Foto's/video [19 september 2007] DF@CPZ deel II

Alle topics van de DF activiteiten uit het verleden.
Plaats reactie
Stéphane

Bericht door Stéphane » 21 sep 2007, 15:34

Hielke schreef:
Stéphane schreef:
@Hielke: Zat jij toen naast mij in de auto? Zelfs met die extra ballast nog een redelijk goede wegligging :D
Klopt Stéphane. Maar je zegt het verkeerd. Je had moeten zeggen "JUIST met die extra ballast ........ :lol:
LOL :) Jij zorgde ervoor dat de binnenwielen nog extra grip kregen.

Nutkees
Auto: Dodge Viper

Bericht door Nutkees » 21 sep 2007, 18:56

leuk filmpje rene!!!!

Maar wie stond er bij de audi S te filmen dan, want die zal mij er ook wel op hebben staan hoop ik.. ben namelijk rete benieuwd hoe de wagen klinkt van buitenaf.... En nee ik laat geen andere mensen erin rijden :wink:

René130i

Bericht door René130i » 21 sep 2007, 18:58

Dat was m'n zwager. Die heeft niet alleen mij gefilmd hoor. De rest moet ik nog monteren. Komt er morgen aan.

Jij staat er iig heel mooi op Kees 8) :lol:

Nutkees
Auto: Dodge Viper

Bericht door Nutkees » 21 sep 2007, 19:26

Rene / Hazze schreef:Dat was m'n zwager. Die heeft niet alleen mij gefilmd hoor. De rest moet ik nog monteren. Komt er morgen aan.

Jij staat er iig heel mooi op Kees 8) :lol:

VETTT.... ik ga dan zeker in de rondte voor de camera of niet :mrgreen:

Ben_968CS

Bericht door Ben_968CS » 21 sep 2007, 20:09

Mooie middag gehad woensdag. Peter, Dexter, de andere mannen van de organisatie en zeker de vrijwillige marshals: hartelijk dank!

Ik was niet van de baan te slaan, dus excuses aan de heren van de instructie: het kwam er echt niet van! Ik hoop dat jullie je tijd goed aan andere rijders hebben kunnen besteden. Ik heb zelf een nieuwe lijn door de Audi S ontdekt (moeilijke bocht!) waardoor ik volgens mij weer wat heb gewonnen, dus heb ik toch nog wat geleerd. Daarbij moest ik soms wel wat van het gas bij het uitacceleren aangezien ik het niet risico wilde lopen Dexter over te rijden als ik uit de bocht zou vliegen. Niet ongevaarlijk om daar te liggen! Maar wel mooie foto's.

Tevens mijn snelste tijd ooit met een passagier aan boord en met Toyo's gereden (eerlijk is eerlijk: mijn passagier was slechts 69 kg). De ronde na deze snelste ronde kon ik het overstuur in het Scheivlak niet voldoende onder de knie krijgen (ik zat te veel te lullen en miste net een beetje concentratie dat nodig was op de gladde baan) en verdwenen we met een fraaie schuiver (helaas) buiten het zicht van de marshall die de ingang van het Scheivlak in de gaten hield. Geen gele vlaggen dus... Iedereen hield echter netjes in en al snel kwam er een pacecar en rode vlag tevoorschijn. Sorry voor de onderbreking heren!

Leuke en enthousiaste passagiers naast me gehad. Stoere mannen hoor, ik zou er zelf niet graag naast zitten! Met Mark veel plezier gehad, in de 968 en bij de Carver. Dank voor de foto's! De Carver was ongelofelijk humoristisch om te rijden. Nog nooit zoveel vrolijk kijkende mensen gezien op weg terug naar Amsterdam (de 968 bleef achter op het circuit met een lekke voorband, in afwachting van de auto ambulance).

Ik verheug me erg op de volgende DF dag. Ik heb veel plezier gehad, fijn gereden en leuke mensen met mooie auto's gesproken. :mrgreen:

Ruud Bosch

Bericht door Ruud Bosch » 21 sep 2007, 22:15

De foto's zijn gaaf!

Alleen:
ik heb er nog maar 4 van mezelf gevonden :)

Zijn er mensen die nog meer foto's van die gifgroene Ascona hebben gemaakt?

DownforceJan

Bericht door DownforceJan » 21 sep 2007, 22:27

Aan alle fotografen en filmers: hartelijk dank voor jullie prachtige beelden! Erg leuk om die te bekijken en ook mezelf te zien tijdens mijn eerste track-day ooit.
Aan Peter en iedereen die meewerkte aan de organisatie van deze geweldige middag eveneens hartelijk dank!
Ik ben er volgende keer graaqg weer bij.
Een probleempje heb ik nu wel: kan zowat niet meer wachten tot het volgende circuitevenement.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 22 sep 2007, 12:13

Berthil schreef:
Arthur schreef:Nu ff een gevaarlijke (want wie is er nu de baas?) maar belangrijke opmerking als het op inruilen aankomt... m'n vrouw vind hem ook mooi :wink:
Laat maar horen als je advies nodig hebt over de aankoop van een Mini :)

Op www.newminiclub.nl staat veel info
(ik ben de maker/beheerder van die website)
Okay, thnx!

Jurriaan

Bericht door Jurriaan » 22 sep 2007, 14:32

Nog meer mensen die toevallig die Range Rover met zwaailicht op de gevoelige pixel hebben vastgelegd? :)

Ruud Bosch

Bericht door Ruud Bosch » 22 sep 2007, 14:49

Jurriaan schreef:Nog meer mensen die toevallig die Range Rover met zwaailicht op de gevoelige pixel hebben vastgelegd? :)
Misschien moeten we even een foto-verzoek-topic openen?
:lol: :lol:

Jurriaan

Bericht door Jurriaan » 22 sep 2007, 14:57

Als jij jouw Apple nou in de grindbak had geparkeerd, hadden we er vast wel samen opgestaan Ruud ;)

Ruud Bosch

Bericht door Ruud Bosch » 22 sep 2007, 15:05

Jurriaan schreef:Als jij jouw Apple nou in de grindbak had geparkeerd, hadden we er vast wel samen opgestaan Ruud ;)

Het doel heiligt in dit geval niet de middelen :-)

Jurriaan

Bericht door Jurriaan » 22 sep 2007, 15:08

:lol:

Da's zeker waar. ;)

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 22 sep 2007, 15:59

@Ben: Ik was je inderdaad kwijt, tot ik die Carver zag. :lol:

Dex stond wel op een vrij linke plek, zeker als je daar plots overstuur krijgt en je auto 'hapt' naar rechts. Heb ik daar vaker zien gebeuren. Juist van Dex had ik iets meer marge verwacht, niemand wil deze man kwijt. :) De GT3 eigenaar vond het niet zo tof, dus die deed verstandigerwijs ook rustig aan. Wel erg mooie shots. Ik hoop alleen niet dat in de toekomst alle fotografen en filmers over de vangrails klimmen. :roll:

@Iedereen: Gave foto's en filmpjes. Erg bruikbare filmpjes ook van Elmar die bij een volgend evenement wel zou willen gebruiken. Je ziet heel duidelijk de verschillende lijnen tussen Hielke en André, dat is erg nuttig om wat te visualeren tijdens een theorieverhaal.

Voor de volgende keer heb ik een verzoekje: Elmar + Ben achter mekaar aan. Bij ben kun je zó mooi de sliphoek van de auto zien. Dat is erg mooi om terug te zien denk ik. Daarnaast ben ik natuurlijk fan van dat type Porsche. :oops:

Elmar

Bericht door Elmar » 22 sep 2007, 17:59

Dennis, we zullen proberen je verzoekje tot uitvoer te brengen. Echter dan ook een keertje andersom, zodat ik zelf eens in rondje in beeld ben.

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 22 sep 2007, 18:57

Ben benieuwd. In ieder geval is de montage van die cam op dat punt van de voorruit ideaal. Instuurpunten, apex etc. is allemaal heel goed te zien, zowel van de 1e als volgauto.

Andre

Bericht door Andre » 22 sep 2007, 19:26

Ik heb weer semi slicks in bestelling elmar. Dus volgende keer kan je mooi achter mij aan en lijnen volgen en mij op de video zetten. Daarna zet ik mijn camera er wel even in dan zetten we jou wel even op film dan ben ik de volg auto en hopen dat ik je dan bij zal houden met die rolschaats van mij.

@iko

Bericht door @iko » 22 sep 2007, 19:36

Leuke dag, mooie foto's en video's

Dexter stond er idd gevaarlijk bij, maar zijn foto's zijn prachtig!
@Dex: heb je toevallig nog meer foto's op je rolletje staan, of staat alles online?

@Ton: bedankt voor je instructies. Ik bakte er misschien nog niet zo veel van, maar ik heb wel e.e.a in mijn oren geknoopt. Ik zal ijverig oefenen ;-)

Dan heb ik nog maar 1 vraag: wanneer gaan we weer?

Hielke

Bericht door Hielke » 22 sep 2007, 20:24

Elmar, wat voor bullit cam (merk en type) heb je gebruikt? Vind het hele mooie beelden. Had die bullit cam een eigen stroomvoorziening?

En wat voor camcorder was erop aangesloten? Ging dat via de Super VHS-in aansluiting? Neem aan dat het opgenomen geluid via de camera is opgenomen.

Ik vind ook dat een volgende keer alles in het werk moet worden gesteld om die M3 van jou eens mooi op de film te zetten zoals nu Andre's 130i erop staat.

Peter Tunissen

Bericht door Peter Tunissen » 22 sep 2007, 20:41

Aiko schreef:Dan heb ik nog maar 1 vraag: wanneer gaan we weer?
Begin december wordt de kalender voor 2008 door CPZ bekend gemaakt, dus dan weten we ook weer iets meer.
Dit jaar gaat er in ieder geval niet meer inzitten, alleen Malmedy nog. :)

René130i

Bericht door René130i » 22 sep 2007, 21:18

Video met diverse coureurs erin :)

http://www.pistonhead.nl/download/zandv ... 09_mix.wmv

Kwaliteit is zoals eerder al gezegd niet zo goed maar het kan er mee door. Kees je staat er mooi op :lol:

Tommy

Bericht door Tommy » 22 sep 2007, 21:21

ik had nog geprobeerd eea te filmen, maar na een paar bochten ging de camera steeds over de zeik. Zegt ie buffer vol piep en gaat ie op standby. Probleem van de "drop-sensor"? Iemand verstand van die dingen? Kan je die gewoon uitzetten zonder dat je camera stuk gaat tijdens een trackday? (Sony SDR 72 harde schijf camera).

duifjes.com

Bericht door duifjes.com » 22 sep 2007, 22:28

Ik zeg volgend jaar 4x rijden

René130i

Bericht door René130i » 22 sep 2007, 22:48

Minstens :lol:

Elmar

Bericht door Elmar » 22 sep 2007, 23:54

Hielke, ik heb een 520 CCD bulletcam en een mini SD-camcorder. De bulletcam heeft een aparte 12V voeding. Het is wel noodzakelijk om een camcorder te hebben met een "video in" ingang. Het is shock proof en daardoor goed bruikbaar in auto en op de motor.

Plaats reactie