Bericht
door Mari Oh Oh! » 08 aug 2008, 22:01
@Energy: Komt me bekend voor. De enige race die zeer eventless(los van een zeer irritante achterblijver die mij even een plek kostte, safety first, maar dan verlies je wel een plek) was startte ik vanaf pole. Bij de start zit je normaal eigenlijk al met geknepen billen aangezien niet iedereen zo vlot weg is als jij en dan ben ik geen launchcontrol. Met een pole niet, dan kan je volle polle.
@K33z klopt, natuurlijk waren er dingen voorgevallen, ik had het hele verhaal getypt, maar ik denk ik wil jullie niet met de frustratie opzadelen. Nu dan toch maar.
Bij de start dook iemand in de eerste bocht in een gat dat ik had gelaten om botsingen te voorkomen, ik ben aan de buitenkant van de bocht blijven hangen alweer om botsingen te voorkomen, komt ie alsnog ter hoogte van de apex naar buiten gevlogen(bij die snelheid ècht onnodig). Toink car collision(een vier punter), en natuurlijk toink off track 1pnt (echt minimaal, was ook nodig om erger te voorkomen). Ook wat plaatsen kwijt, maar dat boeit niet.
Vervolgens zo'n tien ronden lang mooie strijd met een andere gast(om de derde plek), knalt er een achterblijver tussen de laatste 2 bochten eraf, om vervolgens doodleuk zo'n beetje op de racelijn te gaan rijden, mijn strijdmakker wil hem links voorbij(zoveel ruimte hàd ie toen hij de keuze maakte nog), maar hij knijpt hem net zo af dat ie hem in de vangrail parkeert(in een andere sim had hij er beter achterop kunnen rijden, zo groot was het snelheidsverschil nou ook weer niet). Nou dan ik aan de binnenkant erlangs in die bocht, mooi niet, want de ruimte die er eerst was verdween ook. Aangezien hij niet fullspeed reed kon hij nog naar binnensturen, wat hij deed op het moment dat ik al met de neus naast hem zat, ik probeerde nog te remmen, maar ja dan schuift de neus iets naar buiten ie dus tets, nèt het laatste stukje van de bumper geraakt met een kracht waar ik bijna mijn hand tussen had durven steken. Minor Car collsion 0pts en toen daarna Car collsion 4pts, waarvan ik verdenk dat de sim de relatie legt met de gast die de vangrail indook; immers, ik heb maar één keer iemand zeer licht geraakt. Al met al flink balen want ik was èn mijn leuke strijd kwijt en safety points. Met het verstand op nul maar gewoon doorgereden en derde geworden, maar eigenlijk had ik de G25 door de LCD willen gooien.
Echt normaal start ik net zo lief achteraan, als je in een incident belandt, so be it, meestal kun je het vermijden(voelt nog goed ook), maar nu is het gewoon dubbel zuur.