Pagina 8 van 10
Re: Officieel: Corvette ZR1
Geplaatst: 02 feb 2009, 18:52
door Wouter81
M@rcel schreef:Als die eigenaar slim is, haalt hij die ZR1 daar maar gauw uit de showroom.
Misschien kan 'ie em zelf wel niet meer betalen.

Re: Officieel: Corvette ZR1
Geplaatst: 09 feb 2009, 13:33
door Luuk
Re: Officieel: Corvette ZR1
Geplaatst: 09 feb 2009, 13:36
door Max V
Very nice! :playcar:
Re: Officieel: Corvette ZR1
Geplaatst: 09 feb 2009, 14:18
door Downforce Hans
Grappige striping, maar het is geen ZR1
Grtz,Hanz06

Re: Officieel: Corvette ZR1
Geplaatst: 09 feb 2009, 14:27
door Eric H
Sorry dat ik vloek ( tenminste voor sommigen ) maar in de laatste topgear een artikel over de ZR1 ( tegen de Lambo LP460 )
Nu voor het eerst de aparte achterwielophangingsconstructie gezien ( lekker woord voor scrable )
Is een soort van enkele bladveer die van links naar rechts loopt.
Bij topgear waren ze best wel lovend over de ZR1.....
Moet ook eerlijk bekennen dat ik, hoe meer ik ze zie, ze ook wel begin te waarderen....
Re: Officieel: Corvette ZR1
Geplaatst: 19 feb 2009, 11:17
door Luuk
Downforce Hans schreef:
Grappige striping, maar het is geen ZR1
Grtz,Hanz06

Weet ik, maar ik bedoel 'n ZR1 in die kleur!

Re: Officieel: Corvette ZR1
Geplaatst: 19 feb 2009, 11:19
door Metchu
Hans heeft door alle anabolen de laatste tijd een beetje moeite met lezen

Re: Officieel: Corvette ZR1
Geplaatst: 04 jul 2009, 09:56
door Erik K.
Porsche 911 GT2 vs Corvette ZR1
Re: Officieel: Corvette ZR1
Geplaatst: 04 jul 2009, 10:56
door GTRene
mooi filmpje

wat is zo'n Porsche toch top eigenlijk

Re: Officieel: Corvette ZR1
Geplaatst: 04 jul 2009, 11:06
door Downforce Hans
GTRene schreef:mooi filmpje

wat is zo'n Porsche toch top eigenlijk

Ik dacht even dat je "wat is zo`n Porsche toch duur" wilde zeggen

Re: Officieel: Corvette ZR1
Geplaatst: 04 jul 2009, 11:12
door Mark Nauta
Downforce Hans schreef:GTRene schreef:mooi filmpje

wat is zo'n Porsche toch top eigenlijk

Ik dacht even dat je "wat is zo`n Porsche toch duur" wilde zeggen

En wat zou je hem stiekem toch graag willen hebben

Re: Officieel: Corvette ZR1
Geplaatst: 04 jul 2009, 11:14
door GTRene
@Hans

ook

helemaal in verhouding met de Z06 al zou het in verhouding met die ZR1 misschien mee kunnen vallen...die is ook vrij prijzig,
Re: Officieel: Corvette ZR1
Geplaatst: 02 aug 2009, 09:55
door Remko
Nice one!
http://www.autocar.co.uk/VideosWallpape ... 42044&CT=V" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Officieel: Corvette ZR1
Geplaatst: 27 okt 2009, 22:57
door Steven N.
Inderdaad bijzonder gaaf!
Ook deze video vanaf de SV, geweldige beelden!
Re: Officieel: Corvette ZR1
Geplaatst: 28 okt 2009, 00:00
door Tom
Ik zie het al. Die man in de corvette schakelt ook helemaal niet goed. Je moet wel een beetje kracht zetten om hard te gaan

Re: Officieel: Corvette ZR1
Geplaatst: 01 nov 2009, 23:13
door Luuk
Eens met Tom.
Re: Officieel: Corvette ZR1
Geplaatst: 01 nov 2009, 23:14
door Metchu
HAHAHAHAHa ik ga nog steeds stuk

Re: Officieel: Corvette ZR1
Geplaatst: 02 nov 2009, 00:29
door Mark Nauta
Wat een gaaf circuit/testterrein rijden zij op trouwens!!!
Re: Officieel: Corvette ZR1
Geplaatst: 02 nov 2009, 23:17
door Luuk
Mark Nauta schreef:Wat een gaaf circuit/testterrein rijden zij op trouwens!!!
Zelfde baan als deze scène als ik mij niet vergis.
Ben alleen de naam kwijt, maar dat weet vast wel iemand hier.

Re: Officieel: Corvette ZR1
Geplaatst: 03 nov 2009, 23:45
door Petrolhead Tom
Lijkt inderdaad heel veel op elkaar!
Wat een gave bak!

Re: Officieel: Corvette ZR1
Geplaatst: 07 nov 2009, 19:40
door EJGT3CS
Mijn god wat een geluid zeg!
Re: Officieel: Corvette ZR1
Geplaatst: 07 nov 2009, 20:01
door Tom
VET!!
Re: Officieel: Corvette ZR1
Geplaatst: 07 nov 2009, 20:21
door GTRene
Leuk die Mathieas haha echt een komiek om te zien maar leuk enthousiast...die koppen die hij trekt, net die USA komiek hoe heet die...deed ook mee in dumb and dumber...
die ZR1 is echt wel apart, heerlijk ruig geluidje en hitech goodies behalve het interieur...
die rechter

Re: Officieel: Corvette ZR1
Geplaatst: 07 nov 2009, 20:28
door Downforce Hans
Wat zijn high tech goodies dan, noem eens wat op?
Zou er een hoogte meter op moeten zitten of iets dergelijks

:
Re: Officieel: Corvette ZR1
Geplaatst: 07 nov 2009, 20:30
door GTRene
Downforce Hans schreef:Wat zijn high tech goodies dan, noem eens wat op?
Zou er een hoogte meter op moeten zitten of iets dergelijks

:
carbon carros toch?

en nog wat goodies die de standaard Z06 niet heeft.
http://www.sea6.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
daar meer
