Mooie middag gehad woensdag. Peter, Dexter, de andere mannen van de organisatie en zeker de vrijwillige marshals: hartelijk dank!
Ik was niet van de baan te slaan, dus excuses aan de heren van de instructie: het kwam er echt niet van! Ik hoop dat jullie je tijd goed aan andere rijders hebben kunnen besteden. Ik heb zelf een nieuwe lijn door de Audi S ontdekt (moeilijke bocht!) waardoor ik volgens mij weer wat heb gewonnen, dus heb ik toch nog wat geleerd. Daarbij moest ik soms wel wat van het gas bij het uitacceleren aangezien ik het niet risico wilde lopen Dexter over te rijden als ik uit de bocht zou vliegen. Niet ongevaarlijk om daar te liggen! Maar wel mooie foto's.
Tevens mijn snelste tijd ooit met een passagier aan boord en met Toyo's gereden (eerlijk is eerlijk: mijn passagier was slechts 69 kg). De ronde na deze snelste ronde kon ik het overstuur in het Scheivlak niet voldoende onder de knie krijgen (ik zat te veel te lullen en miste net een beetje concentratie dat nodig was op de gladde baan) en verdwenen we met een fraaie schuiver (helaas) buiten het zicht van de marshall die de ingang van het Scheivlak in de gaten hield. Geen gele vlaggen dus... Iedereen hield echter netjes in en al snel kwam er een pacecar en rode vlag tevoorschijn. Sorry voor de onderbreking heren!
Leuke en enthousiaste passagiers naast me gehad. Stoere mannen hoor, ik zou er zelf niet graag naast zitten! Met Mark veel plezier gehad, in de 968 en bij de Carver. Dank voor de foto's! De Carver was ongelofelijk humoristisch om te rijden. Nog nooit zoveel vrolijk kijkende mensen gezien op weg terug naar Amsterdam (de 968 bleef achter op het circuit met een lekke voorband, in afwachting van de auto ambulance).
Ik verheug me erg op de volgende DF dag. Ik heb veel plezier gehad, fijn gereden en leuke mensen met mooie auto's gesproken.