e46 M3 CS houden of toch de 135i.

Alles over Duitse auto's, van Beierse fapmobielen via VAG klonen tot achteruit de strontbult in Porkers.
Plaats reactie

e46 M3 cs of 135i

lekker houden die e46 M3 CS, gewoon een topding.
89
82%
Weg die oude meuk, stilstand is achteruitgang, de 135i gaat het worden
20
18%
 
Totaal aantal stemmen: 109

Andre
Berichten: 11405
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57

Bericht door Andre » 31 okt 2007, 09:59

Uit een test 135i

Despite noise from hardcore enthusiasts over the absence of a proper diff, the 135i still laid a pair of stripes when the traction control was defeated.

Gebruikersavatar
Hielke
Berichten: 11635
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:43
Locatie: Heerenveen

Bericht door Hielke » 31 okt 2007, 10:09

Andre schreef:Uit een test 135i

Despite noise from hardcore enthusiasts over the absence of a proper diff, the 135i still laid a pair of stripes when the traction control was defeated.
Ja, één van het rechterachterwiel en één op de bestuurdersstoel. :roll: :lol:

Andre
Berichten: 11405
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57

Bericht door Andre » 31 okt 2007, 10:15

Nog een week of drie dan kunnen we zelf testen:)

Marcelvv
Berichten: 593
Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:05

Bericht door Marcelvv » 31 okt 2007, 10:49

Robin, begrijp ik dat een 335i iets sneller van 110 naar 220 gaat als een S5?

Heb wel tests gelezen, maar dit is de realiteit.
Je weet natuurlijk niet of de test auto's van de fabriek hetzelfde vermogen leveren als de gemiddelde auto voor de consumenten.

Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Bericht door RVV » 31 okt 2007, 10:56

Mooie ervaring Robin !

Andre
Berichten: 11405
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57

Bericht door Andre » 31 okt 2007, 11:19

toch is turbo techniek de toekomst.

Kijk je hebt altijd koppel. Voor dagelijks verkeer is dat gewoon heerlijk rijden.

Tuurlijk geeft een M motor op hoog toeren een lekker gevoel. Maar je moet altijd tot het naatje gaan om vol op te trekken. Met turbo is dat niet nodig. Voor in nederland wel lekker.

Driften met de 130i moet ik altijd net even in het koppel zitten voor sommige bochten is dat soms net te hoog en moet je je koppeling laten klappen. Met een 135i die al veel koppel heeft op 1400 toeren das bijna stationair is dat niet nodig.

Ben toch wel heel nieuwsgierig naar de 135i.

Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Bericht door RVV » 31 okt 2007, 12:28

Tuurlijk Andre we zijn allemaal nieuwsgierig :wink:

Maar we maken mekaar niet de kop gek, dan doen ze maar op 1addicts.com :lol:

IRL zal het allemaal wel goedkomen met de 135i, BMW snapt het wel.

Gebruikersavatar
markk
Berichten: 3893
Lid geworden op: 01 feb 2006, 20:23

Bericht door markk » 31 okt 2007, 12:48

toch is turbo techniek de toekomst.

Kijk je hebt altijd koppel. Voor dagelijks verkeer is dat gewoon heerlijk rijden.

Tuurlijk geeft een M motor op hoog toeren een lekker gevoel. Maar je moet altijd tot het naatje gaan om vol op te trekken. Met turbo is dat niet nodig. Voor in nederland wel lekker.
Eens maar toch blijf ik turbo's (diesels en benzine) voor dagelijks gebruik RUK vinden. Veel te zenuwachtig met een inklappende turbo en een turbo gat. Met turbo's (diesel en benzine) ga ik altijd harder / agressiever rijden en heb ik gewoon minder rust / comfort achter het stuur.

Ja het wordt beter met kleine bi-turbo's enz. Maar een atmo blok blijft bij mij favoriet om "rustig", "relaxed" te rijden.

Om ff te hoeken / raggen / stress af te reageren zijn turbo's subliem en qua beleving veel beter dan een atmo blok, zelfs een hoogtoerig atmo ///M blok.


Mark.

Gebruikersavatar
Tristan
Berichten: 13426
Lid geworden op: 10 feb 2006, 15:06

Bericht door Tristan » 31 okt 2007, 13:37

markk schreef:
Eens maar toch blijf ik turbo's (diesels en benzine) voor dagelijks gebruik RUK vinden. Veel te zenuwachtig met een inklappende turbo en een turbo gat. Met turbo's (diesel en benzine) ga ik altijd harder / agressiever rijden en heb ik gewoon minder rust / comfort achter het stuur.
Niet alle turbomotoren zijn zo heftig als de Evo. Mijn turbo klapt er echt niet in. Zeer lineair en niet zenuwachtig. Vanaf 2000 rpm 400Nm, dus lekker schakellui rijden.

Robin
Berichten: 55103
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Auto: Fun Damn Mentally
Locatie: Where the neons turn to wood

Bericht door Robin » 31 okt 2007, 14:56

Markk, luister niet naar Tristan( :lol: ), de enige ware STANDAARD (niet getunede)turbomotor 'zonder turbogat' en smoothness this side of a 997 Twinturbo heet.35i

rijd er eens mee joh. 8)

Gebruikersavatar
MartijnGizmo
Berichten: 13003
Lid geworden op: 22 feb 2007, 18:20
Locatie: Almere

Bericht door MartijnGizmo » 31 okt 2007, 15:06

Heeft Rico er nu al 1 besteld? ;)

Andre
Berichten: 11405
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57

Bericht door Andre » 31 okt 2007, 15:57

bijna:)

Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Bericht door RVV » 31 okt 2007, 16:02

Martijn Koevoets schreef:Heeft Rico er nu al 1 besteld? ;)
ik wacht lekker af. M3 is me nog te lekker 8)

Gebruikersavatar
skinnybmw
Berichten: 449
Lid geworden op: 10 mei 2007, 18:16
Locatie: Dokkum/Leeuwarden, Frl.

Bericht door skinnybmw » 31 okt 2007, 18:58

Je gaat er spijt van krijgen als je de CS wegdoet...mark my words :wink:

Robin
Berichten: 55103
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Auto: Fun Damn Mentally
Locatie: Where the neons turn to wood

Bericht door Robin » 31 okt 2007, 18:59

Je gaat er geen spijt van krijgen als je de CS wegdoet...mark my words :lol:

Robin
Berichten: 55103
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Auto: Fun Damn Mentally
Locatie: Where the neons turn to wood

Bericht door Robin » 31 okt 2007, 19:01

gvd man, zo kun je alles terug gaan rekenen en rijden we volgend jaar postkoets(maar WEL met 47"noteneiken wielen) en wonen we in het kleine huis op de prairie. :twisted:


Ik was al in een verkoopgesprekje met PdJ maandag jongstleden....

Marcelvv
Berichten: 593
Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:05

Bericht door Marcelvv » 31 okt 2007, 19:25

Gaan we hier bakkeleien over wie de meeste paarden voor zijn postkoets heeft LOL

Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Bericht door RVV » 31 okt 2007, 19:44

Robin schreef:Je gaat er geen spijt van krijgen als je de CS wegdoet...mark my words :lol:
mee eens. Er is alleen geen haast.

Andre
Berichten: 11405
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57

Bericht door Andre » 31 okt 2007, 20:14

Bestelle die troep.

:)

ramme met de turbo s roodgloeiend die 2 turbo s.

Gebruikersavatar
romo
Berichten: 27061
Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 31 okt 2007, 20:20

Andre schreef:Bestelle die troep.

:)

ramme met de turbo s roodgloeiend die 2 turbo s.
doe mij maar 8 roodgloeiende kabouters........................... :lol:

Gebruikersavatar
MartijnGizmo
Berichten: 13003
Lid geworden op: 22 feb 2007, 18:20
Locatie: Almere

Bericht door MartijnGizmo » 01 nov 2007, 00:01


Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Bericht door RVV » 01 nov 2007, 00:09

romo schreef:
Andre schreef:Bestelle die troep.

:)

ramme met de turbo s roodgloeiend die 2 turbo s.
doe mij maar 8 roodgloeiende kabouters........................... :lol:

Fikse boxershort dan maar :lol:


En dan nog even betreffende de 135i, leuke auto, concept klopt, is een BMW, maar nog geen klik.. hebbe hebbe gevoel, was indertijd wel met de 130i.

Geen klik geen auto.. daar is het allemaal teveel poen voor. Maar wat niet is (klik) kan nog komen. Luxe positie waarin ik zit is wel relaxed... ik maak me de kop niet gek met een e92 M3, ik maak me de kop niet gek met een .35i variant, welke maakt niet uit..

Het hoeft niet en alles kan nog.. Eerst moeten Dre en Robin maar eens zo'n ding kopen.. :lol: :lol:

Andre
Berichten: 11405
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57

Bericht door Andre » 01 nov 2007, 00:12

Eerst popma dan maar.

Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Bericht door RVV » 01 nov 2007, 00:15

Popma denkt momenteel toch niet rationeel :lol:

Peter pakt hem het eerst in. ik blijf de komende paar weken weg bij die poel des verderfs in Heerenveen. LOL

shit moet maandag morgen heen, voor een nieuwe airbagmodule :lol:

Tom
Berichten: 22258
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35

Bericht door Tom » 01 nov 2007, 00:16

robin is al tevreden met een simpele 335i sedan :lol:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 2 gasten