iPhone
- RVV
Re: iPhone
Ja mee eens, al die Samsung mensen laten vol trots hun Samsung dienblad zien. En geven dan af op die "kleine" iPhone. Dan zeg ik "met die Samsung is het net of je de hele tijd met een stijve in de broek rondloopt" Moet je die gezichten dan zien Priceless 

-
- Auto: Fun Damn Mentally
Ze dachten waarschijnlijk aan Rita Corita de hele tijd.RVV schreef:Ja mee eens, al die Samsung mensen laten vol trots hun Samsung dienblad zien. En geven dan af op die "kleine" iPhone. Dan zeg ik "met die Samsung is het net of je de hele tijd met een stijve in de broek rondloopt" Moet je die gezichten dan zien Priceless

-
Van jouw opmerking zakt haar broek bijna van ellende af. Niet dat jij daar mee zou zitten natuurlijk...Robin schreef:Oh? Vreemd . Ik krijg hier(LSFW) toch wel iets bij.allen schreef:Rita Corita geeft je dan op z'n minst nog een bakkie koffie. Van Claudia krijg je waarschijnlijk letterlijk niets.![]()
-
- Auto: M3P, 130i
Persoonlijk vond ik de review van Tweakers.net goed én interessant: http://tweakers.net/reviews/2743/apple- ... euwer.htmlRobin schreef:Van een Nokia jaren naar 'n 3GS was'n wereld van verschil. Revolutionair.
Van de 3GS naar de 4 dik 2 jaar terug ook nog wel wat.
Maar 'n 4 is IRL 80% van wat 'n 5 kan en 'n 4S 90% in mijn ogen. Nu met dit rubbertje zie je de vormgeving ook niet. M'n 'ouwe' 4 werd en was wel traag enzo en dit ziet er wat frisser uit allemaal, maar omdat 'n paar weken terug ook al IOS6 uitkwam voor de 4(S) is dat ook niet zo bijzonder.
Kortom omdat ik m'n abonnement verlengen kon en de 4 dik twee jaar oud was heb ik 't gedaan. Spijt nooit.
Maar als je al jaren iPhones hebt is 't niet 'wow' ofzo.
Maar als je van andere merken komt zal 't wat bijzonderder zijn denk ik.
Ook die stekker is veranderd en nog amper wat verkrijgbaar dus het dock past ie niet op. Zal wel 'n multiadapter ofzo uitkomen denk ik zodat die dingen niet meteen nutteloos zijn.
Dit wist en had ik nog niet: Google spraak(dus geen Siri): Je spreekt en hij vindt, werkt ok.(Nederlands)
Camera tov 4(niet S0 is wel echt 'n verbetering.
Ik heb wat game apps en legde ze qua beeld even naast elkaar. De 5 is helderder dan de 4(non S) , maar om te zeggen dat de 4 baggerbeeld heeft tov de 5 (bij games in hires), nou neen eigenlijk.
@indo: Jij zegt 't al, op functioneel gebied niet echt reviolutionair warvan akte, technisch geloof ik van wel. Heb je nog meer specs en geinige info wat de 5 dan van binnen zoveel bijzonderder weer maakt aub?
Oh ja, de 4 is robuuster qua minder krassen. De achterkant van de 5 ziet er krasgevoelig uit. Mijn idee is dat ze dat hebben gedaan om de verkoop van hoesjes en andere shit te stimuleren. Waardeloos. Daarin is Apple dus (analogie) niet de Porsche of Rolex onder de telefoons. Nooit geweest ook als je 't zo bekijkt.
-
Thanx, zal 'm straks even gaan kijken/lezen.indobesar schreef:Persoonlijk vond ik de review van Tweakers.net goed én interessant: http://tweakers.net/reviews/2743/apple- ... euwer.html
Heb ook CT Computertechniek (Blad 5,99 bij AKO) gehaald waarbij de iPhone5 tegenover de S3 en de HTC One XL die nog net niet uit is(?) wordt getest.
De conclusie heb ik al gelezen en dan is de 5 wel een soort mentale winnaar, maar waarop/in moet ik nog even lezen. Want die andere twee zijn op 'n aantal punten weer(veel) beter en vooruitstrevender blijkbaar.
- 2000USA
Heb ook de review even gekeken net.
Toen ik het filmpje ging instarten en de presentator zag staan had ik wel iets van: Juist, stereotype anyone? (nou zal ikzelf ook geen volle zalen trekken, maar dat even terzijde).
Maar hij heeft een onderhoudend verhaal en is prettig om naar te luisteren!
Toen ik het filmpje ging instarten en de presentator zag staan had ik wel iets van: Juist, stereotype anyone? (nou zal ikzelf ook geen volle zalen trekken, maar dat even terzijde).
Maar hij heeft een onderhoudend verhaal en is prettig om naar te luisteren!

- dvh
<nerdmodeon>Scherm helderder , hogere resolutie , geen blauwe gloed.
Allemaal leuk en aardig maar zolang je een bril draagt zonder ontspiegeling zullen de reflexen en onduidelijkheden blijven bestaan zoals bij de presentator duidelijk te zien is. <\nerdmodeoff>
Allemaal leuk en aardig maar zolang je een bril draagt zonder ontspiegeling zullen de reflexen en onduidelijkheden blijven bestaan zoals bij de presentator duidelijk te zien is. <\nerdmodeoff>
- Macboy
De tekortkoming van de iPhone5 ligt mijns inziens bij de mensen die er te veel van verwachten.
De nieuwe 911 heeft ook niet opeens de motor voorin liggen ...
- Robin Hartog
Vandaag ook maar besteld. Eind november in ontvangst nemen, ben benieuwd. 

-
Als je een 4 of 4S hebt hoef je er inderdaad niet zoveel van te verwachten behalve de snelheid.Dat zit wel goed. Ding is en doet razendsnel.Macboy schreef:De tekortkoming van de iPhone5 ligt mijns inziens bij de mensen die er te veel van verwachten.
En het ding is ook niet gratis ofzo. Integendeel. Dus mág je er toch wel wat van verwachten, niet dan?
-
Een groot nadeel is dat hij ook niet optimaal tot zijn recht komt wegens het ontbreken van een 4G netwerk....
En dat gaat minimaal nog 1 jaar duren...
En dat gaat minimaal nog 1 jaar duren...
-
Laat die 4 maar weg Robin. Die heb ik zelf en eerlijk is eerlijk, die is echt trager dan de 4s.Robin schreef:Als je een 4 of 4S hebt hoef je er inderdaad niet zoveel van te verwachten behalve de snelheid.Dat zit wel goed. Ding is en doet razendsnel.Macboy schreef:De tekortkoming van de iPhone5 ligt mijns inziens bij de mensen die er te veel van verwachten.
En het ding is ook niet gratis ofzo. Integendeel. Dus mág je er toch wel wat van verwachten, niet dan?
- RVV
-
Totaal overbodig als je een Airplay apparaat koopt. Geen gezeur met connectors of draden. Bijvoorbeeld de Beolit 12, superieur geluid, waarmee je dat Bose-dockje het raam uit blaast.
- RVV
Ja leuk en aardig maar ik heb 2 van die sounddocks van Bose die me 800 euro per stuk hebben gekost. Daar ben ik tevreden genoeg over. Met zo'n dingetje zou een iPhone 5 een stapje dichter bij komen. Zou helemaal mooi zijn als ze op werken met de bmw aansluitingen in de Z4 en 325i.
-
Je hebt gewoon te vroeg een verkeerd sounddock gekocht 

- RVV
Eind 2009 gekocht, nu drie jaar plezier van, niks te vroeg dus. Geluidskwaliteit vind ik gewoon goed. Die ik heb zijn wel wat zwaarder van kwaliteit dan die in het getoonde filmpje. (Sounddock 10). Of er betere Sounddocks zijn? Zal best, maar lijkt me een beetje een non discussie in dit topic.
Voor mij was het nieuwe connector systeem, gezien het grote aantal apparaten met de oude connector niet bepaald een plus punt. Met deze oplossing, mits het goed werkt word mijn belangrijkste bezwaar om een iPhone 5 te nemen weggenomen. En ik hoop dat het ook samenwerkt met de systemen in de auto. Dat zou echt super zijn.
Voor mij was het nieuwe connector systeem, gezien het grote aantal apparaten met de oude connector niet bepaald een plus punt. Met deze oplossing, mits het goed werkt word mijn belangrijkste bezwaar om een iPhone 5 te nemen weggenomen. En ik hoop dat het ook samenwerkt met de systemen in de auto. Dat zou echt super zijn.
- RVV
Vind dat er ook wel wat gemakkelijk gedacht wordt over het aanschaffen van allerlei nieuwe apparaten, terwijl er helemaal niks mis is met de huidige systemen, alleen omdat Apple het maar even dicteert. Een iPhone 5 kopen is dan geen 900 euro. Maar gelijk 3000 euro. (Sounddocks, nieuwe connectors voor auto's/TV etc.) zo makkelijk is geld ook niet. Helemaal niet omdat bij mij in de categorie, kapotte wasmachine/vaatwasser/ketel/uitlaat/waterpomp valt. Uitgaves waar je voor je gevoel geen flikker mee opschiet.
-
Dus wel ieder jaar een nieuwe iphone (700 euro) aanschaffen, omdat hij weer nieuwer en sneller is, maar een sounddock moet 5 jaar meegaan?
http://www.marktplaats.nl

http://www.marktplaats.nl
- RVV
Nou nee ik schaf helemaal niet ieder jaar een nieuwe iPhone aan. De eerste was in 2008, de tweede in februari 2011 (4). Waar ik eigenlijk nog steeds super tevreden over ben. Ik sta ook zeker niet in de rij voor de 5. Ik geloof het allemaal wel. De reactie van Robin spreekt voor mij wel boekdelen. Als de 4 die ik heb, het batterij technisch laat afweten, of hij flikkert kapot op de grond dan is de 5 een vrij logische keuze. Tot die tijd doet de 4 het prima voor mij.
-
Ohw gelukkig, ik dacht dat je ook zo'n apple-junky was geworden
Overigens heb ik ook nog een 4, en die voldoet nog prima.

Overigens heb ik ook nog een 4, en die voldoet nog prima.
-
Met de vorige connector hebben ze (geloof ik) negen jaar gedaan. Dat is ontzettend lang in computertijdperk. Blijft kut natuurlijk maar dat heet vooruitgang. Het is niet dat ze expres de boel omgooien zodat mensen maar nieuwe dingen moeten kopen. Aan de andere kant houd dat Apple ook niet tegen als ze met wat beters komen.
-
BMW is al bezig natuurlijk met dat connector'drama' van de 5. En wat Rico hierboven zei over die docks(we hebben hier één JBL etje geing ding en wat heeft dat ding 'n kracht voor z'n bescheiden afmetingen) , dan is 't wel klaar.
Maar ik moet dat filmpje nog zien.
Dat gaat nu gebeuren as we speak.
Maar ik moet dat filmpje nog zien.
Dat gaat nu gebeuren as we speak.

- Robin Hartog
Als je van die connector shit af wilt icm een speakerdock moet je een Sonos nemen. Wat een geluid komt daaruit en gewoon streamen.
En goedkoper en beter (!) dan zo'n Bose sounddock.

-
Dat Auris is ook in orde lijkt mij. In EU verkrijgbaar en prijzen?
Zoals onze Indiaanse Ingenior en Entrepenor al zegt: Get Oris.
Helemaal mee eens.
@Robin , nu gaan we kijken wat dat Sonos inhoudt.

Zoals onze Indiaanse Ingenior en Entrepenor al zegt: Get Oris.
Helemaal mee eens.

@Robin , nu gaan we kijken wat dat Sonos inhoudt.