ErikS schreef: 08 dec 2023, 09:05
Lekker hoor.
Wat heb je gehad qua gezondheid?
Ja wil rijden. Al 3 jaar geschorst.
Hernia operatie via PTED, door spierziekte aanval in 2017/2018 was operatie iets lastiger en herstel nu ook. Gelukkig altijd veel gesport en niet zeuren mentaliteit maar moet wel echt ff voorzichtig zijn en geen motorblok optillen
Sabberjoch schreef: 08 dec 2023, 09:16
Goeie keuze Emiel!
De k20a zoals jij hem daar hebt is inderdaad stukken leuker dan de "laffe" k20a2 die hier is geleverd.
Kortere bak maakt hem erg fijn. Heb zelf het standaard torsen sper er in, voor mijn gebruik prima, als je flink gaat boenderen op het circuit is een ander sper wellicht wel fijner.
welke conversie ga je voor? HPE?
Torsen sper is top hoor maar ben meer fan van platen. Torsen slipt toch nog door met curbs, wiel liften, gras, etc. Bak moet toch open voor controle en hopelijk levert japans torsen sper wat op.
Martyn Tinker kit, afgeleid van Link Up kit. Incl verstevigd subframe (en opnieuw gecoat)
Stalen steunen dus te lassen, is met dat prachtige aluminium van HPE wat lastiger. Mocht hij ooit stoppen zit ik met steunen waar ik niet meer aan kan komen

want ze zijn echt mooi! Schakelmechanisme, aandrijfassen, uitlaat en wat mooi cnc spul komt wel van HPE.