op het museumplein tijdens de finale. Ik moet zeggen dat beide ok was, maar ik kreeg enkele dagen geleden een wedstrijd uit 88 te zien (ned- west dtsl) en de vijf minuten die ik toen zag waren beter/leuker dan het spel van NL, eigenlijk het hele WK bij elkaar.

Wat een ongelofelijk slecht, naar, gemeen voetbal werd er gespeeld. Om de 40 seconden een overtreding, doen alsof, naaijerij de hele bende. En dit het hele wk, uiteraard niet alleen door "onze jongens" maar door vrijwel elk team dat ik heb gezien (niet veel want het is gewoon niet om aan te zien).
Als dit de volkssport is vind ik het een pracht voorbeeld van hoe het niet moet. Je zult je kind moeten leren om maar om te vallen terwijl er geen reden voor is, shirt trekken terwijl de tegenstander beter/sneller is en vervolgens als een geestelijk gehandicapte onschuldig te doen naar een scheidsrechter die geen gebruik mag maken van replay/technische hulpmiddelen om je klote gedrag te bestraffen. En dan ben je voor half jeugdig Nederland een rolmodel? Je moet toch medelijden hebben met die kids eigenlijk.

Persoonlijk voor een groot deel mee eens, overtreding hier en daar moet imho niet te zwaar aan getild worden, maar het express laten vallen en theater mag imho gelijk rood op. Vind dat er niks anders het spel zo zwaar verneukt als dat. Nederland behoorde overigens niet tot de grootste toneelspelers

In totaal zijn we dus niet zo verschillend met de andere teams, imho hadden Duitsland, Spanje, Nederland en nog een paar redelijk gelijke kansen en voor velen gebrek aan boeiend voetbal.
Veel hier vonden iedere wedstrijd op het wk kut, maar vond het nog wel meevallen, veel is gewoon het nieuwere voetbal, paar niveau's lager is vaak leuker en boeiender spel te vinden.
Maar misschien ben ik gewoon niks meer gewend na een seizoenskaart van een kansloos seizoen @ Arnhem...

Maus335i

Bericht door Maus335i » 17 jul 2010, 20:12

Ik vond die gele kaart van Robben wel het toonvoorbeeld van een crybaby. Hij kan goed voetballen, maar wat een enórme zeikstraal is het ook. Hij niet alleen overigens, maar ik heb me mateloos zitten storen aan dat gezeik richting scheidsrechter.

Kasteel

Bericht door Kasteel » 17 jul 2010, 20:21

Persoonlijk heb ik me het meest geirriteerd aan Iniesta (niet eens zozeer het doelpunt ;)).

Macboy

Bericht door Macboy » 17 jul 2010, 20:40

Mooie post Nandor. Draadje kan nu denk ik wel op slot :)

romo

Bericht door romo » 17 jul 2010, 21:50

Alles moet in dit land in een feest worden omgezet, hoe mager de aanleiding ook..........feest zal er zijn, want iets nuttigers heeft men in dit land niet meer te doen. Brood en spelen, ik walg er van........de bekrompenheid ten top.............past exact bij de "alles moet maar kunnen" mentaliteit..............en als je als persoon met je kop boven deze massa uitstijgt dan wordt er niet geschroomd deze af te hakken.......................en dan vieren ze weer feest.....................

Metchu

Re: Voetbal Algemeen/actueel!

Bericht door Metchu » 15 aug 2010, 19:55

leuk voetbalweekend dit weekend... jammer voor feyenoord... maar relletje nu ook met tim de cler enzo

ik zie psv kampioen worden dit jaar... gaat spannend worden 8)

ps kan een van de mods die steeds mijn topic kaapt eens die stomme poll veranderen ?

Plaats reactie